hulye natha meg mindig

Hirek:

2009 februarban jon a H&M home. Tobb sved blogban is lattam rola kepeket, de most nem talalom, hogy melyikben es lusta vagyok vegig nezni megint mindet, amit szoktam ovlasni.


Basszus. Mikozben irok ide, bongesztem osszevissza es elfelejtettem, hogy meg mirol akartam irni gaaaaaaaaah.

Hat nem tudom. Nem jut eszembe meg most sem. Pedig vartam.

grgrgrgr

Ki mit mond. Legyen vagy ne legyen frufrum? Ugyis en dontom el de a velemenyeket szivesen ovlasom. Es irjatok ti is, nem mondom el megegyszer, akik csak ovlasgattak eddig.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: z

hát ezek milyen hírek? :DD

ne legyen frufru. vagy tudom is én

vettem egy doboz belga kagyló csokit, azt zabálom most éppen.

attól még lapátolhattál volna. én is szoktam mindig, mert szeretek.

(a skicka után ez a két szó nem tudom minek van. néha úgy érzem teljesen mást írok és mégis megjeleníti)

2008-12-02 @ 21:36:26
Postat av: z

hát ezek milyen hírek? :DD

ne legyen frufru. vagy tudom is én

vettem egy doboz belga kagyló csokit, azt zabálom most éppen.

attól még lapátolhattál volna. én is szoktam mindig, mert szeretek.

(a skicka után ez a két szó nem tudom minek van. néha úgy érzem teljesen mást írok és mégis megjeleníti)

mégseM :D most beszopatott :D szerencse visszatudtam jönni

2008-12-02 @ 21:37:04
Postat av: évi

legyen frufrud:))))))!

2008-12-02 @ 23:39:10
Postat av: mur , saci, oli

szerintünk is kell a frufru. megkérdeztem őket és függőlegesen lóbálták a fejüket. Náthára nagyon jó, ha egy vagy két szőrdisznóval kiskifli-nagykiflit játszol. hajlandóak rá.sieeeessss!!!!!!!!! pusssz

2008-12-02 @ 23:56:06
Postat av: a h&m koppintja a zara home-ot?

a hét kérdése: Fru frufruval vagy Fru frufru nélkül...nyelvtörőnek sem rossz.

figy. ha szeretnél, legyen. max benöveszted ha nagyon nem jó. bár olyat itt nem végnak...külnben is aki ilyen cipőt vesz, az a hajával is simán elbíbelődik, hiába hullámosodik-göndörödik :D

amugy én is erősen gondolkozom rajta mindig de aztán sose. pedig nagyon jól tud kinézni. te döntesz, max ha nem jön be, ott a csatt meg a hajpánt. de ahogy Gabit ismerem találtok vmi jó közös megoldást. amugy akármilyen hajat csinál neked, az ünnepek végéig tuti kitart ugy ahogy ő megálmodta :)

találtam egy orrsprayt, tengervíz alapú és korlátozás nélkül lehet használni nem ugy mint a többit 7-10 napig. még nem vettem meg-próbáltam ki de ha legközelebb előmászok a vackomból tuti beszerzem. jaaa, és sztem hazai, mert vmi jadran doo gyártja :)

ja és az előbb azt kellett beírnom kódként h floridan man, előtte meg yellow cab, meg american vmi, asszem el kell beszélgetnem a blogoddal h mellőzze a személyes utalásokat :)

béke, zs

2008-12-04 @ 11:21:29
Postat av: vanda

perszehogy imadlak

es perszehogy lathatod

üdv krefeldröl

nem tul jo de mindegy.:)

holnap megyek ugyis haza



frufru tema

most menö a sokkal hosszabb szembelogos frufru oldalra valasztva

vagyis nem tömött..proba ha hosszabb ugyis gyorsabban megnö

en hajamat utalom alig varom h megnöljön

varlak haza

siess

csokok

2008-12-04 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0