elkezdtem ma a karacsonyi ajandek vasarlast de meg messze van a vege

Pentek: reggel edzeni voltam utana pedig vegre szaunazta. Elejen kiakartam menni rogton, de utana jo volt nagyon. Nem tudom meddig ulhettem bent. De ami hiba volt, hogy bevittem a szemuvegemet es a lakat kulcsomat. Amikor mentem, ki nem birtam kb megfogni oket:). Meg jo, hogy nem volt rajtam a szemuveg. Persze megtudtam most Krisztiantol ez nagyon buta dolog volt. A szemuveg egy dolog. Az elfelejtettem levenni. Na de a kulcsot hovaaaaaa rakjaaaaaaaaam??? Mindegy. Fel11re be is ertem dolgozni. Ott voltam 4ig. Utana bicikliztem Maxba, ahol volt Kristof es Emil. Utana hazasetaltunk Emilhez es megneztunk ket filmet: Get smart, Felon. Ott volt Kim is, Emil occse. Ettunk csipszet, godist. Fel12 korul en hazabicikliztem, mert mar almos voltam. Charlotta nem volt otthon amugy sem.

Szombat: reggel felkeltem fel9kor!!!!!!!!! Hajat mostam, kiszaritottam, reggeliztem, tvztem, kifestettem magam, feloltoztem, Kristofot keltegettem es mar del volt. Lementunk a varosba. Jott Viktor is. Vettem tusfurdot, balzsamot, ejszakai kremet stb. Vettem karacsonyi ajandekot anyunak es apunak (bizooooooooony de meg lesz mas is) es megint onzo voltam es vettem magamnak egy ruhat. Kristofnak pedig vettem egy Vogue hommes internationalt. Nem ajandekba. Csak ugy. Es ettunk kinaiban is ahol van szusi is. Ettem sok szusit. Mmm. A ruhat a gina tricotba vettem, ahol dolgozik Charlotta. Nem tudom emlekeztek-e de regebben irtam, hogy o terhes. Es mar latszik a hasa. Olyan aranyos. Nem nagy meg, de latszik, hogy nem dagadt has, hanem babahas.

Zsu: en is felek, hogy belerugok majd vmi es felszakad a bor. Egyik nap is majdnem szivrohamot kaptam, de szerencsere csak vmi kosz volt:D. Valsag van itt is. Rugnak ki embereket sok helyen. Meg ujsagokban is mindig van valami. Meg ami pl engem is erint:D, hogy azt allitjak, hogy a valsag miatt kezdodnek elobb a nagy learazasok es, hogy valamivel kisebb lesz iden a karacsony elotti hiszteria.

Evi: koszonom:D.

Kep az uj ruhamrol es a cipo hozza. A fejem kicsit fura volt a kepen, igy azt nem mutatom:



Tobb mint egy hete feketek a kormeim. Most az szep megint. Es nekem is tetszik.

Joejt!

Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

A rucid nagyon aranyos, nagyon tetszik! a cipövel probálok megbarátkozni se nem igazán megy, ami nem azt jelenti h nem teszik de annyira magas h csak na!

Most lett vége a szombati program sorozatnak, felváltva nézem a Megasztárt és a Szombatesti lázt, igaz egy idö után már lusta vagyok kapcsolgatni uh marad a megasztár! akinek szurkolok még mindig bent van és nagy esélye is van h megnyerje uh örülök:DDD!

ja és közben müszaki leirást irtam az egyik házimhoz, egy 700méteres utat terveztem! nagy munka volt de nagyon megakartam csinálni és sikerült is! a szombatársam már ki volt akadva h 5 napig napi 15 orát ültem a gép elött és sárga zöld és piros vonalakat huzogattam:DD! nagyon aranyos volt ahogy elöadta! még rengeteg dolgom van péntekig csomo zh leadás, de eddig még egyszer se éjszakáztam! ez annyira jo, sikerült mindennek idöben neki állnom! igaz a héten lehet h lesz egy kis hajrá, de meg lesz minden! és h beteljesedjen a hetem pénteken irány Sambotel:DDD! már nagyon várom! a másik nagy utazásom viszont Pest lesz hozzád kicsi FRU! na azt meg mégjobban várom!

most még megkeresek egy Armani reklámot a neten és irány aludni mert holnap korán szeretnék kelni, mert ez ma nagyon nem jött össze, lehetett már dél mire kikeltem:DD!

na laku noc!

pusaaaaaa

2008-12-06 @ 23:20:44
Postat av: mangalica (göndör is, szöke is, minden stimmel)

Fruuuu a ruhád nagyon szép! csini vagy a képen nagyon!

képzeld én megjátszottam azt h bementem a szaunába majd kb 2perc mulva mint egy őrült téptem fel az ajtót és magamról meg le a karkötőt, nyakláncot itd...mert persze sikerült magamon hagynom őket és persze mind fém volt :S nem volt kellemes, na, de annyi szerencsém volt hogy egyik haveroméknál (ház a tónál :) volt ez és így nem volt gond hol hagyom a cuccaimat. a kulcsnak esetleg szerezz egy nyakba akasztható/vmi hasonló műanyag tokot és akkor azt viheted magaddal mindenhova. a szemüveg sz*r téma, én általában kontaktlencsével váltom ki ilyen helyzetekben (van egynapos, eldobható változat is szal nem kell vagyonokat költeni rá), de tulképp mióta szemüvegre szorulok nem tudok mit kezdeni a témával, ugy ahogy van utálom és hárítok, pff.

a karácsonyi ajándékok 95%-át nemcsak hogy beszereztem, de már be is vannak csomagolva. ugy értsd h az egész családnak...évek óta én játszom a Jézuska szerepét a családban (kitalál, megvesz, becsomagol...sőt kibont és meglepődik is néha) kezdek hatalmas rutinra szert tenni.

