palacsinta

Egy giga nagy adag palacsinta teszta varja, hogy kisussuk:D. Sajnos nutellat nem talaltam itt a boltban, a nagyobbi messzebbibe meg nincs kedvem eltipegni. Meg tudok varni addig amig hazamegyek. Ott van mindenhol. Aaaaahh. Most helyette lesz eperlekvar.

Evi: hol vagy? Gondolom a rajzok zhk es konyvek kupacanak aljan. De nemsokara megyek es Zsuval egyutt kikaparunk onnan:D.

Zsu: bocsi msn miatt, de megkergult. Bent voltal es en is. De amikor irtam neked, kiirta, hogy nem kapok meg es tenlyeg nem kaptad meg:(. En lattam amiket te irtal.

Dani: anyuek mikor ernek ma haza? Nougat csoki nincs efelejtve. Milyen finom is az.


Kepzeeeeeeeeljetek szerdatol (aprilis 16) megvan az engedely 2 evre. 2010 aprilis 16ig, ha csak kozben nem csinalok valamit es visszavonjak. Csutortokokn ugye bementem megint, mostmar egyedul. Kis keresgeles utan, pasi vegre megtalalta a dosszeimat (mint valami film:D) a szamitogepen. Elkerte az utlevelemet, csinalt egy fenykepet aztan eltunt. Kb 1 perc mulva visszajott egy egesz oldalas matricaval - rajta a fenykepem - az utlevelemben:D. Szoval ennyi volt. Kedden voltunk bent a mult heten, penteken hivtak es szerdatol megkaptam az engedelyt, csutortokon meg mar benne is volt az utlevelemben. Penteken meg kaptam egy level, amiben kb leirtak, hogy mit csinaltunk es mit kaptam:D.
Csutortokokn meg voltunk az adohivatalban is es kertunk nekem szemelyiszamot, amit 7-10 napon belul kuldenek ki. Legabbis ezt mondtak.

Amugy minden ok, itt vagyok Uppsalaba, most fogunk enni lecsos hust krumplival aztan meg kisutjuk palacsintakat. Kristof is megvan, bar nem a legjobban. Tegnap estere belazasodott. Kis torodes meg bujas meg gyogyszer utan, ma mar jobban van. Bar kokadozik.

Az ido jo, sut a nap, de meleg nincs. Az a fekete kabatom (szovet) siman jo meg, alatta polo meg egy pulcsi max nem vastag.

Na most kesz a kaja majd meg jovok. Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

nagyon örülök h a papir ügyek ilyen simán rendezödtek nem gondoltam volna h ez ilyen jol fog menni, igaz csak azért mert magyarországhoz vagyok szokva ahol minden ezer évbe telik és rengeteg utána járással!
györben töltöm a hétvégét sokan maradtunk tanulni házikat csinálni. de elég nyomasztó még hétvégén is itt lenni, de most már kibirom nincs sok hátra!
ma hivott anyukád mikor györ elött száguldottak el, mentek haza prágábol:)! jo volt hallani a hangját:)!
téged meg már jo lenne látni:D!
már nagyon álmos vagyok uh megyek aludni mert holnap is egy hosszu nap vár:(((((((!
laku noc! pusaaaaaaaaaaaaa i zagrljaj

2008-04-19 @ 23:52:12
Postat av: vanda

szijaa fruciiiii

amikor jössz még itthon vagyk jól..:P
szal várlak.mégha csóró is vagy és nem hozol semmiccse akkor issssch...csak siesssch

tschókok

:D:D:D:D:D

2008-04-22 @ 13:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0