illatos vagyok megint

Ha valami, akkor az az edzes, amit soha nem vittem meg tulzasba. Nyugi van. Bar mostantol terv legalabb heti egy este biciklizes. De a jovo heten ugye otthon leszek, ahol mar elore latom, hogy annyit fogok enni h ihajj:D.


Ma nem volt semmi extra. Ma sem... . Delelott a szokasos csutortoki. Azt a not amugy egyre jobban utalom kb. Most nem irom le miert, mert csak megint felhuzom magamat. Delutan elhoztam a lanyokat. Csinaltam nekik vacsorat. Kozben szomszed lany is atjott, aztan Ebba ment at hozzajuk. Kozben hazajottek szulok es a srac, aki este 6ra ment suli discoba:D. Elso alkalom volt. Vacsi utan meg elmentunk anyukaval nagybevasarolni es amilyen k--va szerencsesek vagyunk jott velunk a let lany. Amikor meghallotta, hogy megyunk kb mar bent ultek a kocsiba:D. Egy szenvedes veluk menni. Komolyan a kozepsotol viszhangzott az egesz Ica maxi. De vettem egy Dove testapolot, ami enyhe barna szint ad. Most itt illatozom:D. Kristof szerint sarga leszek tole:D. Szerintem nem. Tavaly volt egy ilyen kremem. Garnier azt hiszem. Amig minden nap hasznaltam jo volt, de aztan lustultam, meg el kezdtem szolizni es kicsit foltosan kopott le. Ugyhogy azt hiszem ezt 2-3 naponta fogom hasznalni (naponta kene a papirja szerint) es akkor csak nem unom meg:D.

Amugy nincs izomlazam a tegnap esti biciklizes utan. Pedig azt hittem menni sem fogok birni menni. Bar regen amikor voltam parszor spinningen, azutan sem volt izomlazam. Pedig kozben parszor majdnem leajultam a biciklirol. A seggem persze faj:D. Ha ma is ra kellett volna ulnom tuti sirva fakadok:D.

Nat meg kicsit szoszogok neten, vagy meg nezek egy OC-t aztan alszok.

Ja Zsu. OC nem olyan iszonyat hosszu. 4 szezon. A 3. az 25 resz. A tobbi is valahogy igy van. En most a harmadik kozepe fele jarok. Meg regebben ugye irtam, hogy nezzuk. Aztan abahagytam nem tudom miert, es most folytatom.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

Fru talán azért nincs izomlázad mert izmod sincs:DDDDDDDD!
na jo nem gonoszkodom veled, mert aztán ha hazajössz nem is akarsz látni:(! igaz most már pár napja ilyen kedvemben vagyok! két nap alatt aludtam 6 orát:S! ma reggel 6kor feküdtem le és 8kor keltem!
nem nekem valo ez az éjszakázás:)! ja meg ez a suli se!
már csak pár nap és itthon is vagytok:D! annyira gyorsan telik az idö, még csak most voltunk érted Pozsonyban és máris el telt több honap!
én is akartam barnito krémet de mindenki lebeszélt rola h foltos leszek, uh marad a napsütés!
Zsu te h állsz a dolgaiddal, lendületben vagy még?
most rohanok a buszra megyek haza végre két hét után, és alszom egy nagyot!
este meg jön haza tesom:D! már várom!
pusaaaaaaaaaaaaa

2008-04-25 @ 12:31:32
Postat av: oly finomat föztem :)

pont ez az Fru. ritkán szánod rá magad az edzésre de akkor aztán mindent bele. pont ezt nem szabad, de abbahagyom becsszó. önbarnítós testápolóval egyszer kentem be magam (véletlenül, de télleg), szinte még be se fejeztem már tuttam vmi nem stimmel, mostam is le rögtön...te Fru, a nő akit egyre jobban nem kedvelsz ugyanaz a nő, ahol a lengyel csaj dolgozott előtted?
jaj Vic...menjünk el norvég halásznak, mit szólsz? vagy horvátnak :D úgy szeretnék vmi okosat jót bátorítót mondani de én is csak a túlélésre játszom.
a lendületem...néha megfogyatkozik de pár napja újra a toppon van, pörgök intézkedek ilyesmi, van 1-2 idegesítő függő dolog de mivel nem rajtam múlnak próbálok nem idegeskedni miatta...voltam tegnap is ma is hosigban, persze ott is bonyolódnak a dolgok, mér is ne, drukkoljatok h Petrics rábólintson amire rá kell...az egész sztorit majd szóban, ha együtt leszünk, most még ugysincs vége, nem kerek a történet, akkor meg minek, csak elbizonytalanodom.
remélem kialudtad magad! vagy most éppen alszol :) az fontos. meg jó...
ja Fru, én még ott tartottam h nézed az OC-t, és azért gondoltam h lekörözi a Dallast...el kéne menni Texasba is! csók ;)

2008-04-25 @ 14:35:01
Postat av: csak nekem tetszik? :)

A cuccos fazon mindig elfelejti, hogy mit kell mondani, ha kopognak, amikor be van tépve. Fel is írja magának egy papírra, hogy : "Tessék, ki az?"
Na be is szív rendesen, amikor hallja, hogy kopognak. Gyorsan előkeresi a papírját, odamegy az ajtóhoz, és felolvassa: "Tessék, ki az?"
Mire jön kintről a válasz:
- "Mi vagyunk azok vessző a barátaid pont".

2008-04-25 @ 14:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0