elajulok

Vanda: anyu szokta olvasni:). Sietek en. Ha tehetnem most mennek rogton:D.

Zsu: linket furdes utan megnezem!

Vic:
juliusban vegig szabad lehetek, de meg nem tudom, hogy mennyit leszek otthon. De leszek.

En egy hos vagyok, ez biztos. Delelott a szokasos volt. Aztan ebed, kis OC es utana napon ucsorges megint. Mmm de jo volt. Kozben a tesztre keszulgettem. Ma nem en mentem oviba vegre. Grillezet hamburger es kukuruz volt a vacsi nyamm. Es 7kor mit csinaltam? Na mit??? El mentem biciklizni (kaja utan majdnem egy oraval, nyugi). Most ugy erzem, hogy mindjart elajulok. Kb 6 km-t ha tekerhettem, de azt gyorsan es sok volt az emelkedo. Uj helyen voltam. Fo ut mellett. Hat ott is giga hazak vannak kilatassal a tengerre. Szep volt nagyon. Lattam is egyik hajot ami megy Tallinba vagy Rigaba. Na szoval most iszonyat faradt vagyok. A kondim nagyon gaz, de most tenyleg eleg gyorsan bicikliztem es volt sok emelkedo is. Most elmegyek tusolni, hajat mosni es utana visszajovok. Blogra lehet, hogy nem (a komenteket megnezem, csak nem irok), de netre igen. Csokok.

U.i.: hos a biciklizes miatt vagyok!

Kommentarer
Postat av: ratni heroj

már várom mikor adod ki a fitness kazidat ;)
te...ez az OC hosszabb mint a Dallas, mi?
voltam hosig...megyek holnap is!
(uuu de várom már a fodrászt jejj:)
csók
zs

2008-04-24 @ 12:37:13
Postat av: litánia

életem, pont jó h hazajössz, asszem el kell beszélgetnem veled a fokozatos terhelés előnyeiről, az edzetlen test hátrányairól és tudok zaftos rémsztorikat mesélni ha kell - elszakadt Achilles-inakról, részleges combizomszakadásokról, "spontán" alkartörésekről, ízlés és kedv szerint. bár én csak volt tesis vagyok, az is alapfokon, szal nem tanultam csak csináltatták velem :), de Dani szakember, majd mond biztos okosakat, cserébe kap sütit ;)
addig is: nem tekerni ész nélkül, nem cigi ez :D
ölelés, m

2008-04-24 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0