Zeleno je bilo polje...

...bizony. Vicko biztos emlekszel. Ha Totszerdahelyen ezt nem hallgattuk meg 342523623623millioszor egy nap akkor egyszer sem. Es utana is amig meg volt a cd:D. Nem emlekeztem a cimere de megfejtettem es fent van youtube-n (lefele ott lesz a link). Most megy 2. de azert mert meg csak par perce talaltam meg:D. Oda vagyok ezert a szamert. Meg vissza is:D. Es a hangja is. Aaaaaaa. Zsu legyel buszke ram. Menjunk Thompson koncerte:D. Csak lesz valamikor. Tavaly volt, azt mar tudom. Ki deritjuk:D.
Amugy Kristof meg egesz este Ruzsa Magdit hallgat, amikor a Djurdevdant enekli:D. O meg visong:D. Ez mar haladas Basshunter Now You´re Gone szama utan. Amit a hetven szinten 432532millioszor hallottam:D. Aki amugy sved, es ezt a szamot o csinalta meg enekelte svedul aztan meg sok nyelven es most angolul hodit, de tok mas a szoveg es mas is enekli... .

Vanda: Berlin lehet, hogy csuszik de el nem marad. Majd most meglatom, hogy hogy leszek pennzel. Ha majusban mennenk mikor akarnal jegyet venni? Es te melyik repterre mesz? Beszeltem ma Marcival msnen. Epp munkaban szenvedett.

Evi: azert nem csak en tudok eltunni:s. Sosem vagy msnen amikor en. Ble:D.

Zsu: jo volt "talalkozni" veled msnen:).

Es Evi es Zsu: Ildi kerdezte ma tolem (Kristof mamaja), hogy hova lenne erdemes menni Horvatorszagba (elso alkalom). En rogton ravagtam, hogy Dubrovnik. Ott lehet sok mindent csinalni. Vagy nem? Ti mit mondtok. Ha a strand az elso akkor hova? Rabon van homokos nagy azt tudom. Bol nem egy nagy szenzacio szerintem, csak a fenykepeken. Baska se rossz. Na irjatok.

A beigert klipp pedig:



Kommentarer
Postat av: ponosna sam xD

http://www.thompson.hr/ itt szemezgessél :) jan. 25. volt Rijekában koncert...most pihi van, böjt meg ilyenek, de húsvét után beindul :)
"Najavio je odmor za vrijeme korizme i nastavak turneje kroz cijelu godinu odmah poslije Uskrsa po Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Europi i Ju?noafričkoj Republici." Teki aszonta lesz nálunk is...na majd meglássuk!
ööö a nyaralós kérdésre meg hm. gondolom repcsivel mennének svédből horvátba :D szal akkor Split vagy Dubrovnik. mindkettő nagyon jó, csodás emlékeim vannak innen is, onnan is xD szal autó nélkül ez a 2. autóval meg...de hát tudod. Umagtól Cavtatig... persze Körkön is van reptér, de autó nélkül ott is meg vannak "lőve" csak a szigeten mozognak majd max...szal annak ellenére h nekem a Kvarner a szűkebb hazám :) ezt ajánlanám 3.nak. DE ha bérelnek mondjuk autót pl. sokkal szabadabban mozoghatnak...mondjuk akkor is Split vagy Dubrovnik a nyerő sztem. ja meg nemtom hogy szeretnek nyaralni , h megérkeznek vhova és akkor egy helyben végig, vagy mindennap máshova mennek kirándulni, csak azért mert szervezett utakat mindenhol lehet találni, Scottból is küldtem embereket Velencébe, Krk-túrára vagy akár DubrovNYikba is :D
pusa: turistički vodič (Mađara)

2008-02-11 @ 13:10:11
Postat av: vanda

huhuuuu

igen mondta hogy beszéltetek..felőlem mehetünk júni/júli, akkor elég májusban foglalni!

ugy döntöttem veszek egy remek mobilt amiben fényképező is és mp3 lejátszó is van.
már alig várom csak lóvé kell hozzá...

amugy mi jól vagyunk.
remélem te is.és remélem jo sok pénzt keresel majd a takaritósdival..:)

puszik

2008-02-11 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0