uha

Szombaton vegul csa ide mentunk az ICA-ba alapanyagokat venni a szendvicstortahoz. 3 reteg kenyer, kozte krem(majkrem, boston uborka, majonez), masik szinten meg sajt koktelgyumi sonka. Es ez az egesz lekenve majonezes creme fraiche-sel(kb mint a tejfol de mas) es a tetejre husok pakolva. nyam. Itt a kep rola.



Aztan sutottunk egy sutit is de arrol nincs kep. Kristof hozta a receptet a sulibol. Finom nagyon. Meg napkozben meg beszelt Krille Emilekkel, hogy menjunk at hozzajuk este iszogatni, dumalgatni. Kimenni nem akartak ok se es mi se (vasarnpa reggel 8ra jott a fiuk papaja es mentunk koltozkodni). 7 utan mentunk at valamivel. Es olyan jol ereztem magam. Iszogattunk es szinte mindig ertettem oket es m eg kozbe is tudtam szolni:D. Charlotta nagyon aranyos. A kedvenc boltomba dolgozik es kaptam tole egy ilyen kartyat amibe 10 pecset kell es akkor kapok 500 korona kedvezmenyt. de mar van benne 5 pecset de mondta h mivel o ott dolgozik kap kedvezmenyt. ezert megkaptam a kartyat:D. aztan mar osszevisszarohogtunk ahogy fogyott a pia. kesobb jott meg 3 srac, egyik emil occse, egyik a horvat akirol mar egyszer irtam (amikor buliztunk) meg meg egy. Aztan az en Krillem egyre szarabbul lett... Olyan idiota volt:D. Annyit ivott kb mint Emil csak hatszor gyorsabban es rohadtul berugott. Kb 11 utan vmivel hanyt naluk. Ugyhogy jobbnak lattam hazajonni:D. Charlotta kerdezte, hogy maradok-de, de Krille egyedul szerintem a kapuig nem jutott volna el. EMil jott velunk egy darabon. Talalkoztunk meg egy sraccal. Kristof meg iszonyat ego volt CENSORED:D. Nem szeditek ki belolem miket csinalt, de a lenyeg, hogy most tartozik nekem:D. Nagy nehezen beraktam az agyba es aludt mint a kisangyal:D. MA meg nagyon beteg volt:D. mert ugye 8kor keltunk... Aztan egesz nap pakolt. Nem reg jottunk haza. Most alszik:D. En meg megint csak reggel megyek vissza, bar huzos napom lesz. En hozom el a ket lanyt aztan este a szulok kimennek ugyhogy en leszek mind3omal. hm:D. no comment:D.

Na csinaltam par kepet, mint ahogy megigertem. A tegnap esterol vannak foleg, de csak a melypont elottrol:D.




Egyik uj szerzemenyem:D. Hosszu pulcsi-ruha. Mely v-nyaku kivagassal. Ez Kristof papajanak a regi lakasanal volt penteken.



Kristofek lepcsohazaban szinten penteken. Lattatok mar az uj szemuvegemet amugy? Szerdan repultunk es kedden csinaltattuk meg otthon:D.



Kristof pentek este. Itt csak jokedvu:D.



Charlotta es Emil. Annyira aranyosak.



Itt meg csak iszogattunk:D. Mar nem tudom min rohogott igy:D.



puszpuszpusz



Ilyen szep poharat kaptam az iszonyat finom edes mmm megyboromhoz:D



Masik puszpuszpusz.



A horvat sracra figyel mindenki:D.




Baloldali a Kim, Emil occse a jobb oldali meg a horvat srac - talan Tomi vagy valami ilyesmi:D.



O az Alex, mellette megint Kim.



Ahogy felejuk forditottama gepet rogton pozoltak:D.



Itt mar tudjatok ki-ki.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0