ååå hej

Na röviden csak. Köszi a komenteket, holnap utan reagalok, mert holnap sok a dolgom. Jol vagyok. Az ido nagyon gaz. A ho eltunt, plusz 1-2 fok es ma egesz nap esett az eso. Dani drukkoljunk, hogy szombattol szombatig jo legyen!!! Anyuka ma hajnalban elutazott Daniaba es pentek delutan jon haza, szombat reggel meg mar mennek is tajfoldre. Irigykedek piszkosul:D. Barna akarok lenni. Szolit KELL talalnom, ami jo. Na azert nekem is jo lesz. Ket het es 3 nap szabi. Ebbol egy het Dani es Kristof is csak 16an kezdi a sulit.

Anyuuuuu fel kell hivnod, mert kell keresned a szobamban egy cd tokot. Anelkul nem tudom installalni a sims :s. Tegnap agyban szepen elhelyezkedtem, hogy akkor megcsinalom, erre baaaaaah. Nincs nalam a kod, csak a cd:s. De a vistan van mahjong. Meg a 2. 3. 4. szezon OC is rajta van a laptopomon:D. Meg meg egy film, szoval elutottem azert az idot, csak hat ugy rakeszultem.

Csokok.

Piiessz: Zsu ne mondj olyat, hogy sotet idok jonnek. SZIVD VISSZA AZONNAL! Most pozitivak es kiegyensulyozottak vagyunk. Ettol leszunk meg szebbek:D. Szoval hajra. Mondtam, hogy azon nyuzsgunk, hogy ez egy jo ev legyen. Tessek szot fogadni!

Kommentarer
Postat av: zsu

jaaaaaaaaaj de hát én csak vicceltem!!! de télleg. szal visszaszívom (hát persze :) meg visszavonom meg bármi, de télleg csak vicceltem. lehet, h nem kéne...Dani is azt mondta a múltkor. ül a maga 2,5 évével a nappali szőnyegén, én mellette, játszunk, építünk, és ugrattam, erre rámnéz s aszongya: "ne vicceljél velem." erre én kikerekedett szemekkel "MIT MONDTÁL KICSIM?" "ne viccelj velem" mondom jó...:) tündérkirályfi
na meg is lett a büntetésem most ebben a pillanatban ittam le a (természetesen fehér) pólómat kv-val.)
a kedvedért megpróbálok én is tök pozitív lenni (tegnap voltam dokinál ott azért remélem negatív leszek...), s jobban meggondolom miket írkálok ide le. o.k.?
pusz, písz: *zsuSka*

2008-01-08 @ 19:40:22
Postat av: Krisz

Hugi!

Nem kell várnod semmilyen kódra. Keress egyet hozzá neten. Tuti, hogy van egy csomó crack hozzá... Csók!

Öcsi

2008-01-09 @ 10:01:44
Postat av: vic

Zsu az álmodtol kész vagyok, te aztán össze tudzs hordani hetet havat:)!
Fru miota visszamentél hanyagolod a blogot:D! igaz én nem reklamálhatok mert én se viszem tulzásba az irást, azt se tudom hova kapjak! ez a gondolat h megprobáljuk ezt az évet pozitivan csinálni ez nagyon tetszik annak ellenére h nem sok pozitiv dolog történik velem a sulira gondolok én teljesen jol vagyok csinálok mindent teljes eröböl és nem adok fel semmit! kezdésnek gondolom ez nem rossz! igaz Fru? te leszel a buzditonk h egy percre se forduljunk át negativba! nekem pl nagyon jot tett az a 26 ora Pesten, feltöltödtem! Fru és Zsu és persze mindenki akivel találkoztam kösziiiii:)!
Zsu te meg hallgass a lányodra és ne negativoskodj! na ezt tovább már nem ragozom:D!
Fru amiket igértél azt légyszi küldjed a legfontosabb a cím:)!
na rohanok de majd még irok vmi okosságot!
ja itt nagyon jo idö van, tegnap ota süt a nap, olyan +5-6 fok van vagy lehet h több, küldök egy kis jo idöt neked:D!
jo munkát!
pusaaaa

