Nekem van a...

...legaranyosabb anyukam, apukam, tesom, baratom es barataim:).


A hivatal nagyooooooooon jol ment. Kaptam engedeeeeeeeeelyt igaz meg nincs nalam. Holnap megyek be megint es kapok vmi papirt meg csinalnak fenykepet a kartyahoz, amit majd gondolom kesobb kuldenek ki. A lenyeg, hogy lesz 2 evre szolo engedelyem es egy elettarsam:DDDDDDD.
No pedig azt mondta Kristofnak, hogy aki engedelyt akar annak kb a 99%nal jobban tudok svedul:D. Nekem meg mondta, hogy ne feljek, hogy nem kapok munkat, azert mert nem tudok elegge svedul:D.
Kicsit olyan volt, mint a Zserard Depargyös Zöldkartyaban. Eloszor velem beszelgetett aztan Kristoffal. Hogy talalkoztunk mikor hol miert stb. Meg hogy mit csinaltunk mit csinalunk es mit fogunk csinalni es mikor hol miert stb. Szoval nem volt gaz. Annyira kozel sem volt reszletes mint a filmben:D. Kristofnak pl fingja nincs milyen arckremet hasznalok szerintem. Foleg, hogy van kb 4:D.

Lenye minden oke volt.


ANYUNAK BOLDOG SZULINAPOT, igaz tegnap volt de akkor irtam is Neked smst, de azert ide is irok egyet:D.

Zsunak koszooooooooooonom es minden.

Evi
, draga vagy de ne aggodj, mar jobban vagyok. Remelem zh ugy sikerultek/nek ahogy akarod. Amikor talalkozunk szoba sem hozzuk majd a buzi epitomernok sulit:D.

Pipi: ne kedrezd miert, de azt irja ki, hogy a komented nem megfelelo vagy mi. En latom, de gondolom mas nem. Bar ugyis nekem irtad:d. A pofont mar megneztem, tobbit majd holnap.


Na megyek mert almos vagyok. 7kor keltem. Holnap fel8kor. Aztan 11kor megyek megint. Du vissza. Este talalkozom Krisztivel. Es utana haza alvas. Csutortoki "moka" most kimarad. Annyire nem is banom. Pihenek. Penteken viszont megyek megint. Utana meg Kristof:).

Na csokok joejt.

Kommentarer
Postat av: vaníliás banánturmix mandulaszeletekkel és pekándióval

ha kifeszített zászlót tetováltatnék magamra akkor is úgy tűnne mintha lobog xD
szeva te kis vikingbérenc xD
egész nap a ruháimat pakolom (jó, túlzás h egész nap, 11 órát aludtam, és azt mind ma :), válogatok, rendet rakok ilyenek, és pihenésképpen belenéztem a tokyoi (alap) és a stockholmi street style blogokba, és lenne egy komoly kérdésem Früccim: (lehet h csak nekem tűnik úgy, de) mért úgy van felöltözve mindenki (svédek) mintha mindig átlag 10-15°C lenne? persze mióta ledobtam pár kiló színhájat :)azóta elég fázós vagyok de akkor is...vagy a svédeknek ennyire jól megy h fűtik a városaikat is? ;)
kéne egy szép barna bőrdzseki...este megyek úszni, drukkolj h tűzoltómentes legyen a víz!
csókok
m

2008-04-17 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0