hosig

ballagas :D


Kommentarer
Postat av: zs

he...arra emlékszem h semmit nem értettem a szövegéből (most kicsit jobb a helyzet), meg h tesóm aszonta ugy dőlöngéltünk mintha vidám vasárnap lenne...vmi jó kis Thompsont kellett volna ;) vagy Skorot (Évi, igazad volt, ő is naggyon yo) persze mostmár mindegy meg ez is jó, na. én is csak hüledeztem h lehet vmit ilyen gyorsan intézni, de Frücci okos lány, tudja hova kell menni, vagy egy olyan fílingem h a horvátoknál/amcsiknál nem lesz ilyen könnyű dolgom...lehet én is megyek a svédekhez :D vagy a norvégokhoz h legyen benne vmi kaland is ;)
Évi, neked sok-sok kitartást, erőt, agyat :) és amúgy simán csodállak, h ennyi akaraterőd vagy én nem is tudom mid van, jól nyomod, az a lényeg, lehet h az a baj ami a koleszban is volt: te tanulsz én meg csak pofázom :D
csókokattant
(már nem csak dagatt vagyok hanem öreg is, már levágni sem érdemes...)
skickaaaa!

2008-04-20 @ 10:50:48
Postat av: évi

Zsu ez nem igaz:DDDDDD! mindig én beszéltem, és téged nem hagytalak tanulni:D!
pusaaaaaaaa

2008-04-20 @ 12:52:19
Postat av: Anonym

Zsu ez nem igaz:DDDDDD! mindig én beszéltem, és téged nem hagytalak tanulni:D!
pusaaaaaaaa

2008-04-20 @ 12:53:09
Postat av: xD

jó hát akkoriban én is ezt mondtam de Te mindig ellenkeztél h nem is ;)
sztem maradjunk annyiban h lazításképpen beborítjuk Pénzit, az mindig feldobott ;D
puszi

2008-04-20 @ 14:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0