sirjak vagy ...

... bogjek? Miota tobb a penzem, csodbe mentem. Ertem? Nem? Akkor elmagyarazom. Ugye bar ugy nezett ki, hogy anyagilag rendezodok es meg sporolgatni is fogok tudni. En kis naiv ezt hittem. De kozbe jott
a) a dragabbnal is dragabb teszt amit kb kedden tudtam meg, hogy pentekig kell befizetni. Elobb tudom, felre teszek.
b) immar masodszor, ugy tunik (meg egy remenysugar van), hogy megint elhagytam azt a %#"¤%"#%"#¤&"/(&/%& buszkartyat rajta kb meg ket hettel... . Merges vagyok? Duhos? Aaa nem... .

Most ott tartok, hogy legszivesebben 3hetig bognek. Most meg annyi penzem sincs, hogy az a szart megvegyem amin kb 5 alkalom utazas van. Es szerdan mennem kell Uppsalaba. Es csutortokon kapok penzt. Ami meg eleg is lenne ha Ildinek nem lognek a teszt masik felevel... .

Az ugy volt amugy, hogy tegnap ugye jottunk ide Kristoffal a zsurra (ami nem mellesleg nagyon jo volt - Kristof maradt estere, amikor is apuka hamburgert grillezet az esoben es a 3fokban:D). Gbergig bolt buszkartyam, mert hasznaltam. Amikor ott leszallok a buszrol a kezemben szoktam fogni a kartyat, mivel, hogy par perc es megint fel kell mutatni. Amugy a penztarcamban tartom, miota elhagytam. Tegnap nem emlekszem, hogy a kezemben volt-e. Kristof sem. Mindenesetre a buszunk elment nelkulnuk (ami ide jon ki). Mi jo idoben voltunk ott, de a busz masik helyen allt. Maskor ilyenkor az utolso pillanatban at all a rendes helyre (ahol mi is voltunk). De ez a busz troger volt es elment anelkul kb, hogy barkit is felvett volna. Mi meg alltunk ott mint a hulyek kb. Paran. Felhivtam Petrot, aki mondta, hogy novere epp a kozelben van (ok is jottek a zsurra), par perc es felvesznek. Aztan ideertunk es zsuroztunk.
Ma pedig amikor Callet vittem teniszre a kartya nem volt a penztarcamban. Sofor felengedett, jofej volt. Hazafele meg smsjeggyel jottem - 30 sek :s. Itthon atforgattam a szobat, megneztem a taskat ami tegnap volt nalam, szatyrot, laptoptaskat. Busz kartya sehol. Most mar csak arra tudok gondolni, hogy vagy betettem a kabat zsebembe amig telefonaltam es kiesett, vagy Pernilla kocsijaban kiesett. De tegnap este meg kellett volna talalniuk. Per megigerte, hogy felhivja majd nekem ot. Bar oszinten nem sok eselyt latok ra, hogy ott van.

Szoval ez van. Szomoru es merges vagyok. Most azt talaltam ki, hogy vetetuk veluk megint egy buszkartyat is akkor a kovetkezo honapban meg nem. Ha meg csak penteken kene akkor nem lenne olyan hu de nagy gaz, de msot ugye megyek szerdan is.

Tenyleg asszem nem is irtam, hogy mi volt penteken. Paran meg nem tudjatok. Pentek delutan hivott egy no (tok kedves jofej) a bevandorlasi hivatalbol. Talalkozni akar velem es Kristoffal szerdan negyed 2kor, ha nekunk jo. Nekunk jo. Mondta, hogy semmi ize, de ez a szokas, kell. Es a vegen megkerdezte, hogy hol tanultam meg ilyen jol svedul:D. Aaa mondom egyedul, neten, konyvekkel, baratommal. Ez igaz is. Amikor kijottem nem volt semmi mas ezeken kivul. A sok blogbol tenyleg lehet tanulni. A szlenget pl:D. Meg a divattal kapcsolatos kifejezeseket, szavakat:D.

Na most jonnek le. Vege az esti mesenek. A tegnapi torta maradekjat fogjuk enni mums. Finom volt. Mielott elalszom meg irok. Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

nagyonnnnnnnnnnnnnnnnnnn sajjjjjjjjjnnnnnnnnnnnálom a történteket! ezentül a nyakadba ragasztjuk:D!
pusaaa

2008-04-14 @ 23:27:50
Postat av: retro

Évi, este beszéltem Fruval, jobban van :) bár a kártya nem lett meg, de jól alakulnak a dolgok.
...egy jugoszláv (!) film megy a tv-ben, eredeti nyelven, magyar felirattal :)
pussz
zs

2008-04-15 @ 00:55:59
Postat av: Fru és a frufru

jei :)
holnap tali az ufohivatallal mi? drukk-drukk!!!
holnap mégis be kell mennem suliba :S szal a fodrászos napot simán ellóghatom, holnap kérek is időpontot. rám is fér már...Te így is szép vagy, csak a frufru...sose értettem miért kell így írni...áá megszereztem Az Idő urait dvd-n!!! dolgozom picit aztán lehet h meg is nézem. az egy dolog h csapongok de h mondat koözben elfelejtem amit mondani akarok...aggasztó. DE már kezdek tanulni a vizsgáimra...hajh. csókok!
kattant

2008-04-15 @ 22:14:43
Postat av: zsu

mármint az előző bejegyzés nyilván nem Fru műve :)
úgy leveszed ma a nőt a lábáról h soronkívül megkapod az állampolgárságot :)
puszi
m

2008-04-16 @ 08:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0