Éviiii, csak nem ugyanannak drukkolunk??? (remélem igen, mert a másikat aki bekerült a döntőbe nagyon nem bírom) ÉS PÉNTEKEN látlak végreee!!! persze még fogalmam sincs hogy jutok le, de megpróbálok horvát szemmel nézni a dologra és nem aggódni :D

jah, van egy új "lakótársam" pár hónapra :) Mali-nak hívják, és a nevével ellentétben kurva nagy :D de nagyon hasznos lesz, legalábbis remélem...na szóval az új lakótárs nem más, mint egy szobabicikli! nyugi nem én neveztem el, nem vagyok híve ennek a nevezzük el a bőröndünket, autónkat, mosogatógépünket itd, de erre rá van írva, így meg mókás.

jah, legyetek rám büszkék, tegnap egész nap tanultam, és teljesítettem a kitűzött mennyiséget, pedig nagyon unalmas amit olvasnom kellett...

csókok

dagi

2008-12-07 @ 15:28:19
Postat av: z

hol a svéd húsgombóc receptem, meg elkészítési módja????

szemüveg meg kulcs próbléma miért is van? éget a szaunában vagy mi? nem értem, de lehet, hogy átsiklottam valami felett :S

2008-12-08 @ 16:29:08
Postat av: vanda

howdy,



nekem egesz uj Robyn albumom is van jei:)

ki vagyok faradva

es nem tudok dolgozni mert itt hangoskodik mindenki

mert nincs külön irodank.

szarsag.

uj hobortom van.a gyogytea ivas..

sok sok gyogytea mert az jo az

es sok sok viz

meg szolarium is:)

jo barna vagyok mar

en az en hajamat utalom, mert tul rövid, es ocsmany..

remelem gyorsan megnö

szepkiscsizmamat kimostam mert koszos lett

erre reggel foltos lett ughoyg megegyzser kimostam

ha megint az lesz sirva fakadok.



ma megyünk az urammal ikejjaaa.jei

veszünk agyat, mert szeptember ota nincsen.

es az is szarsag.

de nemsokara otthon lesz.

jövöheten megint utazom

nincs kedvem,föleg hogy töksok dolgom van.

minden napra jut valami.

ma ikea

holnap ajandek vasarlas

csütörtükön ajandek vasarlas.

penteken vacsora

szombaton ceges buli



hetfön utazas.

szerdan jövök haza

es utana mar csak egy napot dolgozom es mar szabadsagon is vagyok.

es akkor nem dolgozom többet:D





ma leginkabb kedvetlen vagyok

inkabb feltennek egy arcmaszkot es valami finomat szürcsölnek.

de dolgozni kell..



na csokok



2008-12-09 @ 15:12:03
Postat av: pufi

na hol az új bejegyzés mi? csak ígérgetünk? meg eldumáljuk msn-en az időt? whehehe :D

szeretés, ölelés, csókok

(drukkolj h ne legyen sztrájk és legyen vonatjegyem)

m

2008-12-10 @ 13:09:12
Postat av: egy hatalmas pók mászott itt az elöbb :S

ha esetleg nem lenne tiszta a sandináv gasztronómia:

utazoinyencszotarasvedorszagfinnorszagnorvegiajellegzetesetelei/" rel="nofollow">http://www.deluxe.hu/cikk/20080710/azutazoinyencszotarasvedorszagfinnorszagnorvegiajellegzetesetelei/



pussz, m

(holnaaaap...jeiiii, igaz, Évi?!?)

2008-12-11 @ 10:37:27
Postat av: k

francba, el is rontottam (Skandinávia, scuzi...hehh, lehetne egy ska együttes neve is...) meg nem is úgy linkeli be ahogy kéne, kimaradnak vonalkák és nemtok mit tenni...ha ez a link se működik töröld a kommenteket kedves Blog-tulajdonos! Köszi xD

utazoinyencszotarasvedorszagfinnorszagnorvegiajellegzetesetelei/" rel="nofollow">http://www.deluxe.hu/cikk/20080710/azutazoinyencszotarasvedorszagfinnorszagnorvegiajellegzetesetelei/

2008-12-11 @ 10:40:30
Postat av: évi

Már csak egyet kell aludni:D! igaz nekem csak fele annyit mert minden másnap alszom csak!

Fru amit elkezdtél irni felejzd be légyszi h legyen mit olvasni! holnap 12ig leadom az összes házim és meg irom az összes zhát:DDD! juppiiiii!

És ahoz is már nagyon keveset kell aludni h te gyere haza! na az mégnagyobb jupppiiii!

laku noc!

2008-12-11 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0