idegbaj

Igen, visszatertem, bar neha megbantam azota:D. Svedorszagot nem. De ket nap alatt ugy lefaradtam, hogy ihajj. A turelmem meg az elso 5perc utan eltunt.

1. Nagyon jo volt otthon es orultem mindenkinek akivel sikerult talalkozni. Koszonom:). Akivel nem azzal majd apr29maj6. Repulo uttal nem volt gaz idefele sem es odafele sem. Bar Mo-ra menet volt razkodas ble. A felelem nem csokket igy sem, pedig csokim is volt:D. De legkozelebb legalabb nem egyedul repulok, hanem Kristoffal:).
Fenykepezo nem volt nalam, de Csilla meg Dani is csinalt rolam es Bogirol kozos kepet, amit ha megkapok feltoltok ide.

Csutortok: repterre idoben kiertem. Malmoztam. Pozsonyba ugy volt, hogy csak anyu jon elem, de meglepibol jott apu, Dani es Vicko isxD. Hazafele kiraktuk Vickot Gyorben de meg setaltunk egyet es vegre talalkoztam Domevel is milliocsillio honap utan (egy ev tuti). Utana meg megalltunk Tatan is Ilonkanal. Aztan haza.

Pentek: delelott anyunal reggeliztem utana meg Danival mentunk Bogizni:D. Egy tundeeeeeeeeeeer! Es mar nem felt tolem jessz. Egyedul fel tud allni, ha kapaszkodik vmibe akkor tipeg is (tobbnyire labujjhegyen:D) es van 4 foga. Nem egesz 4 fog, hogy pontos legyek:D. Utana amikor jottunk visszafele a varosba, felszedtuk (:D) Zsut. Voltunk mom parkban Dorinal eloskodni es meglepni aztan haza mentunk hozzank muffint sutni. Ujitott recepttel is finom lett:D.Lattet is csinaltam. Este Zsuval arena akarmiben is voltunk. Utana jott hozzank Hermi es Matibubuuububuubububu es Xenibububuuuuububuuuval is skypeoztam kicsit.

Szombat: delelott Danival cukiztunk mmmm aztan jott hozzank Csilla es Bogi. Este meg palotan voltunk sokan. Jott Hermi, Mark, Zoli-Rita, Eszti-Tomi, Vanda-Marci es meg sokan masok.

Vasarnap: delelott Vandaval voltunk kálifornia káffé kámpániba. Utana Anyu, Apu, Dani, Mati es en mentunk Alsopetenybe es ettunk annyit es olyat h mmmmm. Aeon Fluxon mar el is aludtam olyan faradt voltam (aki tudja a veget irja meg kosz).

Hetfo: 11kor indultunk Pestrol. Anyu es Inci neni vittek ki. Tok sok idon volt igy megalltunk Gyorben Vickot megolelgetni:).16:35korul meg felszallt a gep es 2 ora mulva kb epsegben le is szalt itt, vikingeknel.


2. Idegbaj oka nem mas, mint megint a kozepso gyerek. Hetfo este Gb.centruombol anyuka hozott el kocsival, es mar akkor mondta, hogy a kozepso beteg. Faj a hasa. Lehet itthon marad kedden. A lehet az biztos kb. Itthon is volt tegnap. Eleg hosszu nap volt:s. Semmit sem akart csinalni, mindent megunt 3perc utan, neha rajott a hiszti es nyafogas anyu utan... Aki persze csak ma este jott haza. Mindegy. Eltelt. Ma mint egy orult ugy takaritottam, hogy kesz legyen koran. Megmostam a hajamat is es a gepnel ultem amikor kb 2kor telefonaltak ovibol, hogy nagyooooooooon faj a kozepso hasa. En mondom, uu szegeny ne ott szenvedjen, vizes hajjal bementem erte. Gondoltam biztos fekszik, pihen. A f...t. Jatszott a tobbiekkel, rohogcselt. No coment. Hazajottunk es kb egesz de hisztis volt. Lehet, hogy nincs tok jol, de ezt nem lehet ra fogni, hogy gyerek, mert a tobbi nem ilyen... . Most meg kerdeses, hogy holnap megy-e. Holnap elvileg megyek takaritani. Ha o itthon marad akkor penteken megyek. El tudjatok kepzelni mennyire orulok neki... . Penteken korabban akartam elmenni innen, mert meg akarok valamit nezni bent a varosban es a Kristof is elvileg lejonne elem vonathoz es felsetalnank. De ha penteken 5orat takaritok innen nem jutok el kb fel4 elott. Azaz Uppsalaba kb 6ra erek majd tiszta faradtan es mindenhez lesz kedvem, csak setalni nem. Szombat reggel meg megyunk edzeni amugy. Na jo, delelott.


Pentek delutan akarok. Legalabb 5 orat. Felhaborodas. Lazadas.

Kommentarer
Postat av: vicko

én szivesen lázadok veled:D!
pusaaaa

2008-02-28 @ 10:28:44
Postat av: vratile se kuci laste

szia :) ezt el kell mondanom!!! annyira hülye vagyok h az már fáj...szó szerint xD nemtom meséltem-e már egyik emlékezetes gyerekkori tettemet mikor tűzőgéppel sikerült összetűznöm a két hüvelykujjamat :D nah most a történelem nem ismétli önmagát de ez jutott eszembe miután a Leatherman (sokfunkciós "ezermester-cucc", fogótól kezdve késen, fűrészen át csavarhúzóig sokféleképpen tud funkcionálni) pengéit úgy próbáltam meg visszatolni, hogy az éles felét nyomtam a hüvelykujjammal (amcsi a cucc, és túúl jók és élesek a pengéi...)...természetes szőke vagyok, ön- és közveszélyes :D
ezek után nemtom mennyire jó hír, h elhatároztam, még a nyár előtt leteszem a motorjogsit (tulképp nem az igazi nagy motor, olyan motorjogsi-light 250 cm3ig, furán vannak ezek a kategóriák :D)
a tetoválás viszont csúszik :( fontosabb most eljárnom úszni, szarabb a lábam mint gondoltam volna ...ehh
sütizés naggyon jó volt, majd vadászok még jókat: cukros-zsíros muffin, lecsós muffin, pacalos piskóta ;)
...azért fáj ám az ujjam...na pusszancs xD
m

2008-02-28 @ 12:53:28
Postat av: vanda

én meg táskaképeket..XDDD

és ne idegeskedj mert az árt a szépségnek.
a sstressz bizonyitottan gyorsitja a sejtek öregedését...

nemsokára ugyis jössz megint.
a gyerekek meg ilyenek.ha nincsen kedvük valamihez akkor vinnyognak és szimulálnak.

tedd ki a hidegre kcsit hátha abbahagyja
XD

puszillak
és imádtam a kávézást veled.
remélem fincsi volt a kaja..

2008-02-28 @ 14:22:07
Postat av: évi

http://www.croatica.hu/fileadmin/glasnik/2007/glasnik52uj%20vegleges-i.pdf
2.oldal!!!!!
pusaaaaa

2008-02-28 @ 15:58:41
Postat av: úgy tűnik képtelen vok lefogyni...

Vic! no és a 3.? azon nem tűnt fel semmi (senki)??? :D
és a 11. oldalon Slavenapja megint?
tegnap elszakadt a kurvamenő Speedo úszósapkám :(
s most olyat akarok mint amilyen az uccsó oldalon van ;D
csóóók

2008-02-28 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0