hulye natha

Igen, nathas vagyok. Igaz az orrom az ev kb 80%ban el van dugulva, de most rosszabb. Kicsit faj a fejem, torkom es elegge jol be van dugulva az orrom. Pedig hetvegen jol fel voltam oltozve. Na de nyavajgas helyett reagalok az en kedves olvasoim kommenteire. Amugy ti, akik csak olvassatok: jo lenne irnatok is. Nem nehez. Ramesz a kommentarer-re aztan irsz amit akarsz, utana meg skicka kommentar es kesz. Vagy lehet, hogy ker meg egy kodot, de akkor beirod amit latsz es ok. Ugyhogy csoppicsopp. Kulonben megsertodok.

Z: nem lapatoltam, mivel nem lakunk kertes hazban. Itt van akinek tobbek kozott ez a munkaja. Erdekes, nem?:D

Vanda: durva vagyok:D. De ezert imacc tobbek kozott! En is akarok farmert. Anyu hozta nekem, azt amit megvart de most meg mashol szakadt ki:S. Van tobb, de kell egy igazi kek szuk. Kene.. . Utazast vard. Biztos van benne jo. Pl a tax free, amit irtal. De a hotel reggelik sem rosszak! Meg, hogy latsz uj embereket. Meg kozelebb leszel hozzam:D. Ikeaba en is akarok menni. Akarok venni 1-2 dolgot. A lakasotokat meg ha most sem latom, akkor ijjj. Foleg, hogy csinositod.

Zsu: irtam mar facebookon is de itt is imadlak:D. Body nagyon kenyelmes. Kristof kirohogte ugy ahogy van:D. De mondtam neki, hogy kuss mert ez szep, praktikus es meg trendi is kb:D. Amugy se latszik, hogy mi csak ha bugyiban ugralok. Az meg nem sokszor fordul elo lakason kivul. Eszaki cipom nekem is van:D. Egy fekete meg egy halvanyzold/sarga/szurke. H&M:D. Csizma van itt is, de nem hiszem, hogy kell, mert annyira ugysincs hideg. Ha van is, nem sokaig. Utolsot lattam sokat nyaron. Ha nem is ezt, de ilyet. A szinesznore a tippem Oroszlan Szonja. Hm? Nyertem? Miiiiiit?:D.


Ma nem vagyok tul jo. Nathas, fejfajos stb. Reggel edzettem, ami nem volt jo otlet utolag. Munkabol haza is jottem hamarabb. Hetvege elment. Munkaval. Uncsi, de kesz.

Majd irok.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: pufi aki rákapott az instant kv-ra pedig eddig meg nem ittam volna...újabb jel h öregszem :S

hát miért van a mami ha nem azért h örömet szerezzen? :D ésmost szerencsére nem csodálkoztak (legalábbis nem hallottam a vonal másik végén h leesett volna az álluk persze kitudja) h majd' egy hónappal előre kértem időpontot...bár lehet h a karácsony miatt megértőbbek :) tudod mondtam h azért (is) imádom ezt a helyet mert szinte mindig akkorra adnak időpontot amit elsőre kinyögök, akár másnapra.

a body télleg egy fura teremtmény és évekig (évtizedekig) mély ellenérzéssel viseltettem iránta és ha jól emlékszem még sosem viseltem habtestemen (talán eccer felpróbáltam egyet h még jobban elrettentsem magam. lehet ám hogy a tornadresszes időszak hagyott ilyen mély nyomot...amugy, ha tanga alsórészes bodyt veszel fel a gyönyörű új cipellőddel egyből Kris abbahagyja a nevetést és átcsap nyálcsorgatósba :D

jaa és mesélj csak, hol és mikor és miért szoktál lakáson kívül bugyiban ugrálni? ugye nem vmi új meló?

a tipped helyes, bravo, a nyereményed pedig majd ha hazaértél :)

csókok

2008-12-04 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0