nem tudok betelni a cipommel :x


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej =)

Har du lust att hjälpa mig med en väldigt enkel sak? Nämligen att bli medlem på 2 sidor, det är gratis.

Blir du medlem så kommer jag länka till din blogg, snällt va?



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



är du aktiv på sidorna kommer du få gratis presentkort på H&M, Makeupstore, Kicks, Body shop eller GinaTricot! Det passar väl bra nu till jul och rean? :)



Tack på förhand.



Kram Sanna!

2008-12-14 @ 19:02:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: m

ti éreztetek valamit a földrengésből?

m

2008-12-16 @ 11:37:36
Postat av: meg még

na most látom csak, leírtam mindent az utsó kommentemben, ennél jobban nemtom összefoglalni, sorry, talán Évivel majd együtt jobbak leszünk, ha hazajössz és kv. nyugi, sztrájkot megúsztam én is, Te is megfogod!

jah, képzeld, assztem kedden lesz vizsgám, de nem, csak csütörtökön :D nyehehe, jól elnéztem, persze így jobb mintha lemaradtam volna róla...ma megnéztük anyával a Bodiest, jó volt, talán jobb is mint gondoltam! aztán kajáltunk Subwayben, Juditkának bejött nagyon :) vikingeknél is van Subway, ugye? multkor láttam Zágrábban is van, ha jól emléxem több is...Rijekára viszont nem emlékszem...na de most tanulok h azért mégis legyen mire emlékezni!

pussz

m

2008-12-16 @ 11:38:12
Postat av: Anonym

Zsu a közös élménybeszámolot majd megtartjuk! a koncert tényleg fantasztikus volt, nagyon jol éreztem magam, még akkor is ha ez nem látszott rajtam! Zsu ezer bocs h nem voltam a toppon, de majd köv. alkalommal igérem:D!

Én is kezdek karácsonyi ajándékokat venni, de nem olyan könnyü ez mint ahogy én gondolom. minden nap veszek egy dolgot aztán csak végzek 24ig!

Fru a te ajándékod meg van, na számits semmi szenzáciora, de azért remélem tetszeni fog:D!

na most megyek tanulni mert a héten még két vizsgám lesz!

Pusaaaaaaaaaaaaaaa

2008-12-16 @ 19:26:47
Postat av: zs

Früccim, hazajutsz jól, a görögök kisegítenek, no para a sztrájk miatt. VISZONT a bkv holnap sztrájkolni akar. HOLNAP, mikor nekem vizsgám lesz. pff...

Vic, jó volt a koncert, és örülök h láttalak, és ennyi. Magamból kiindulva általában nincsenek nagy elvárásaim mások felé aktivitás szempontjából, amilyen heted meg volt Neked előtte, respect h egyáltalán eljöttél :D Pénzivel egyeztetek folyamatosan a képek miatt, kellenek!

...ahh ecsém mikor lesz legközelebb? xD

na tanulok én is!!!

pussz mindenkinek

2008-12-17 @ 11:14:38
Postat av: vanda

most ertem be az irodäba

häromkor hazamegyek kb szerintem mert mar elegem van most

fel hatkr keltem

elbasztäk a repjegyemet, szal alig akartak beengedni.

plussz a legnyomastol fak az egyik fülem

szal ma foasdek egy nap van



ja es az milyen mar hogy a testapolo amit hasznalok itthon 2500 huf kint meg 5 euro?

le fogok lepni innen, nem eri meg itt elni.



kaptam felmesztelen csokimikulast a fönökömtöl

imadom!!!!



marmint a fönökömet nem a mikulast

most epp egy red bull colat vedelek.hatha attoljobb lesz

egyelöre meg szenvedek.

de mar csak kettöt alszunk es szabadsagon vagyok jei:)

2008-12-17 @ 11:51:15
Postat av: holnap vizsga, és nem tok semmit...

Vanda, remélem leléptél már és pihensz, a redbull-colát cseréld ki whiskey-colára vagy redbull-whiskeyre, hidd el jobb lesz ;)

engem amugy az háborít fel, hogy "kint" (értsd: tőlünk balra és/vagy felfele a térképen) mindenből sokkal nagyobb a választék és jóval kevesebbe kerül, mint itthon. pl. Milka csokiból ezerszer nagyobb a választék bármely francia sarki közértben mint itt a legnagyobb lelőhelyeken. vagy h egy Ralph Lauren cucc kb. szállítási költséggel együtt jobban megéri a tengerentúlról mint itt. feltéve, ha megtalálnak a térképen és szállítanak ide...na mindegy, nemtom Te hova költöznél, de ha nekem végre sikerül, akkor lakásavatót csapunk hogy csak na! :D

kedves blogolvasó közönség, holnap szorítsatok nekem/értem, kapjanak a hülyék is egy esélyt! :D

csókok

zs

2008-12-17 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0