bläö

Vicko: lazadjunk akkor:D. A kepek nagyon jok:D:D:D.Gojtit multkor en is felfedeztem valahol:D.

Zsu: olyan ugyes vagy, mint en:D. Remelem kezed, labad jobban van mar valamivel. Muffin receptek johetnek. Esetleg suthetunk majd velos muffint is:D. Ugyis egy ideje rantott velore csorog a nyalam. Vagy velos piritooooooooos aaaaaaaa. Pedig utalaom az ilyen gusztustalan kajakat (koromporkolt, pacal stb). De ez mmm.

Vanda: a heten sz..ni sem volt idom, nemhogy meg Stockholmban csaszkalni. Sajnos. De jovo heten suli elott megprobalok csinalni kepeket. Igaz jovo het se lesz sokkal jobb. Hetfo-csut anyuka lesz Spanyolorszagban, penteken meg apuka utazik csingcsungokhoz. De lesz kep es kesz. Kavezast en is imadtam. Legkozelebb megint Pest aztan Berlin:). Starbucks mmmmm:D.

Piros Dani:
en is teged:). Amugy meg feltolhatnad a kepedet msnre mostmar.

Helyzet: termeszetesen kozepso itthon maradt. Tegnap ejjel meg belazasodott, igy ma megint hosszu napom volt. Egesz nap jol volt. Komolyan. De nekem 2 percem nem volt egyedul, allandoan velem akart lenni. Ami lehetne aranyos is, de amikor egy hisztis 4eves 8-9 oran rajtam csugg (masodik napja), a turelmem nincs a toppon. Hosszu nap volt. Estere szegeny ma megint belazasodott.
De a holnapi takaritast nem adom:D. Nem is gondoltak ok sem. Apukaval megy be holnap meloba. Igy holnap csak a legkisebbet viszem (aki meg mindig tunder:D), ugyhogy remelem 9 utan eppen hogy mar ott leszek a masik helyen. El akarom erni a fel3as buszt. Eselytelen. Tegyuk fel 9tol takaritok 5 orat. Az 2 ora. De kesobb kezdem, es ugye utana meg haza kell jonnom, kifestenem magam stb. Letusolni sem art az 5 ora robotolas utan. Aaaaaaaaaa itt rohadok fel4ig:S. Tehet fel6elott biztos, hogy nem erek Uppsalaba:(. De Kristof jon le ertem. Szombaton reggel ugye edzunk este meg vagy buli vagy vacsizni megyunk. Nem tudom. Jo lenne bulizni ezek a napok utan. Meg a jovo het elott.

Meg alszom ra 1-2t.


Tegnap 11kor leptem le kb, de fel12 elott nem tudtam elaluldni. 6kormeg magamtol keltem fel. Aztan 7ig visszaaludtam ugyahogy (sikitozas mellett nehez aludni). Fel8kor meg keltem. Ugyhogy most almos vagyok.


Ja es most ossze akartam pakolni a hetvegere a cuccomat. Meg nincs kesz, de kb tobb mar most mint amit haza vittem:D. Lehet Uppsalaba is a kisborondot viszem. De kell most edzo ruha-cipo, bulira viszek magassarkut (ott is fogom hagyni, itt ugysem kell. tudok anelkul is turni a sarban), ruhat amiben otthon punnyadok, ruhat amiben megyek csak ugy setalni ki. Aaaaaaaaaaaaaaa nem szeretek pakolni. Plusz majd a kremek stb:D. A laptopot vigyem vagy ne???

Na azt hiszem eleg erdekeset irtam, most mehetek:D.


Joejt. Csokok.

Kommentarer
Postat av: vanda

és dunkin donuts
:)

és sok sok h&m és karstadt

és potsdamer platz..és és éssssss.....
jajj
már ugy hiányzik...
és majd megyünk kiállításra meg a fernsehturmba kávézni, meg ilyenek.

jó kis tervet készítek majd..:)

várok a képeket.
puszik

2008-02-29 @ 08:35:08
Postat av: blangyinka

kabbe
csók xD

2008-03-01 @ 10:56:08
Postat av: z

nem tudom miért vagytok oda a starbucksért. szar a kávéjuk :D

2008-03-01 @ 19:52:00
Postat av: blee

ehh..arrgghhh!@*#&}łł$ß#&@}ä[@{¤¤
nyiff...nem megy ez nekem. :'(
pussz, m
(jah, Starbucks menő. ennyi.
meg még: gyermekkorom vágyálomképeinek egyike. A poharas kv. meg a sárga taxi, az 555-el kezdődő telefonszám, a Sunny Diner és Uncle Sam.)

2008-03-03 @ 02:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0