kabbe

o o ooooo majdnem egy idoben!

Kommentarer
Postat av: Linda

oj..fattar ingenting ;)

2008-08-19 @ 16:00:16
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: i'm your mother

igen :)

szeretlek, csók: mami

2008-08-20 @ 13:00:25
Postat av: vanda

imadtam hogy itt voltatok.

nagyon.

elveztem minden egyes percet.

hianyoztok.

millió puszi

2008-08-21 @ 23:11:06
Postat av: vicko

annyi mindent irnék mert azért történik egy két dolog velem de olyan lusta vagyok h csak na:D!

Z, sajnos nem nálam takaritja Fru a padlot, pedig nálam nagyon jo dolga lenne:DDD!

Zsu mi van veled? nem tudok rolad semmit, nagyon eltüntél, lassan vége a nyárnak és nem jöttél kávézni:(!

Fru ha már lesz egy kis idöd levegöt venni akor irj jo sokat! milyen volt a bucsu a családtol, milyen az uj csaj aki helyetted lesz, meg ilyenek!

nagy bevásárlás szerettem volna tartani, cipöm, kabát, gatya, pulcsik meg ilyenek, de nem igazán jött össze! csak kabátot sikerült vennem öszre de az nagyon szép!

mindenkinek jo hétvégét:)!

pusaaaaaaaaaa

2008-08-23 @ 17:22:06
Postat av: zapjevale ptice u daljini ne cujes ih ti a zoru smo s njima cekali

Vic, ég is a pofim rendesen, hidd el. mondjuk hozzátartozik a történethez h mostanában vagy nem nyitja meg a böngészőm a blogot vagy ha mégis nemtok kommentet olvasni nemhogy küldeni...most fordulni látszik a helyzet, remélem így marad és szabadon hekkelhetek tovább (de lehet h Fru tiltotta le az IP címem...:)

szóval: velem nagyjából semmi nincs, bár esse igaz, 2 hónap alatt cirka 4ezer kilométert vezettem (télleg, tanúm rá a menetlevél), megjártam a horvát tengert és a magyar tavat sőt a Tiszát is majdnem, rengeteg emberrel találkoztam és szokatlanul aktív vagyok magamhoz képest, teli tervekkel meg minden, de a lényeg mégis hogy pénteken különleges rendőrbácsi tanított lőni mindenfélével, az nagyon jó volt, és jól is ment (egy kép van is wiwen), de amugy lightos vidéki élet. a győri project nincs elfeledve, csak részleges (főleg) pénz- és időhiányban szenvedek, de ha azt nézem h Mártinak másfél éven át ígérgettem h megyek mire télleg, Neked viszont a szeptembert tudom odaígérni :D akkor jobb helyzetben vagy :D szal szeptember közepe de inkább vége felé tervezem már télleg h arrafelé, addig ablakot festek tesómnak meg babázok (Dorci tündér még mindig, Dani a nagyfiú pedig hétfőn kezdi az ovit!!! :) meg hordom Rexet dokihoz, mindig kitalál vmit :D

na hirtelen ennyi, megmelegszik a karlovackom mire befejezem :D (igen, télleg azt iszom, magam sem tudom mér, még mindig nem szeretem az alcoholt...próbálok megfelelni, tuti ez lesz megint)

csókok, ölelés, bocsi meg minden: Zs

2008-08-23 @ 22:26:58
Postat av: megint megy a kommentelés, yes!!!

whehehe, CSAJOK, jó volt ma Veletek, köszi!!!

zs

2008-08-24 @ 22:49:41
Postat av: z

fru!

van egy jóhírem :DDDDDDD

http://kezilabda.ftc.hu/hirek/1126

Kenyeres Fanni mától A Budapest Bank-FTC játékosa!



[Kenyeres Fanni ]

Az 1978.10.01-én Salgótarjánban született jobbszélső több, mint 30-szor húzhatta magára a válogatott mezt, így elmondható, hogy tapasztalt játékossal sikerül megerősítenünk fiatal csapatunkat.

Tagja volt a 2005-ös VB-n 3. helyezett válogatottnak, s ugyanez évben EHF Kupagyőzelem részese volt a Cornexi-Alcoa-HSB Holding-al. Korábban megfordult a Bp. Spartacusban és a Vasasban is.



Sok sikert kivánunk a Budapest Bank-FTC-ben!



nem hitted hogy ezt megéled mi? :DDDD



ne sírj Fanni!!!!!!!!!!!:DDDDDDD

2008-08-26 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0