kerek velemenyt!

Ugye akarok plusz munkat, takaritast. Ezt mar irtam, biztos. Egyenlore nem akart osszejonni. Mondtak, hogy tegyek ki papirt (van itt egy hirdetotabla) kis cetlikkel rajta a telefonszamom. Ezt nem akarom, mert en nem tudom, hogy ki az aki hiv. Ugyhogy lehet, hogy ugy tesszuk ki, hogy anyuka szama lesz rajta, mert o kb mindenkit ismer itt. Na de, hogy meg bonyolultabb legyen az eletem:D. A lengyel lany takarit 3 helyen plusz ahol dolgozik/lakik. Tegnap este Petronella beszelt az egyik anyukaval akinel takarit, es a no nem elegedett vele. Mindenkepp lecsereli. Es mondta, hogy mennek-e en. Ez havonta nem is olyan kicsi plusz osszegetet jelentene nekem. Mondtam, hogy jo de meg hetfon beszelek a novel. De annyira szar helyzet. De vegulis mindenkepp masikat akar, tehat Annanak (a lengyel lany) elvileg mindegy kene, hogy legyen ki megy utana. De beszelnem kene vele elotte nem? AAAAaaaa. Elvileg ma kuldi el. De en meg nem irhatok neki smst mert lehet, hogy o meg nem tudja.

Na nyavajgas nem sokat segit.

Kerdes: Ha ti lennetek a lengyel lany kocsogribancnak tartanatok engem vagy nem? En nem:D. De az jol esne ha elotte beszelne velem az a valaki. Vagy nem tudom bläääääää.

Na velemenyeket ide.

13:12kor megy a buszoooooom:D. A nap is sut. Remelem jo delutanom lesz, ti meg addig torjetek a fejeteket es irjatok. Koszi. Csokok.

Ja es ha van plusz penz akkor van Sensation es Berlin is:D.

Kommentarer
Postat av: z

ha én lennék a lengyel lány akkor sokminden huncut dolgot csinálnék :DDDDD

én beszélnék vele egyébként. mondanám hogy ő nő mindenképp kirúgná, újat keres már.
vagy ha nem akarsz beszélni a lengyellel többet akkor meg mindegy :D

2008-02-01 @ 12:07:28
Postat av: m

szia :)
te tudod hivatalosan, hogy ő melyik helyeken dolgozik? mármint h ő mondta-e neked. ha nem akkor jó (ha összefuttok vmikot újságolhatod h van új melód). ha igen akkor esetleg írj neki meglepett smst/hívd fel h nahát most kérdezték tőled h mennél-e oda és h mi van ő már eljött/megunta/sok neki? ha már tudja h kirúgták akkor vigasztald, ha még nem akkor is :) legyél együttérző de mindenképpen vállald el a melót :D
pussz, zs

2008-02-01 @ 13:05:26
Postat av: nostril pc

szia te kis szoknyavadász :D
ha jól sejtem most épp ezt csinálod, esetleg csillogó szemmel állsz már egy kasszánál...most csomószor ebbe a reklámba ütközöm: http://www.freevlog.hu/video/10305.html
a Pesti Est reklámja és mindenki oda-vissza van tőle (főleg az alkotók...) hogy mennyire jó meg mittomén...szerintem extra szar, a szlogent se értem, meg amúgy is...na, vélemény?
jah, elkezdtem dolgozni, és haladok is!
s szép lassan visszatérek a körforgásba, pici szívem pedig megtelik reménnyel.
písz, bigmama

2008-02-01 @ 15:20:57
Postat av: még mindíg beteg vagyok

A legjobb tanács, amit kaphatsz Zsutól jött. Ha van eszed, megfogadod. Csináltam meglepit a szobádba. Állati tök kafa. Pussz Tilta

2008-02-01 @ 18:33:38
Postat av: Én

Nagyon-nagyon csicska dolog lenne kifúrni a lengyel lányt. :)))))) Én tuti nem állnék veled utána szóba, sőt még rosszhíredet is kelteném a környéken, hogy milyen kis fúrós vagy. :)))))))))))))))

2008-02-02 @ 12:28:42
Postat av: zsü

tja!
na mizu? én meg bejegyzést kérek meg a tanácsért már postáztam a számlát :D
nézted már a reykjavik-i utcai divatot? eccsém assztem a dánokat nem lehet überelni de ők azért megpróbálták, sőt :D nah mindegy ízlések és pofonok viszont ma teljesen véletlenül az elle.com-ra tévedtem és assztem helyből lefosom a bokám mint az angol ladyk merthát jahajj arra szavak nincsenek micsoda csodákat láttam ott! száz-kétszáz képes szlájdsók és olllyyan táskák ruhák stb...hajh. jól néznek ki, na, egy-kettőnél télleg necces volt h berosok. bár igaz ami igaz nemtom mennyi hordható belőle konkrétan, egy-két cipőnél már az fájt h nézem hátha még hordanom is kéne :D de akkor is jól néznek ki! szoknyavásárlás terén mire jutottál? mesélj
m kao moda xD

