eltiltva nem vagyok, csak sok a dolog

Kijutott
a heten gyerekekbol, sulibol, tanulasbol es plusz munkabol is. Bizony dol a le:D. Csutortokonkent 5oraban penzt keresek nem is rosszat:D. Bar a lengyel lannyal meg nem beszeltem. Bonyolult, hogy miert, de kedden talalkozunk. Penteken a magyar lannyal megyek kavezni jovo heten. A sulibol. Jo lesz:).

Nagyon faradt vagyok es mindjart elalszom.

Aprilis 29 es majus 6 kozott talaljatok ki, hogy hol leszek:D? Es a Kristof. Megyunk egyutt hazaxD. Olyan jo lesz. Elvileg sensationre is megyunk de arra meg nincs meg a jegy, de repulojegy megvan. Most hal´ istennek nem egyedul repulok. Sterlinggel, ami azt jelenti, hogy Arlandarol megyunk, ami kozel van a varoshoz.


-----


idegbaj hataran vagyok. Fagyott osszevissza szar mozilla. Majdnem eltunt amit eddig irtam....  Most nem tudok tobbet irni mert nem.

Pusziiiiiiiii nektek es Mami koszonom a sok kommentet. Forditas majd jon, de azt a szot Kristof nem tudja mi magyarul en agyam meg ma mar nem ige mukodik. Lefagyott kb mozillaval egyutt. Ne vard, hogy masok... . Majd holnap talan.

Csok.

Kommentarer
Postat av: vanda

oi oi musukám, remélem jol vagy
velem sokminden nem történik ezerrel tornázok hogy jol lefogyjak,
na meg kaptam fizuemelést, amit elvileg márciustól élvezhetek ha minden jól megy
de ahogy olvasom neked sem lesz annyira rossz ha dolgozol mint mosómasa...csak ne hajszold túl magad, mert egészban akarlak itthon látni
sensationre szerintem én nem tudok menni mert ha igen akkor már a 100 erós jegyet venném és nem az olcsóbbat.
de nagy terveim vannak a nyárra szal spórolás van ezerrel...
de ha hazajössz akkor ugyis talizunk megint...de akkor a berlini kiruccanást máskorra kell tervezni...el si felejtetted mi????

na szépen vagyunk!

majd küldöm valamikor a rendelésemet mi mindent szeretnék....persze hozzá pénzt is

most rohanok megyek nemsokára tornázni..:D:D:D:D:

csókok innen

2008-02-10 @ 13:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0