vasarnap

Vasarnap van es mi tukon ulunk:D. Hetvegenek mindjart vege, amit most vegre nem banok! Penteken vegul nem talalkoztam a csajjal, mert dolgoznia kellet. Remelhetoleg majd miutan visszajovok Mo-rol. De mielott eljottem volna Stockholmbol meg maszkaltam pentek delutan. Nagyon jo ido volt, csak iszonyatosan sokan voltak mindenhol. Most volt az elso pentek a fizetesek utan.. . Venni nem vettem semmit, pedig felprobaltam fel Gina Tricot-t meg H&Met:D. Amugy Ildinek kerestem egy ruhat, ami Uppsalaban nem volt jo meretben. Hat mashol sem. 8korul este mar itt is voltam.

Szombaton Kristoffal maszkaltunk lent a varosban. Nagyon jo ido volt. Csak felso meg tavaszki kabat eleg volt, pulcsi kb nem is kellett.

Ma itthon punnyadunk. Meg most is pizsamagatyaban vagyok:D. De csak azert mert a masik lehetoseg a farmer, azon pedig most nincs kedvem.

Barnulas jol halad:D. Tegnap este volt a 2. Es Ildi azt mondta, hogy latszik. Szoval barnulok jei:D. Bar miutan bekent Kristof ragadtam egy oraig kb:D. Az van rairva, hogy addig ne oltozzon fel az ember, amig teljesen be nem szivodik a krem. De szerintem ez lehetetlen.

Ma mostam am hajat is es nem szaritom meg:D. Ilyen nyar ota nem volt:D. De holnap ugyis megmosom, hogy jo legyen keddre, naponta meg egyaltalan nincs kedvem szaritgatni sok percig.

Kerdes: otthon lehet venni vanilias joghurtot? De nem ilyen Danonino vagy valami meg kisebbre gondolok. Itt van literes. Olyanban mint a tej. Es nagyooooooon finom. Banannal, muzlivel, smoothienak, akarhogy.

Zsu: en pont a nap miatt nem akartam kiulni a geppel a teraszra. Mert az szerintem megoldhatatlan, hogy a nap susse az arcomat es a karomat, de a gepet ne. - Bizony mindjart szerda es szepulunk:D.

Evike: van nekem izmom csak alszanak vagy nem tudom:D. Remelem most otthon vagy Kemljan es pihensz. Vagy mar talan ki is pihented magad es mesz vissza buziGyorbe:s. De Vicus jo lenne ha megtudnank beszelni, hogy mikor jossz fel ha feltudsz. Az az igazsag, hogy ez az egy het annyira suru meg rovid, hogy en csak akkor tudok lemenni Gyorbe, ha te nem tudsz feljonni. De ha feljossz, akkor nem valoszinu (sot kb biztos), hogy most nem megyek le. Sajnalom am. De ha minden igaz julisban lesz boven idom/idonk. Na irj itt, vagy wiwen, vagy mailben. Minden esetre csutortok nem jo, mert Tatan leszunk. Penteken vagy szombaton jo lenne... . Na majd irj aztan kitalalunk valamit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0