jol haladok a vasarlassal

Ma mar Vandanak es Evinek is van ajandekaaaaaaaaa :D. Mostmar egesz sokat kipipalhatok. Vettem nehany elelmiszer felet is amit akarok vinni. Nemelyik mert tudom, hogy anyu, apu, Dani szereti, nemelyik kell, hogy megcsinaljam a finom karacsonyi edessegeket. Pl 500 g-os mandulamasszaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa stb. Bogi kap meg egy ajandekot. Egy ruha. Rozsaszin-fekete-feher kockas. Szep nagyon. Majd mutatok kesobb kepet. Meg vennem kell valamit Kati mamanak (lehet majd otthon) es Dorinak, Emesenek es Veranak. Ilonkanak vettem egy nem tudom hany szazalekos de mindenesetre sotet csokit pisztacia izzel.  Zsu a te gumicukid is mar itt var, hogy bepakoljam majd jovo heten a borondbe.

Reggel 10re elmentem edzeni. Nem voltam valami aktiv, mert nem akartam sokaig ott lenni. Megcsinaltam a szokasos programot utana hasizom stb aztan jottem is haza. Kicsit tobb mint egy orat tartott. Utana lefurodtem, elkeszulodtem es felbicikliztunk Ildivel Gränby centrumba. Ott vasaroltam ajandekokat es majdnem fel 5 volt mire hazaertunk:D.

Vettem ma is magamnak/magunknak valamit, de ez mas. Vettem egy mini mikulasviragot:). 15 korona volt csak. Ez karacsonyi virag es amugy sincs egy virag sem a szobankban. Mostmar van igaz az egesz virag kb 15 centi magas:D. Es szegeny eleg kokadt is. Kiszedtem ot a csomagolasabol es leesett kb 3 levele:). Majd szep es eros lesz lassan. Most a fiokos szekrenyen pihen az uj mecseseimtol nem messze. Bennuk meg gyertyak egnek.

Ket kerdes:

Lattatok-e a Guitar Hero reklamjat, amikor Heidi Klum ugy tancol mint sok eve Tom Cruise? Az eredetiben, amit itt nem adnal le a tvben le is vetkozik fehernemure. Amit itt adnak, abban csak ingben van.

Itt is van:




Lattatok a Björn Borg uj reklamjat? Nagyon erdekes reklam. Bar nem ez a jo szo ra. Dontsetek el magatok:




Vanda: remelem mar jobban erzed valamivel magad. Majd pihensz a repulon is! Gondolj arra, hogy mindjar jon egy kis szunet. Meg arra, hogy kapsz tolem valamit:). Szerintem tetszeni fog:D. De nem make up store, mielott kombinalnal:D.

Zsu: na pillegj csak, de a beszamolot nem uszod meg:D. Csak kapsz meg egy kis idot. Jaj de ott lettem volna. Nem csak T miatt, hanem mert, hogy talalkozhattam volna sok mindenkivel es persze veletek:).

Amikor anyu itt volt, hozott nekem sajtkremet. A camping. Tudjatok, ami kis hurkaban van. Na most csinaltam belole fokhagyma kremet nyamm. Majd lassan sutunk zsomlet es azzal fogom enni mmm. Nem tesztat fogok gyurni, hanem kesz, amit csak ki kell sutni. Finom lesz. Es azt hiszem inni fogok egy bogre glöggöt is. Finom finom finom.

Majd irok meg majd.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: Ms Tanqueray

na most látom csak, leírtam mindent az utsó kommentemben, ennél jobban nemtom összefoglalni, sorry, talán Évivel majd együtt jobbak leszünk, ha hazajössz és kv. nyugi, sztrájkot megúsztam én is, Te is megfogod!

jah, képzeld, asszem kedden lesz vizsgám, de nem, csak csütörtökön :D nyehehe, jól elnéztem, persze így jobb mintha lemaradtam volna róla...ma megnéztük anyával a Bodiest, jó volt, talán jobb is mint gondoltam! aztán kajáltunk Subwayben, Juditkának bejött nagyon :) vikingeknél is van Subway, ugye? multkor láttam Zágrábban is van, ha jól emléxem több is...Rijekára viszont nem emlékszem...na de most tanulok h azért mégis legyen mire emlékezni!

pussz

m

2008-12-15 @ 23:11:10
Postat av: Ms Tanqueray

na most látom csak, leírtam mindent az utsó kommentemben, ennél jobban nemtom összefoglalni, sorry, talán Évivel majd együtt jobbak leszünk, ha hazajössz és kv. nyugi, sztrájkot megúsztam én is, Te is megfogod!

jah, képzeld, asszem kedden lesz vizsgám, de nem, csak csütörtökön :D nyehehe, jól elnéztem, persze így jobb mintha lemaradtam volna róla...ma megnéztük anyával a Bodiest, jó volt, talán jobb is mint gondoltam! aztán kajáltunk Subwayben, Juditkának bejött nagyon :) vikingeknél is van Subway, ugye? multkor láttam Zágrábban is van, ha jól emléxem több is...Rijekára viszont nem emlékszem...na de most tanulok h azért mégis legyen mire emlékezni!

pussz

m

2008-12-15 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0