hiiiiiiiiir 2

Osztottam szoroztam es gondolkodtam es keresgettem es az lett az eredmenye, hogy jovo csutortokon repulok Pozsonyba hetfon meg vissza kb 10ezer forinttert:D. Anyu meg jon ertem Pozsonyba:D. Ugyhogy csutortok estetol hetfo delelottig Pesten vagyok:D:D:D.

Tegnap vettem a jegyet. Bp-re egyszeruen nem talaltam olcso jegyet aprilis 3ig, ugyhogy megneztem Ryanair hatha megy mar Pestre, de nem. De aztan lattam Pozsonyt:D. Oda meg ugysem repultem:D. Huu amugy mar most felek a repulestol megint:D.



Na majd meg irok csokok.

Kommentarer
Postat av: vicko

ez annnyiirrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa jooooooooooooooooooooooooooo!
kb tölem 30kmre fogsz leszállni!!!!
jupppiiiiiiiiiiiiiiii

2008-02-14 @ 15:31:18
Postat av: vicko

irj h hétvégén mikor leszel msnen és akkor én is fellépek, mert különben havonta csak egyzser szoktam:S!

2008-02-14 @ 15:34:55
Postat av: Én!

Csám-csumi!

Szal hazatolod a pofidat? Ehhh... Remek! :))))
Szombaton buli palotán! Megjelenésed kötelező, de legalábbis erősen javallott. :))))))) Vickó is jön. Így valószinűbb. :)))))

2008-02-14 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0