a 3 felso...

...ami vasarnap az enyem lett (osszesen 147koronaert. Szorozzatok meg 27tel):

1.lila kardigan


----


Persze a masik ket felso nem talalom a weboldalukon de az egyik ez a felsohoz hasonlit a legjobban:

ez csak annak ami nekem van nincs semmi ilyen ize az aljan. sima felso. vall kilogatos. honalj alatt belatos.

Masik sima es szuk es fekete. Polo. Szoveget most megnezem. Arra emlekszem, hogy nagyon jo zold. Hm. Think green:D. Es korulotte aprobb betukkel h what a wonderfuld world:D.

Na most keresek csalast sims2hoz:D. Sok penz kod kell. Egyhez volt nekem. Remeljuk talalok ehez is.


Van ho. Mondtam h tegnap egesz delelott esett? Mert esett. Es az elorejelzesekkel ellentetben nem olvad. Igaz ilyen 2 centi ha lehet. Meg a fu is kilatszik alola. De mostmar azert hidegebb is van. Fazott es szinte mar fajt a fulem a hidegtol. Pedig 10 percet ha kint voltam.

Ettem foghagymas baguettet ebedre. Amit sutoben kell megsutni es van benne fuszervaj. Mumsmums.

Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0