na irok megint jol

Kommentekre:

Z: Nagyon jol tetted es szerintem a többiek is ertekeltek:D. Meg mindig nem olvastad vegig:|? Kicsit lassu vagy.

Edösanyam: na akkor jol van. Majd beszelnunk kell akkor telefonon az utalas miatt. Addig kideritem, hogy milyen adatok kellenek mert Krille szerint, nem csak a bankszamlaszam, mert, hogy kulfoldi szamlara akarunk utalni. En nem tudom. Nem hivtatok a hetvegen blee. Ma Bozsokon voltatok, azt tudom Danitol.

Elohalottdagimami: ooo Szasza. En is ot:). Gyorsan megneztem wiwen a kepeit:D. Kepek keszultek bar sajnos nem sok. A tel itt hideg:D. Ma meg tegnap egesz jo volt. 7-8 fok. Penteken volt hideg. Tegnap meg annyira szep volt. Sutott a nap es mar nagyon sarga a fak nagy resze. Egy olasz kaja boltba mentunk kb a varos masik felere es haza fele gyalogoltunk. Na es kepet is csinaltunk de kitorolte mert nem tetszet aztan meg lemerult a gepem:D. Uj aksi kell mert kb 10 kep utan lemerul... :S. Amugy voltam mar itt telen de csak par napot szoval most tuti szarra fogok fagyni. De meg mindig azt mondom, hogy inkabb fazom, mint izzadok. Azt utalom. Ha hideg lesz majd beoltozok jol.

Vic: Igen megkaptam, es nagyoooooooon orultem neki. Aaaa olyan jo volt, hogy ilyen sokat irtal. Majd irok vissza en is. De azt nem igerem, hogy ilyen hosszut:). Es köszönöm.

Beszamolo: Pentek a szokasos volt kb. Elvittem ket csajszit oviba aztan hazarohantam kb:D. Sok volt a vasalni valo es en meg elakartam erni megint a 11es buszt. Egyertelmu, hogy sikerult:D. Kicsit tipegtem Stockholmban. Konkretan egy boltba mentem csak be. Ildi (Krille anyukaja) meg par baratja halloweni bulit tartanak ket het mulva. Es kell neki 1-2 dolog. Azokat neztem meg, nem sok sikerrel aztan mentem is a vonathoz. Vonattol meg hazabuszoztam Kristofekhoz. 6kor jott ertunk Gyula (Krille papaja). Kadat kellett felcipelni. Aztan meg kicsit tettunk vettunk es jottunk haza. Ja meg kolcson kertem Piroskatol meg Gyulatol egy kis borondot, hogy jovo heten abba hozzam ide mar a ruhaimat, amiket viszek majd Berlinbe. Aztan kb 10 elott erhettunk haza.
Szombaton koran keltem direkt. Kristofot hagytam aludni. Ildi befestette a hajamat azzal amit meg anyu hozott otthonrol:D. Ugyhogy Vicko mondhatod Balintnak, hogy nincs sapkam:D (nyaron azzal piszkalt:D). Aztan reggeliztunk. Utana meg mentunk Kristoffal az olasz kaja boltba es vett vmit a suliba meg vettunk fagyit meg nutellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat:D. Es volt kukorica konzerv ami Sparos:D. De nem interspar hanem Despar:D. Utana itthon kajaltunk meg punnyadtunk. Viktor is itthon volt tobbnyire. Van egy baratnoje 2-3 hete:D. Itt aludt penteken is meg szombaton is!!! Aztan este Ildiek mentek vmi eloadasra meg utana beulni valahova. Viktorek is mentek valahova. Mi meg nyugdijasok voltunk:D. Tvztunk, gepen szenvedtunk meg sutottunk sconest mmmmmm. Ma megint viszonylag koran (9) keltem. Es nem csinaltam semmit. Miutan elment Emma (Viktor bnoje) Viktorral sorozatot neztunk a gepen (One tre hill - foszereplo srac ♥, majd rakok kepet). Kristof meg aludt kozben a masik szobaban. Kb delig neztuk:D. Aztan segitettem kajat csinalni. Es kb punnyadtunk egesz nap. Emil nezett be par percre delutan. Ki kell talalnunk, hogy mit adjunk majd nekik a hazavatora 27en. Ha van ötetetek mondjatok mi az. Most megcsinaltunk vmi pudingfelet meg stuvad makaronert (ilyen kis kagylo fele teszta tejben megfozve aaa nagyon finom). Most irok ide. Aztan letusolok es lefekszem, mert koran kelunk blek. 9:09kor indul innen a vonatom vissza Stockholmba.

Na majd irok ugyis a heten. Most itt a par kep amit igertem (nemelyik en gepemmel, nemelyik Viktoreval):

Penteken reggeliztek a lanyok tobbek kozt joghurtot:D


Ö Ebba a 3 eves akivel nem mindig vagyunk ilyen joban:D.


