mar 3x lefagyott a gepem egymas utan :s

Na most van idom.

Evi: tegnap volt a koncert? Ugy emlekszem. Es ha jol akkor kerek beszamolot. Toled is Zsu. Es ha minden igaz mar nincs hatra egy beadandod sem. Ugyes vagy nagyon:). A cipomet megszokod es meg is imadod ha meglatod eloben:D.

Zsu: bizony csak igergetunk, mert elment a kedvem. Csinaltam minden felet kozben es utana mar kicsit sem volt kedvem irni:s. Toled is kerek beszamolot? Pokok felelmetesek!

Vanda: akkor biztos mar meg szebb vagy mint voltal:). Ikeaban vettetek valami jot?

Z: konzultaloka tobbiekkel, hogy melyik jo recept es akkor leirom. A szaunaban a lakat kulcsa, ami a szekrenyen volt, amiben a ruhaim voltak, nagyon felmelegedett es alig birtam megfogni. Es a szemuvegem is, mivel elfelejtettem bent hagyni a szekrenyben. Erted most maaaaaaaar?

Most latom, hogy eleg regen irtam. A heten voltam a gyerekeknel ketszed, edzeni ketszer es dolgozni 5szor. Ma el akartam menni edzeni, de a biciklizaram be volt fagyva. Volt mar ilyen. De kis erovel vagy par perc szenvedessel ki tudtam nyitni. Hat ma nem. Telenyomtam mar ilyen izevel, amit a zarba kell nyomni. Tudjatok. De azt hiszitek hasznalt.... . Addig erolkodtem ott, amig sikerult eltorni a zar kulcsat:s. De szerencsere nem bele a zarba. Amikor meghajlott, lattam, hogy van rajta egy repedes es kb epp hogy megpockoltem es plikkk. Le is esett a kulcs vege. Jo eroben vagyok:D. Ez amugy volt kb 20 perc, utana feljottem atoltoztem es leszartam az edzest:D. De szerencsere megtalaltam a masik kulcsot a zarhoz. Ezt mar nem torhetem el. Majd holnap reggel ujraprobalom. Edzest is. Azota itthon szoszogok. Recepteket nezegetek. Olyan edessegekre keszulok karacsonyra, hogy mmmmmmm. Rizses csoki peldaul mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Stb. Aki meglatogat, az kap:D. HA hazajutok. Anyuval beszeltem es mondta, hogy a malev eppen csicsukul. Megneztem neten. Malev.hu-n. Ott azt irtak, hogy azon a par jaraton, amit toroltek az utasok ingyen kapnak jegyet mas malev jaratra vagy mas tarsasag gepere, ami ugyanonnan indul Pestre. Ha pedig ez nem megy akkor visszakapjak a penzt. Nekem az kell, hogy hazajussak es vissza. Karacsony elott bunkosag sztrajkolni, mert ilyenkor kb mar nem kapsz jegyet mas gepre, vagy ha igen az 425234235423 penz.

Na errol most ennyi eleg. Ajandek vasarlast folytattam. Bogi kipipalva. Jatekot vettem, ami ma kiderult, hogy jo. Egy fa jatek. Mint egy kis polc, amben van 5 lyuk es azokban 5 fa ize, amit at kell kalapalni a masik oldalra es igy tovabb. A kalapacs is fa. Anyu mondta, hogy voltak ikeaban es a Bogi egy ilyennel tok sokat jatszott es utana alig lehetett elvenni tole a kalapacsot:D. Szoval remelem jol valasztottam. Egy ajandekot vettem magamnak is:D. Az onzonel onzobb vagyok. Ez van. Hogy az mi, arrol kesobb, mert csak rosszul lesztek:D. De Zsu sem marad mar ajandek nelkul:D. Es az en kedves testverem sem. De Danikam, nem kesztyu, hanem meglepeteeeeeees:D.

Evi, Vanda. Nektek meg gondolkozom:D. De kiotlok valamit. De ne szamitsatok nagy dolgokra am.

Ugyebar ma van Luca nap. Lucia itt. Azt mar tudjatok tavalyrol, hogy az itt nagy dolog. Nem emlekeztek, akkor lehet visszakeresni itt. A munkahelyen havonta egyszer az egesz haznak (3emelet) van reggeli. Tegnap Luciareggeli volt. Kaptunk sutit es glöggöt (mint a forraltbor kb csak keszen lehet venni) es sima reggelit. Emiatt is kicsit meg mivel egyik no, Anette, bent kivancsi volt az uj cipomre, bevittem magammal. Persze nem abba mentem. Bicikliztem. Bent vettem at. Ildi mondta, hogy ilyen bent meg nem volt, hogy egesz nap mindenki egy dologrol beszeljen:D. Csomoan odajottek, hozzam, hogy milyeeeeeeeen szep a cipom es uuu es aaaa es oooooooo. Olyan is akivel, kb annyit beszelek, hogy szia. Vicces volt. Mostmar tudom, hogy jol dontottem:). A csoportvezetonk lekuldte hozzam a fonokunket, hogy meg keeeeeeeeeeell neznie a cipomet:D. Jo befektetes volt jei!

Ja es ha emlekeztek, ugy volt, hogy pentek este gyerekre fogok vigyazni. De meg sem, aminek orultem, mert igy Kristoffal maszkaltunk varosba meg vettem nehany ajandekot es pihentem. De penz miatt jo lett volna. Majd maskor. Akihez az anyuka ment volna vacsorara, beteg lett. Ja es: mondtam mar, hogy hivjak a gyerekeket? Samuel es Selina.

Majd jovok.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: vanda

howdy,



négy év után ujra beteg vagyok kicsit szal most megnyugodtam hogy megsem vagyok mutans es immunis minden betegségre a világon:d

de maugy utálom mert már fáj az orrom tőle..:S



tegnap senoritának öltöztem

full feketébe meg lakk cipő (tja persze tuti nem olyan menő mint a tiéd:P:P:PPPPPPP ) fekete virág a hajamba meg vérvörös ajkak

persze csak engem hozott lázba Marcit mire hazaértem annyira már nem:D



holnap utazom és pakolnom kellene meg mindenek de nincsen kedvem.



itthon lesz döglés...

várlak haza

2008-12-14 @ 10:55:17
Postat av: zs

jehejj fergeteges volt a koncert, vagy ahogy a hosig újdonsült igazgatónőjének, a mi drága Anicánknak mondtam, miután megkérdezte h "na gyerekek, milyen a koncert?" "milyen lenne tanárnő? kurva jó!!!"

ugye pénteken volt A KONCERT, szombaton már tipli is haza korán reggel, hazaérés, du. 4kor lefekvés, és ma délben keltem :D volt mit kipihenni, na.

asszem most még nem vagyok rá képes, hogy érthetően leírjam az eseményeket, h picit elnéztem az utat de Pénzi értemjött és megmentett, h ki mindenkivel futottunk össze, Zsolt is ott volt, nyilván, vettem pólót (női nyilván nincs, de az S-es pont jó rám) meg telefon/mp3 akasztót nyakba, van/lesz fénykép, videó, Évi ígért plakátot is :D, koncert után after a Cinema Caféban a Főtéren, és a www.thompson.hr oldalon azt is elolvashatod, ők hogy érezték magukat!

na most ennyi, próbálom magam összeszedni és tanulni :S

csókok!!!

m

2008-12-14 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0