2008-02-02 @ 20:56:34
Postat av: sheriff

Vicuska! el vagy tűnve! pricaj mala ca je s tobom?!?
...most van a 25. rijekai karnevál...pici szívem majd' megszakad...jah, francia szakos barátnőm (istenem lassan 18 éve vagyunk barátok!!! wow) megajándékozott egy újabb számmal amire sikerült rákattannom, s most íme, közkinccsé teszem: http://www.youtube.com/watch?v=vJXzsAyu5QU
szép álmokat mindenkinek, [Szüzonn] xD

2008-02-02 @ 22:25:48
Postat av: egy piros szalag FELE

nahh az előbb keringőztünk egyet, a képeket nem felejtettem el de az enyém annyira új és menő h még nem találtam róla képet, de sztem hamarosan raknak fel s akkor küld fény post neked is!
ettem ma gundel palacsintát :D
és megint éhes vagyok :S és be is sötétedett!
...de sütött ma a nap! :)
számolom a napokat májusig xD
pussz, m

2008-02-03 @ 17:11:53
Postat av: hipertér

tja!
jó hír: kész a 6. modul, már csak 4x ennyit kell megcsinálnom fele ennyi idő alatt :D
még le se feküdtem de reggel a bankban kezdek, aztán a könyvelővel kell egyeztetnem, majd a pannonnal szerződök, este 2 fontos meeting is lesz (az egyik Atisom xD)
...mennyivel egyszerűbb volt minden mikor még a Hyperspacen dolgoztam (bizony:)...hétvégén megyek egy vállalkozói kompetencia tréningre, remélem használ vmit...
szted viszonylag frissen szúrt orral lehet szolizni?
télleg hallottad h Valentino visszavonult?!?
(ő mondta h sose lehetsz elég vékony és elég gazdag...)
na összedobok még egy vázlatot, úgysem tudok aludni (mellékhatás, mellékhatás...pff)
puss o kram: m

2008-02-04 @ 00:39:20
Postat av: újabb fordítanivaló s.o.s (segítség ó segítség:)

Vänta inte på att andra ska ta initiativet.
köszi xD mami

2008-02-05 @ 10:55:08
Postat av: ha már street style

http://bpstyle.blogspot.com/2007_11_01_archive.html
felülről a 4. sor, bal szélső kép xD
csoki
mam

2008-02-05 @ 21:12:42
Postat av: :)

Játékboltban az eladó a vevőnek:
- Nézze, ezt a játékot a legnevesebb pszichologusok fejlesztették ki, optimálisan felkészíti a gyermeket az életre - akárhogy is rakja össze, az sohasem jó úgy.

2008-02-06 @ 21:25:10
Postat av: mi van életem, elvittek az ufók?

A boldogság olyan, mint ha a nadrágodba pisilnél: mindenki észreveszi, de csak te érzel melegséget.

2008-02-06 @ 21:26:08
Postat av: Anonym

kabbe

2008-02-07 @ 22:40:09
Postat av: Csatlakozom!!!!!

Mi van máááááááááááááááár!!!??? Eltiltottak, vagy felfaltak? Éhezzük gondolataidat. Azért pussz

2008-02-08 @ 13:31:09
Postat av: vic

Zsu legalább te kitarto vagy ha mi már ilyen trogerül hanyagolunk:)!
pusaaa

2008-02-08 @ 14:06:58
Postat av: 16ból 11 (ill. mostmár 17ből 12)

Vic miből gondolod h én írok ide a legtöbbet? xD csak nem az egyedi stílus? :D
amugy Veled mizu? jössz Pestre vmikor?
ehh..ma voltam "vállalkozói kompetencia tréningen", elvileg 2 napos a cucc, nekem fél nap után elegem lett belőle, a többiek tuti ott szívnak még...pff...pszichológusok...mindegy, legalább azt már tudom, hogy NEM szabad :)
szerdán "gyereknap" volt, Daniztam meg Dorciztam :D tüüündéééreeek!!!
ma pedig megkaptam hogy rohamosan romlik a horvátom :( - na nem mintha valaha is tökéletesen tudtam volna a ragozást meg az eseteket :D...szal a lényeg h egy hónapon belül ki kell sakkoznom magamnak 1-2 hét gyógyüdülőt!
és most belevetem magam a melóba, lazításnak meg Csernus könyvét olvasom. kitűnő munka!
.
.
.
Fru baszod jelentkezzéééé mááá!!!
hijányzol
csók, m

2008-02-08 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0