f*sz ki van

Komolyan! Megoruloooook es merges vagyok es szomoru. Amikor vegre ugy nez ki, hogy anyagilag jol fogok allni jon egy bläääää. A buszkartyamat (30napos es egesz Stockholm megyeben jo buszra, metrora es hev felere) ugye a csalad fizeti. 620 korona ami draga a fizumhoz kepest. Erreeeeeeeeeeeeeeeeee. Nem talalooooooooooooooooom. Es ujat kell vennem a sajat penzeeeeeembol:(((((((((((((((((((((. Ugy volt, hogy penteken mentem Uppsalaban es a farmer zsebemben volt. Amikor a Kristofhoz ertem meg ott volt, mert o is latta (felho van himezve a zsebem fole es azt nezte, en meg mondtam, hogy a seggem a felkelo nap:D:D). Aztan lementunk lidlibe es utana haza. Es hetfo reggelig nem volt rajtam tobbet az a gatya. De hetfo reggel nem volt a zsebeben. Kristofek atturtak mindent, de nem talaljak. En megneztem mindent, ami ott volt velem, de en sem talalom. Ki nem nagyon eshetett mivel magas dereku es szuk a gatya. Hogy a f*szba esne ki, ha eddig sem esett. Szoval megkattanok komolyan. Most meg azon szenvedek, hogy nem veszem meg holnap hanem en is keresem majd Uppsalaban. Tudom, hogy Kristof meg Ildi alaposan kereste, de akkor is latnom kell a sajat szemeimmel, hogy nincs ott kulonben nem nyugszok meg. Es ha megveszem es utana lesz meg... bele se merek gondolni. Mondtam is Kristofnak ha o talalja meg, de kozben van uj akkor nehogy szolni merjen. Szoval bena voltam megint jee.

Amugy minden ok. Hideg van (-3) de sut a nap es tiszta jegec minden igy csillog az osszes fa (van itt sok). Szep nagyon. Tegnap voltam suliban. Jo volt. Van egy lett lany, szinten aupair. Eddig olyan szinten idegesitett, hogy nincs ra szo, de tegnap hazafele a metron vele beszelgettem es mostmar KEVESBE idegesit:D. Ma este megyek at a lengyel lanyhoz. Vallomast teszek neki:D. A munkarol. Keretik drukkolni Fruskonak. Felek a reakciotol. Magamban gyakorlom, mit fogok mondani:D.

Aaaaa mindjart 10 ora es meg csak reggeliztem, de azt bosegesen. Raszoktam a kave, vajas iszonyatfinom barna kenyer (1-2szelet) es joghurt tort zabpehellyel es banannal vagy almaval. Meg meg egy magot teszek bele, de nem tudom a nevet:D. Szoval kb gurulok, de sok a dolgom. Ma kitakaritok lent, holnap meg fent. Szoval ma van a tobb melo. Meg vasalas is.


Evi: nem a te hibad, hanem a Balintte:D. Most letoltottem egy Thompson koncert felvetelt. Sok szam de a kedvencem meg veletlen sincs rajta. En is nehezen alszom el. Gyakran. Tegnap mondanom sem kell mi jart a fejemben:s.

Vanda: huuuuuuu olyan jo lesz:D. Remelem lesz egy nap jaratunk :s. De amugy meg a majus vege sem kizart. Meg latom, hogy hogy allok anyagilag es marcius vegen szolok. Az jo, nem? Huuuuuuu Starbucks es Donkin Donats (hogy kell irni?)mmmmmmmmmmmmmmmmm:D.

Zsu: Bibinek puszi meg jo pártizást:D. A hetvegen msnen akar at is kuldhetem majd a Thompson koncert felvetelt. Kene miiiiiii. Meglatjuk, jo leszel-e addig:D.

Na megyek mert soha nem vegzek. Anyu te meg hivjaaaaaaaaaaa´!

Ja es a szobamban ugy nez ki, hogy nem megy a futes:D. Fasza... . Sok fokkal hidegebb van. Tegnap tunt fel igazan, ugyhogy szoltam es rajta vannak.

Csoooooookok.

Ja amugy jo a kedvem, csak ne jusson eszembe a buszkartya:D.

Kommentarer
Postat av: go ride a white horse

jóleszek becsszó :D
hm...persze h mi a "jó" az relatív, nem? pl. ma fél9től lenne suli de csak 4re megyek be...pedig el se aludtam igazán sőt magamtól(!) felébredtem időben de "még egy kicsit hadd" (ismered ezt a kispál számot? zakon! majd átdobom xD ahogy te is nekem Markot!!! hehe.)...de a gyakorlatra bemegyek. a többi úccse kötelező...meg dolgoztam is sokat. (majd lesz Platina American Express kártyám s küldök neked sok pénzt...a nem mondom ki mire:) meg ápolom a kapcsolatot horvát tessvéreinkkel! mondjuk azt, becéloztam a helyes irányt. ezért tessék jutalmazni a hétvégén sok szép koncertfelvétellel! ha nem is idén de eccer el kell mennünk Cavoglaveba! vagy -ra. nemtom. persze...kicsit tartok tőle (Pravi Hrvat mrzi i gnusa se drustvenih razlicitosti, a posebice homoseksualaca, ?nebijelih? naroda, osoba drugih vjerovanja, makrobioticara, komunista, liberala (i jos nekoliko tisuca drugih grupacija)... ), de ha a külföldön élő horvátul nem (jól) beszélők elmehetnek pár napra verni a mellüket mekkora horvátok csak mert származásuk szerint hr-ok, akkor ...mindegy kezdetnek egy Thompson koncert megteszi majd, ha azt túlélem/jük már fasza, aztán lehet párás szemmel anekdotázni az egyetlen koncert emlékére :D
amugy kedvenceim azok a neten fellelhető írások amikben külföldre szakadt hazánkfiai (horvát hazánk naravno) "I ja sam Hrvat...kezdettel ódákat zengenek a csodálatos horvát népről persze angolul, és hogy ők otthon mekkora horvátok meg így meg úgy, vélemény az akuális hazai politikai helyzetről, meg mit hogy kéne, mindez persze full angolul, esetleg szabadkozik h nem tudja jól (sehogy) az anyanyelvét, de a végére kötelezően odaírja h Bog i Hrvati...mindegy...Pravi Hrvat je naucio citat iz juhe ?na slova?.
Vic, ajánlom szeretettel, kellő humorral: http://themladichi.blog.hr/
csók, zs
(tiplizek mert az utsó órámat is lekéseeeem :S)

2008-02-12 @ 14:12:25
Postat av: Piros

Csá! Hát ezt szívás. Hanyag vagy. Szegény Fruskóka! Én persze mindig mindent megtalálok, mert rendkívül rendszerető vagyok. :)))))))) Hijnye mekkora repedés kezd végigfutni a plafonon. Nem értem mi lehet az oka. :)))) Bogesz egyre ügyesebb. Már tipeg ha fogod a kezét és persze ha van kedve. :) Egyedül fel tud már állni és van fülbevalója is. Nagyon csincsi. Kissé néha hisztis és ha vmi nem úgy sül el ahogy ő szeretné eléggé felrántja magát
(elképzelésem sincs ezt a tulajdonságát kitől örökölhette). :)) Ott minden ok? Leszámítva a buszkártyádat. Jegyet megvettétek? Vagy azzal kapcs nincs még előrelépés?

2008-02-13 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0