kabbe

Hianyoztok akkor is ha nem irokk eppen.

Kommentarer
Postat av: m

detto

2008-01-19 @ 15:29:39
Postat av: z

most jöttem erzsike cukrászdából. echler-fánkot akartok enni, akkor hétvégén menjetek, mert hétköznap nincsen!
hello

2008-01-19 @ 17:55:36
Postat av: z

vasárnap is voltunk az osváthban. 1 kávét ittam, 2 ekler fánkot, 1 kókuszgolyót és 1 svájci túrotorta szeletet ettem :) többet nem tudtam

2008-01-21 @ 08:38:24
Postat av: sick girl

tja!
képzeld, pár napja véget vetettem a masszív és kitartó (tulképp évek óta folyamatosnak nevezhető, s másfél éve egyre durvább) önpusztításnak, és csodák csodájára kezd visszatérni a memóriám, azaz emlékszem is arra (még pár nap elteltével is!) amit olvastam-hallottam stb. ennek ellenére erős kétségeim vannak a hátralévő 2 vizsga sikerességét illetően, ami pedig borítja az egész képzési tervet, így pedig kitolódik a felszabadító befejezés dátuma, ami eléggé letöri a kedvem. ugyanis továbbra sem akarok a társadalom hasznos tagja lenni (ennek ellenére holnap feladom a adóbevallásom), továbbra sem értékelem sokra magát a diplomát, és továbbra sem szándékozom tartósan ittmaradni. egyre kevésbé vagyok motivált pusztán egy "papír" megszerzéséért elbaszni a "legszebb" éveimet, amely papírral ráadásul nem akarok kezdeni semmit. (...ahhoz meg túl kemény, ugye.)
egy hét múlva már eldől h mi h alakul, lesz fél évem átgonolni az életem :), köv. vizsgaidőszakban vagy kivágnak az egyetemről, vagy mégis megszerzem amit elvárnak tőlem, csak h nyugodabb lelkiismerettel mondhassam, h "kabbe"
csókok, m

2008-01-22 @ 19:21:06
Postat av: vic

Fru elnyelt a föld??? életjelet követelünk mi blog függök(igaz Zsu?)!
Zsu nekem se ártana az életemet átgondolni és eldönteni h még mennyi idöt b.szok el a huszas éveimböl erre a stersszes egyetemre! ha gondolod egy kávé mellett szivesen meghallgatlak és segitek:)!
mindenkinek pusaaaaaaaaaaaaaa

2008-01-22 @ 21:45:30
Postat av: 8 éves vietnami prostituált

o, én nem követelek semmit, mert akkor nem kapok kakaót, de nagyon tudok örülni bármi kis apróságnak is, nevezzük akár életjelnek. kv-ban benne vagyok, mikor jössz pestre? bár akár én is mehetnék győbe úgyis nagyon régen voltam és jó emlékeim vannak a városról, de nem ígérek semmit, inkább csak aszondom "eccer talán hátha, mindenesetre igen jó lenne". meg az is jó lenne, ha tudnál segíteni, de majdhogynem menthetetlen vagyok. szinte teljesen hiányzik a spontaneitás az életemből, és ez szar. meg az egész úgy ahogy van...na jó nem folytatom mert Fru kitilt az oldalról mint negatív pólust...pussz

2008-01-22 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0