2008-01-09 @ 11:49:53
Postat av: pff

na hagyjatok mááá :D
mér negatívoskodok má megint? az a mondat (le se merem írni megint) télleg csak vicc volt de nem ragozom tovább. amúgy meg mindig negatív vagyok, nem tűnt még fel?...de h pozitív legyen minden: itt nagyon szép idő van (köd, ködszitálás, 0°C, csúszós utak), jól haladok a tanulással (kinyomtattam zanza-végszükség esetén-változatát a tételeknek, és majdnem elkezdtem már tanulni), a gépem szervízben (biztos megcsinálják még ma és házhoz is hozzák, Pestről), nem is vagyok dagatt (4 évvel ezelőtthöz képest télleg nem), a bankszámlámon nem annyi van mint kéne (biztos csak banki csúszás, nem kell majd balhézni senkivel azért, ami jár) ésígytovább...szóval nagyon jó és pozitív ez a január, de nem az én hónapom, valljuk be...februártól kicsit többet várok, ugye nem baj?
Vic, gyere még, feltöltelek :D s Te is engem :)
üdv: negatív pólus

2008-01-09 @ 14:17:03
Postat av: vic

Zsu a te negativ irásod nekem pozitiv:)))))!
a február ennél jobb lesz mert megyek és meglátohatlak:))))!
ha kell a gépedet házhoz viszem és még Rexit is megsétáltatom:D!
pusaaa

2008-01-09 @ 17:58:26
Postat av: zsü

köszi Viiiic :)
Fru, neked van 33 perced h írjál :D
assztem ma péntek van DE neeeeem, csütörtök :D nyertem egy napot :D
29
illetve...még baszakodhatok holnap a melóval mert van ami nem teccik :S s ki kell javítani pff de holnap péntek s ez jó :D
jah Évi azt tudod már h mikor jössz, mert akkor igyekszem pestközelben lenni, nehogymá mindketten ugyanakkor kiránduljunk, Te kicsit keletebbre, én kicsit délebbre :)
28
pusa svima :D
27
skickaaaaaaaaaa

2008-01-10 @ 23:31:32
Postat av: vanda

hellou

totális karrierkrízisben vagyunk.marci már készül felmondani és is fontolgatom.PRobléma:nincsen még uj meló, szal parás igy...
utálok itt ülni és ostoba f*szoknak ostoba kérdésekre válaszolni,
Teréz anyut játszani, de közben meg kb senkit nem érdekel hogy én hogy vagyok.
bánatomat most éppen sportba fojtom.de élvezem.
remélem te jól vagy, szerintem hamarosan kivándorlok ebből a putri országból..magam mögött húzva a kismackómat

csókok

2008-01-11 @ 08:34:54
Postat av: sve je super

hááárihóóóóóóóóóó!
váccáp?!? mivel indoklod h nem jelentkezel kisanyám? jó kifogást kell találni mert tudod h a mami ebben (is :D) mester...bár azt nemmondanám h átlátok a szitán, sztem a naivitásom visz a sírba...de az még odébb van (h pozitív legyek :D - látod. mindent érted, neked...)
nah vidíts fel mert itt ülök egy k*.*a hideg irodában egy kib*.*ott hülye idegbeteg macskával...s tanulnom se ártana ehh de meló lesz még sokáig (van meló van mit költeni :D) mármint nem csak ma hanem az év folyamán...télleg csak egy lakást kell találnom s dolgozhatnék kintről is :D:D:D sve je super :D vagy akár tájföldről is bár a kvarner közelebb áll a szívemhez mint a csingcsungok...
nah tipli van, bocs, kiccsit kaotikus vagyok (meg katolikus is:)
ölelés, szeretés: csillagés(rex)
csóóókok

2008-01-11 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0