gyorsan mielott meg elalszom laptoppal a hasamon

Szoval sok minden tortent. Hetfon delelott visszajottem. Elvittem sracot teniszre, hazarohanas, kicsit elhoztam ovibol. Utana meg mentem suliba, mint mindig de utana nem ide jottem vissza hanem mentem Uppsalaba:D. Meg pedig azert, mert Kristof kedden szabad volt. Es akkor mentunk be a bevandorlasi hivatalba es beadtunk mindent, amit kellett. Remeljuk. Ha megkapom a tartozkodasit akkor a Kristoffal hivatalosan elettarsak vagyunk:D.

Masik fontos. Ugye sulit meg nem tudtam, hogy mi lesz osztol. Kristoffal felhivattam megint az Uppsalai egyetemet, hogy tenyleg kell-e az angol a sved izehez. Es jo hirt kaptunk:D. Van egy szak, amire nem kell. Sved ez is, olyanoknak akik kulfoldon vegeztek gimit. Mint en:D. Tokeletes. De. Persze, hogy nem menjen konnyen kozbe jott ez az:
1. Aprilis 15ig kell jelentkezni. A bevandorlos papiron majust irtam:S mert Krillevel felreertettuk egymast. Vagy nem tudom, de mindegy. Szoval ido nem sok van.
2. Ehez angol nem kell de meg kell irni a TISUS tesztet. Ez az a teszt amit meg kell irnod megfeleltre, hogy utana tanulhass kb barmit az egyetemen (kiveve a gyengebb sved bevandorloknak tanfolyam). Ez a teszt eleg nehez - olyan kb mint egy kozepfoku nyelvvizsga - es draga. 3 reszbol all: szovegertes, fogalmazas, szobeli. Majd kesobb leirom milyen.
3. Ha jelentkezni akarok erre (mar pedig az egyetemhez kell), akkor a jelentkezesi lapot es a szamlat, hogy befizettem aprilis 13(vasarnap)ig el kell jutattni a suliba:S.

Sok sok sok es meg tobb gondolkodas utan (tegnap kb egy ora volt ejjel mire el tudtam aludni) ugy dontottem megprobalom. Lehet jelentkezni sved szemelyi szam nelkulis. 1-2 oraja jelentkeztem is neten:D. Ha minden jol megy a szemelyi szamot lassan megkapom. A tesztre pedig Kristof holnap adja fel postan a jelentkezesemet. 1600 korona. Szorozzatok meg 27tel. At sem akarom szamolni. Most az Ildi adott kolcson nekem. Penteken viszem az egyik felet, jovo heten meg megprobalom a masik felet. Elhihetitek, hogy ez a minusz 1600 mennyire jol jott most nekem.

A lenyeg: jelentkeztem az Uppsalai Egyetemre:DDDDDDDD sved akarmilyen szakra - magyarul nincs neve. Jelentkeztem egy nehez tesztre, amire sokat keszulok es remeljuk sikerul. Be adtam mindenfele papirt a hivatalba.

Most pedig drukkolhatunk, hogy egyikkel sem legyen gond. Drukkk drukkk drukkk. A teszt amugy majus 13an van. Egy honapom van csaaaaaaaaaaaaak.

Amugy meg ugy erzem magam mint aki mindjart beteg lesz. De nem lehetek. Most nem.

Na szoval ezek a hirek. Joejt. Csokok.

U.i.: imadlak titeket a kommentekert es majd reagalok is, de most remelem megertitek, hogy mar mennyire almos vagyok.

