kepek

Apu es anyu fenykepezoje:





Kommentarer
Postat av: ÉVI-aki nagyon várja Frut

nagyon jo volt a képeket látni! tök jo a sapid!
a cipöd is nagyon csini:)!
most rövid lezsek mert tesomat pakoljuk, megy 3 honapra Frankfurtba a munkahelyétöl dolgozni:D!
összepakolta már a fél lakást:)!
Gabi tök jo az uj szemcsid, jol áll:)!
Fru irj sokat!
pusaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-04-05 @ 21:05:38
Postat av: zs

Viic, ledobott az msn, aztán visszakúsztam de lehet h nem kaptad meg amit írtam :S
na mindegy jó volt azért nagyon! de nem tuttam elköszönni :S
bocsiii
nah pussz
laku noc
zs

2008-04-05 @ 23:27:31
Postat av: zs

http://www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=10101623
Marcsi?
xD

2008-04-06 @ 18:20:37
Postat av: világ proletárjai egyesüljetek

Tja!
kellett nekünk a múltkor szóba hoznunk az amerikait, vele álmodtam...de new york és szentpétervár továbbra is cél ;) és tudtad h Ralph Lauren orosz származasú?!?
a streetblogokat elnézve meg számomra is érthetetlen módon a tokiói (Pokio:) jön be a legjobban, pedig semmi vonzódás a sárgákhoz, sőt. és nem akarom h rajtam aludjanak nyálcsorgatva a metrón. egyszer megnézem a cseresznyefák virágzását, azt' csá.
...akartam pedig vmi fontosat is de úgyláccik a gyerekvigyázás leszívott...édesek, de egészemberesek és egy bizonyos ponton túl nemtok velük mit kezdeni (túl ritkán tallunk ahhoz).
télleg nemtom mit akartam valójában, nyilván nem azt h az avonnak vannak megint epres cuccai...na nem fosom a szót tovább, tanulok talán vagy meló lesz.
csókok
zsü

2008-04-06 @ 19:10:57
Postat av: édentől keletre

Életem, nézd el maminak h meszesedik az agya, vagy nem is tudom mi lehet a probléma...szal eszembe jutott mit akartam ;) emléxel beszéltünk múltkor szállításról, költözésről meg ilyenekről...ma megnéztem az autót amiről beszéltem, nem is olyan vészes, el tudnám vezetni (vagy tudok jó sofőrt;) de nagyobb a raktere mint édesapám autójának...azt nemtom h télleg megkapnám-e és milyen feltételekkel, csak szólni akartam h ha majd télleg aktualizálódik a dolog, el ne feledjük ezt a lehetőséget. egy próbát megér!
csókok, ölelés
m

2008-04-06 @ 19:54:41
Postat av: évi

ki költözik és hova?????
pusa

2008-04-06 @ 23:17:14
Postat av: zs

Vic, egyelőre mindenki marad ahol van, nyugi ;)
a többit meg msn!
csók
zs

2008-04-07 @ 12:59:45
Postat av: évi

Pedig már keztem örülni h engem költöztettek ki ebbböl az országbol:D!
pusaaa

2008-04-07 @ 14:48:02
Postat av: cégünk mindig rendelkezésére áll

Évi, ha szeretnéd :)
a mottónk: cégünk mindig rendelkezésére áll! ;)
csók
kattant

2008-04-07 @ 15:33:24
Postat av: z

első voltam az elöző fordulóban 54 közül a tippelésben :D
gratulálj!

"Nők
Szerzett pontok a 17. fordulóban
1. Zéman Milán 38 pont 6 tipp - 5 kimenetel - 1 teli - 1 mellé
2. gooól 36 pont 6 tipp - 5 kimenetel - 1 teli - 1 mellé
3. knorti 35 pont 6 tipp - 5 kimenetel - 0 teli - 1 mellé ..."

2008-04-08 @ 10:52:02
Postat av: vanda

SZijaaaaa szijaaa szijaaaa

ne haragudj hogy nem irtam ezer éve de el vagyok havazva melóval meg problémákkal meg mindenekekkel.
MArcinak uj melót kell keresnünk
én meg angolozok ameg microsoft kurzusra járok.
nappal meg dolgozom vadul, mert most valamiért hirtelen bazisok melónk lett

29-én jössz ugye?
és meddig maradsz?
remélem sokáig mert én május első pár napjában utazom el ugy nézki.
de mindeképpen akarlak látni szal ha lehetséges kérlek hadd élvezzek prioritást annyiban hogy velem az elsők között randizol.
hiányzol már nagyon.
(most amugy is szar passzban vagyok)
milliószor puszillak

ja táskával miujs?

2008-04-09 @ 09:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0