ma kaptam egy nagyon jo meglepetest

Amirol mindjart irok is, de csak szenvedjetek, hogy mi lehet aaaaaaaz:D.

Z: olyan hirek, amik engem erdekelnek! Holapatolasrol azert is maradthattam le, mert nem lattam, hogy keresnek-e embert. Majd legkozelebb. Talan. Kagylo csoki mmmmm. En is kerek, koszi. Frufrut akarok.

Evi: koszi:). Ugy orulok, hogy vegre msneztunk egy egesz hosszut! Majd megint!

Mur: most beszeltunk nem regen telefonooooooooooooon:D.

Zsu: karacsony miatt biztos nem korai az idopont. Jaj tornadressz. Sosem ertettem, hogy lanyoknak miert kell bugyiba ugralni, fiuk meg lehetnek sortban blee (nekunk igy volt altalanosban egy dababig. Nem vegig azt tudom). Enyem nem tangas. Igazabol tangast meg nem lattam. Marmint mostanabn az uzletekben. Ja orrspray. Most el van dugulva az orrom, de nem merek venni. En otrivin menthol szoktam. Nagyon jo. De ra van irva, hogy ha 7 (azt hiszem 7) napnal tovabb hasznalom, amit nem kene, akkor maga a spray is okozhatja az orrdugulast. Es ha en veszek orrsprayt addig hasznalom, amig el nem fogy es utana ujat veszek es sosincs vege:S. Tavaly amikor elfogyott hetkozben, nem tudtam venni, mert ugye kint laktunk messze. Es 1-2 nap alatt kidugult az orrom:D. Ugyhogy most, hogy megfaztam inkabb kihagytam. Inkabb csak folyik az orrom, de nincs annyira eldugulva. Nem ugy ebredek, hogy nincs nyalam. Az nagyon kellemetlen:S.

Vanda: en is teged:). Frufru tema nehez. Megint az lesz, hogy nyomtatott ki sok kepet, es valamit osszehozunk belole a fodrasz csajjal. De valami drasztikusabb valtozast akarok. Teljes elegedett voltam a majusi frizkoval, de most frufrut akarok. Nemc sak ami kozelit. Remelem kicsit azert elvezed az utazast. Sietek amugy. Mar mindjart!


Hirek megint: 1. a fonokommel ugy beszeltuk, meg amikor elkezdtem dolgozni, hogy dec 31ig tuti maradok es majd kesobb visszaterunk. Most visszatertunk. Uj datum aprilis vege, de szerinte tuti, hogy utana is maradhatok ha akarok. Es az 50% lehet akar 60% is most. Jei.

2. jovo heten 2 szokasos este lesz a gyerekekkel es utana penteken kesobb este is. Oda megyek estefele es anyuka megy partizni. Tehat meg tobb penzem lesz:D.

Napkozben sok minden jar a fejemben, amit le akarok irni, de amikor vegre ide jutok, hogy irjak nem emlekszem semmire kb.

Tegnap kaptam egy lapot, hogy jott csomagom. Ma reggel atvettem. Munkahelyen kinyitottam es :DDDDDDDDDDDDDDD. Tudtam, hogy anyutol jott, mert megismertem az irasat es rajta volt a neve is. Volt benne sok coski, virgacs plusz meg egy ket aprosag, amitol elolvadtam ES egy kotott pulover micinek es egy palast garfieldnak, amit anyu csinalt :DDDDDDDDDDDDDDD. Amikor ezeket megtalaltam a csomag feneken mar a rohogest, majdnem felvaltota siras:). Jott par konny. Annyira orultem. Utana csak erre gondoltam, mar vigyorogtam:). Nem is tudtam, hogy adott fel nekem csomagot. Mikulas:).

KERDES:

ismeritek Robynt? Sok eve enekel. Meg most is. Sved. Most epp 1-2 evig bejarta a vilagot es turnezott. Ez egy regi szama, ami nekem ismerosnek tunik:



Ez pedig egy ujabb (de nem friss), ami nekem nagyon tetszik:



Itt pedig a kepek, az uj ruhakrol - karacsonyi kollekcio - es a cipomrol megint:D. Itt latszik mekkora a sarka. Persze csak annak, aki tudja milyen magas Mici es Garfield. A pulover piros, csak a 3. kepen nem latszik jol:



Joejt! Csokok.

Kommentarer
Postat av: zsüli

Mur, a winter collection nagyon jó!!! Fru, a cipőnek most látom csak az orrát...mindamellett, h nagyon szép még mindig, én félnék, h a sarka átszúrja a talpam, az orrát meg lerúgnám seperc alatt :)

Robynt meg hogy ne ismernénk, alapdarab: http://www.youtube.com/watch?v=Ia2OkrWNmzE

a második klipp meg amit belinkeltál persze h tetszik: sárga taxik, a jellegzetes metró...menthetetlen vagyok, tudom...

ja igen, legyen frufrud, én is ezt mondom. határozott, karakteres, amilyet megálmodtál. és hidd el (de hiszen tudod), olyat is varázsolnak ott a fejedre :D

jah, koncert: kiderült van ülő- meg állójegy is (pff) ÉS valószínűleg vasutassztrájk lesz...legalábbis várható...hogy b.nák meg, nem elég h gazdasági válság meg recesszió még ez is...remélem béremelést követelnek mikor más azért remeg h egyáltalán a munkahelye megmaradjon...és egyszer akarom használni a kurva vasutat akkor se hagyják :S

télleg, nálatok (nem személyeskedés, ugy általában Svédországban) mennyire érezhető a válság? van egyáltalán? :) és mennyire beszédtéma?

jah, azért kell a lányokat már kislányként ilyen megalázó megkülönböztetéseknek kitenni, hogy később is tudják hol a helyük, eszükbe ne jusson lázadni semmi ellen, tudod, KKK - németesként remélem tudod mit jelent ;)

Gute Nacht!

kattant

2008-12-04 @ 23:06:09
Postat av: kezdek rosszabb lenni mint Columbo

az orrspay: amiről én beszélek az olyan tengervíz alapú készítmény (Aquamaris, Physiomer) amit korlátozás nékül lehet használni...de lehet az is használ ha legközelebb a parton jársz merítesz egy adagot és azt tolod...én is hozok egy adagot csak le ne bukjak a határon :)

na pussz

2008-12-04 @ 23:27:33
Postat av: évi

Bolgod Mikulást:D!

pusaaa

2008-12-06 @ 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0