Kommentarer
Postat av: évi

Ez annyira de annyira joooooooooooooooooooooooooo! ma valahogy tiszta jo kedvem van és ez a hir meg aztán teljesen fel is dobott, ennek örömére most lefekvés elött iszom egy kis bort:DDDD! és közben a te tanulmányaidra gondolok és akkor tuti minden rendben lesz!
Ma beszéltem Danival de azt majd msnen!
na most nem irok többet mert hulla vagyok és még vár a borocskám is csak mindenképp irni akartam h mennyire örülök:DDD!
laku noc! pusaaaaaaaa
VOLIM TE

2008-04-10 @ 00:36:00
Postat av: akkor szép ha zajlik

szija kicsi életem ;)
wow ez aztán a hipertérugrás! felpörögtek a dolgok rendesen! egyetem, bevándorlás, megmindenegyéb...ahogy nézem az egyedüli amin el lehet csúszni (persze nem fogsz, de necces lehet) azok a határidők. a vizsgát simán hozni fogod, mert ügyes-okos lány vagy (lány vagy még, ugye? ;), az 1600 korona után ne bánkódj, sztem jobb mintha elittad volna, vagy ellopják, ez meg a jövődbe való színtiszta befektetés!
...
írni akartam még sokatsokat de megzavartak (nagyon jó hírekkel - lesz nyárra kocsim csak a melót kéne összehozni már végre télleg :D) szal most rohanok de írok mééég!
csókok
mamikád

2008-04-10 @ 12:31:04
Postat av: zsü

Az élet nem könnyű, de legalább van stílusom - ahogy Severina is megénekelte :)
most h jobban átolvastam még a határidők sem olyan neccesek csak gyorsan kell cselekedni. a hivatalban kérdezd meg h lehet-e utólag korrigálni a dátumon (ha szükséges) vagy ha kell tőlük vmi papír akkor tudnak-e adni olyat h már folyamatban van az ügyed. (remélem és az eddig Svédországról hallottak alapján hiszem is h ott nem úgy működnek a dolgok mint nálunk, h szinte percenként merül fel a "kit kell itt leszopni, h rendesen menjenek a dolgok?!?" kérdés)
a tesztre meg van több mint egy hónapod! 4 heted, 33 napod, 792 órád, azaz 47520 perced ;) nem is olyan kevés az!
én meg, és nem azért h ne mindig csak nyavalyogjak (bár már nekem is uncsi), örömmel jelenthetem, h összeszedés megkezdődött: tegnap végre megint eljutottam úszni (és nem voltak a tűzoltók sem yes!), elkezdtem tanulmányaimat komolyabban venni és átértékelni 1-2 dolgot, melónak is nekifeszülök, meg a ruháimat is kezdem átválogatni, mert képtelenség, h nincs egy cuccom se, pedig tele vannak a szekrémyeim...
ja, és ma elkaptam Évit egy fordulóra msn-en :), le van terhelve, de van ereje (amit csodálok de komolyan) és kedve (mondjuk engem a reggel 6os zh lesokkolt), és tervezgettük mi lesz hogy lesz ha hazajössz (ill. jössztök xD) ;D
jah, az autó csak nyárra az enyém, de attól még überfasza és örülök neki nagyon
szal...nem élem bele magam semmibe, de mintha Fortuna kicsit többet mosolyogna errefelé mostanában!
hajrá-hajrá!
csókok
Szüzonn

2008-04-10 @ 13:37:21
Postat av: nem eszem vacsira szénhidrátot

ja, és rájöttem h mozdíthatom kedvező irányba a mérleget (zavar az a +2,5 kiló, még ha csak "papíron/fejemben" létezik, akkor is, és egyelőre nem vígasztal h háj lemegy izom feljön), napok óta tesztelem az elméletet, eddig bejött ;)
Bibi holnap vizsgázik mikroökonómiából, drukkoljatok neki Ti is! :)
Rex kapott überfasza nagyon menő bolha-kullancs riasztó nyakörvet, 7 hónapig hatásos, egy gyógyszergyártócég gyártja (meg is látszik az árán...) szal tök menő a cucc erre az én kis drágám naponta "elhagyja" (szerencsére kerten belül szal megtaláltuk eddig mindig) de kezd gyanús lenni h tevőlegesen benne van Rex mancsa a dologban...hmhm...
ja télleg ma elvileg tallok Timcsivel, majd említem neki h jó lenne mini-osztálytali vagy amiről múltkor beszéltünk, okés?
písz
kattant
"curica je mu?ke gaće prala
i ljubila di su jaja bila"

2008-04-10 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0