egyet kell aludni es lathattok:D

Bizony, de addig meg sok a dolog.

Most eppen azon vagyok, hogy emberi arcot varazsoljak magamnak. Fel4kor megyek a lanyokert. Hazajovunk. Megvarjuk mamit a sraccal es fel5kor lepek suliba. Sulinak fel9kor vege es utana elvileg megyunk valahova enni. De ezt a multkor kb fel perc alatt beszeltuk meg a metrot varva, ugyhogy nem tudom mi lesz belole. Mindenesetre ha megyunk, akkor en nem erem el az utolso buszt. Gustavsberg centrumig tudok jonni, de onnan taxiznom kell. Ha nem tul keson jovok meg anyuka is el tud hozni. A taxi meg 120 penz, de nem akarom kihagyni ha megyunk valahova. Ram fer vegre. A penz azert is ble, mert a mai takaritas betegseg miatt elmaradt (ott az egyik kissrac beteg). Szoval keso este haza. Reggel a szokasos lesz: en viszem a ket lanyt, csak egy kicsit korabban. 9utan par perccel megy innen a busz amit el KELL ernem. Stockholmbol meg majd a repteri busszal. 14:10kor indul a repulo. Aaa felek elore:D.

De van ipod ugyhogy majd max hangerore rakom es megprobalom elterelni a figyelmemet. Bar majdnem kudarcba fulladt ez a terv. Meg otthon toltottem ra zeneket, de mar unom. Uppsalaban Viktornak is van, szoval itunes is van es millio szam. Hu mondom majd ott rakok ra jo szamokat. Nem jott ossze es azt hittem hogy maradtak az en zeneim rajta. Errre nem:s. Hetfo reggel vettem eszre a buszon, hogy bleeeee. A 512mbit szambol kb 5 tetszet:s. Igy el nem jutottam volna Pozsonyig. De szerencsere itt is van szulok gepen itunes es siekrult is hasznalnom. Igy most igaz csak 25 szam van kb, de mindet szeretem:D.

Izgi mi?:D

Na most kifestem aztan irany az ovi.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: m

szija :D
jössz látlak dejó dejó xD
(...amugy fáradt vagyok mint a szar)
én is bajban vagyok soxor az mp3 lejátszó megfelelő megtöltésével. hát ha majd min. 2 giga lesz a tárhely :D
nah írok még most megzavartak
*

2008-02-20 @ 19:04:08
Postat av: Prozirne najlonke s uzorcima proljetni su veliki hit

mingyá indul a géped ;D
ne parázz! mert ne és kész.
amúgy meg mi az h van össz-vissz 25 hallgatható számod, amikor csak a Thompson 26 track??? he? lebuktál te kis vikingbérenc xD
nah siessé siessé hadd öleljelek meg!
el kéne mennem úszni meg a pannonhoz...hajh.
télleg, tall holnap???
csókcsók
m

2008-02-21 @ 14:07:34
Postat av: pun kurac

Kicsim, kicsim, össze kéne futni még eccer mielőtt visszamész...nálam maradt a Bitter Rosso (úgyis csak Te iszod xD), nálad ugye a recept (ha nem szerzem vissza az eredetit életem végéig hallgathatom h az nem is úgy volt leírva...ehh), holnap lesz az első úszás (drukkolj h télleg), de dolgoznom is kéne sokat (megint azután szóltak vmiről h már megcsináltam mindent, lehet javítani, meg bele is kontárkodtak pedig én nem kértem segítséget, hát még hátráltatást, az is plusz meló, idő...
hétfőn mikor indultok? vagy vasárnap micsi?
jah VIC itt is most is KÖSZI köszi a cd-ért xD
amúgy tudom h a csillag tetkó elcsépelt meg minden de akkor is kell egy...majd a hátam eredetibb és díszesebb lesz xD hehe
pus o kramm
jaaaa van új yo finom eccerű recept (bár paradicsomszósz nem kell bele de azért kipróbálhatnánk, miccósz? - mondjuk április-májusban ;)

2008-02-23 @ 14:20:46
Postat av: z

jó volt az ipodos beszámoló :)

2008-02-24 @ 14:32:51
Postat av: m

voltam úszni s most fáradt vagyok mint a szar...de dolgozom kicsit aztán sztem lepihenek xD az iggazi öregség :) - süti sütés + hamar elfáradás...ehh
40 hosszt lenyomtam egyhuzamban aztán emelek kicsit mindig :) yo lesz ez, talán vissza is fiatalodom :P
ahh mióta itt a cd egyfolytában a kis cukiorrú dalait hallgatom xD
csók!!!

2008-02-24 @ 16:15:47
Postat av: reci, brate moj

tja ;)
nah valszeg már Vikingföldön vagy, én meg az idegösszeomlás határán mert a kurva program nem fogadja el a hibátlan parancssort csak ha olyan kedve van :S
megyek is úszni...(télleg! láttad azt a filmet Megrájennel meg Kevinklájnnal? Francia kapcsolat vagy csók vagy ilyesmi a címe...a csaj amcsi és lelép a faszija, Európában marad egy franszia csajjal Meg meg utána megy h "észhez térítse" de utálja a repülést+fél is tőle...na, láttad?)
csók xD
m

2008-02-25 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0