Ö meg a kis Ellen a 1,5eves. Tunder:).


Nesztek kep megint rolam:D. Mielott indultam penteken. A csinci kötött ruham, ami itt persze nem latszik:D.


Tadaaaadaaa. Scones. Persze a kavezoban kicsit mashogy neznek ki, de igy kb tudjatok, hogy mit tömök magamba:D.


Vigyorgok. Itt latszik, hogy mar nincs lenove a hajam:D.


Viktor megy Emmahoz. Ez kb 3 oraja keszult:).

Na most ennyi kep lett. Majd igyekszem uj aksit venni:D. Csokok nektek es majd irok!






Kommentarer
Postat av: z

de elolvastam csak nem írtam. vagy nem tudtam mit, mert megkukkultam, vagy nem akartam. azt már nem tudom.
most iszom egy kávét és utána még írok :DD

2007-10-15 @ 08:43:43
Postat av: z

fontos hír:
Kenyeres Fanni otthagyja a Cornexit! nem tudom hova megy
kell a fradinak? :D
lehet hogy megy ki hozzád svédországba

2007-10-15 @ 11:12:20
Postat av: Piros Dániel

Szeva Tunyacsáp!

Itt is kezd tetves hideg lenni! Daninak nem esik ez túl jól! Tegnap Bozsokon barkácsoltam! :))
Kis nosztalgia délután. Mikor utoljára csináltam ilyesmit sztem még papa is élt. :( Kristóf jön Szilveszterkor? Mert akkor lehetne egy mega-giga nagy bulit csapni! :D Jól benyomnánk! :)))
Bár nem is kell hozzá Szilveszter! :))
A héten mentek Berilnbe, igaz?

2007-10-15 @ 13:49:29
Postat av: m

általános pszichológia kutatásmódszertan órám van most éppen :S kutatási tervet fogok prezentálni...jehejj
egyre hidegebb van...mikor éjfél körül tipegek hazafelé kifejezetten fázom...ez lesz ma holna holnapután is...már nemtok mit magamra rángatni...hm, snowboardos dzseki?
ne kezdem

2007-10-15 @ 14:27:34
Postat av: ...

uuu nah megvolt ez is :D totális felkészülelenség, enyhén leplezett zavar és menetközbeni változtatások...amúgy a nikotin hatását a reakcióidőre vizsgáljuk majd...mindegy túl vagyunk rajta :D...ezért nem szeretek csapatban dolgozni
*.*
képek jók, gyerekek cukik. nekem hiányoznak az "enyémek", kéthetente ha látom őket :S
Ahh cukik tündérek
ß
te, mikor berlinben lesztek, lesz ott egy csomó eltés is lehet h összefucc velük...én nem megyek...de majd gondolok rád sokat :D
-
vmelyik nap összefutottam a Szöllősi Krisztiánnal is...
Sasenka harmadéves az orvosin! és 9.0 az átlaga (ott 5ttől 10ig vannak a jegyek:). 2 és fél éve nem lépte át a határt :) remélem Te azért gyakrabban jössz majd xD uuu télleg mindjárt december!!! most mész berlinbe, aztán én megyek berekfürdőre, aztán te jössz haza, aztán én megyek haza (ha minden okés februárban :)
ezaz, csak pörögjünk :D
jah azt akartam még aztán abbahagyom ezt a csapongó összevisszaságot, h szombaton nemhogy szabad parkolóhely nem volt az árkádban, de a kerepesin állt a sor és ment a fight a bejutásért!!! (aztán bejutottak de nem volt parkolóhely...) emberek soppingolási lázban...mi lesz itt decemberben?!?
nah csókollak, m

2007-10-15 @ 15:03:14
Postat av: vanda

ha jövöl haza mindenképpen randiznunk kell..és nem kifogás semmi sem, és különben is!

és csináljá képetekt táskákról mert táskát akarok szépet!
na persze nem 30rongyért...de szépet!
és hiányzol nekünk
(marcinak árpás a szeme és kalóznak öltöztetem be minden este hogy lemenjen a szeméről az a szarvalami dunsztkötés vagy mi a neve)
csókok

2007-10-16 @ 07:17:41
Postat av: m, tartósan dagatt

mindjárt Berlin, mindjárt sok kép :D
(szerezz jó aksit:)
honlapomat megnézted?
puszaaaaa

2007-10-16 @ 13:46:19
Postat av: z

nem kell sok kép. inkább szöveges beszámoló kell.
mikor lesz berlin és mennyi ideig?

2007-10-16 @ 16:23:12
Postat av: z

hallod? megveszed nekem a 22-es csapdája könyvet svédül? azt hiszem moment 22 a címe. Språk: Svenska, bármelyik förlag jó.
kell egy mondat belöle :)
kifizetem (persze ha nem 10ezer forint) kösz.

2007-10-17 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0