Grkinja



Kommentarer
Postat av: vicko

Tényleg el vagyok tünve, olyan össze vissza vagyok mostanában, de szerintem föképp azért van mert nem tudok aludni, fogalmam sincs h miért de egész éjjel nagyon ébren alszom és csomo hülyeséget álmodom, és ez persze megpecsételi a napomat:(!
de azért rendithetetlenül pozitiv vagyok:DDDD!
Nyaralás Kristof anyukájának szerintem Split, Dubrovnik már állítolag kifordult önmagábol! na szerintem Split onnan a legszebb helyekre rövid idön belül el tudnak jutni, csomo szép sziget, nemzeti parkok meg ilyenek! ha kell nekik tolmács akkor én szivesen megyek velük:DDD!
Thompson nagyon jo én is nagyon szeretem, van csomo olyan szám is amit Skoroval énekel és olyan koncertem viszont voltam és nagyon jo volt, uh ha lesz Thompson vhol akkor mi ott lezsünk:DDDDDD!
A cd lehet h nálam van de nem tudom, nagyon szégyellem de mire hazajössz megkeresem vagy inkább irok nekem egy Thompson legjobb számai cdt:D!
Velem nem történik semmi különös de most megyek majd haza hétvégére és akkor irok emailt!
Zsu pénteken mész Yugo buliba?
na pusaaaaaaaaa mindenkinek!

2008-02-11 @ 17:10:06
Postat av: zsu

Viiiiiiiiiiiiiiiic! írj nekem is nekem is lécci lécci Thompsont! mindent amid van! lécciii! köcce xD hm..yugo buli...nem hiszem. mér Te? közelben leszel vhol? hmhmhm? bár hülye vok ha azt írtad h mész haza akkor valszeg nem...amugy tudok egy jó altatót, ráadásul semmi kemikália, 100% pure nature ;D "Ivanova livada, Ivanova trava" hogy klasszikust idézzek! a holnapom érdekes lesz, fél 9től suli este fél6ig, aztán mulatás Bibivel...hajjaj :) na dolgozom is mert sztem 3 napig nem fogok...
csók svima :D:D:D

2008-02-11 @ 17:20:14
Postat av: joj

baszki ha 14 lennék tuti ilyen poszter díszítené a falamat amin ilyen szép szál horvát legény feszít mint itt a video kezdő kockája! xD
zs

2008-02-11 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0