tavasz

Na vegre ide is megjott ugy tunik. Ma nagyon jo ido volt. Szep, meleg, napos. Siman jo volt napkozben a tavaszi kabat, vekony felsovel meg egy kardigannal. Bar este fele mar hideg lesz/lett. Nem is kicsit szerintem:D.

Zsu koszi itt is megegyszer. Ha nem gaz azt a forditast ide inkabb nem rakom be. Buzi mondatok voltak. Blogot forditok. Ujsag cikker is inkabb, de horoszkopot nem. Tobbet nem:D. Bar elso mondat meg lo..ar volt.

Visszajottem megint. Semmi kulonos. De szerda este vagy pentek delutan elvileg talalkozom egy holland lannyal, aki aupair Stockholmban. Es idemo na kavu. Megyunk kavera. Vi ska gå och fika. Remelem. Meg ha megyunk remelem jo lesz. Mar csak anyukatol fugg, hogy vegul lesz-e esti programja penteken vagy sem. Ha lesz, akkor szivas. Bar meg mindig ott a szerda, de a csaj csak este 7utan szabad es akkor van kb 1,5 oram a varosban. Utolso busz ugybar.. Szoval mindenkepp jobb lenne a pentek. Bar eleg a masfel ora is, de 7ig lehet dolgozik es mire bevergodik o is a varosba. O pont a tulso felen van kb.

Azt hiszem, most tul sokat irtam. Szerintem meg en sem olvasnam vegig, ugyhogy helyette inkabb meghivlak titeket kepeket nezegetni es zenet hallgatni. Ezt a szamot lehet, hogy mar linkeltem, de nem erdekel. En blogom, azt csinalok itt, amit akarok (majdnem:D). A kepek meg egy par hete keszultek, amikor Uppsalaban tipegtunk Kristoffal es Viktorral egy szombaton, vasarnap mar uj farmermban (amit szombaton vettem) en+ Kristof.

Egy szombat:



Egy vasarnap:



Kristof arca azert kockat, mert nem igaz lenne boldog, ha azt a kepet, ugyahogy van fel raknam. Ennyi.

Joejt. Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0