megint

Z: Busapista amugy sem valami vekony, nem? Egyszer lattam csak valami buliban, de nem emlekszem ra teljene. Ugy emlekszem, hogy alacsony. hm?:D.

Piros Daniel Ur: hirt megkaptam. Irtam vissza wiwen. Gyere januarban. Ha komolyan gondolod akkor hetvegen egyeztetunk idopontot es majd megkerdezem a csaladot, hogy mit gondolnak. Kb ket hetet nem lesznek itthon, ugyhogy szerintem majd csak akkor kell dolgoznom mielott hazajonnek (takaritas stb.). Remelem te lakhatsz itt. Testverem vagy. Mast (ne vegyetek magatokra meg ne sertodjetek meg) nem akarok megkerdezni. Nem akarom, hogy ugy erezzek, hogy ide hivogatok "mindenkit". Ertitek remelem mire gondolok. Szoval Dani te szerintem johetnel. De beszelunk majd, hogy mennyire gondolod komolyan es akkor ha akarok megkerdezem oket.

M: beszeltunk ma msn-n :). Az teny, hogy Krille hianyzik:). Hiaba talalkozunk hetvegen mindig, hetkozben hianyzik:).

Na. Ma eleg szabad a napom. A takaritast 3 napba belesuritettem igy ma nem kell. Megcsinaltam amit minden reggel, most megy a mosogep (utolso program), vasaltam is parat es gyalogoltam 4km-t. Iszonyat ugyes vagyok, tudom. De nem eleg. Lassabban mentem mint amikor Petronellaval. Huzott. Egyedul csak tipegtem:D. De jo volt. Igaz csak 3-4 fok van, de kicsit azert melegem lett. (megneztem: most 4,6 fok van). Azt hiszem ideje, hogy a telikabatot kezdjem hordani:D. Bar vannak kretenek (tegnap lattam parat) aki meg zokni nelkul felvesz cipot (pl elol nyitottat). Nekem tegnap zokni+vaszoncipoben is fazott a labam:D.

Tegnap voltam suliban megint. Jo volt, de sajnalom, hogy csak heti 1 alkalom.

Ma reggel en vittem mind3 gyereket. Egesz jol ment. A fiu egyre jobban hallgat ram (lekopogom. nem akarom elszolni magam). Fel 4-4-kor hozom el Ellent az ovibol. Tobbiek meg 6 utan jonnek es utana anyuka meg vissza "szuloira". En meg megvacsiztatom a gyerekeket.

Elobb azon gondolkodtam, hogy itt van az Ellen aki 1,5 eves es megismer meg ugy tunik szeret. Szokott hozzam bujni, fel kell vennem neha, orul amikor vasarnaponkent meglat. EGyik nap jatszottunk 3an (Ebba is) es odajott is beleult csak ugy az olembe. Tunder:). Kozben meg otthon van Bogi aki mindjart 5 honapos es az unokahugom es o meg nem is tudja ki vagyok. Blek.

Amugy becco, hogy minden nyavajgas ellenre jol erzem magam es nem gondoltam meg meg magamat:). De teny, hogy vannak szar pillanatok. De az van otthon is.

Na lejart a szarito gep ugyhogy megyek. Meg akarok tanulni kicsit. Majd irok a hetvegen biztos es csinalok megint kepeket. Ha lesz mirol:D.

Csokok.


Kommentarer
Postat av: z

a kedves üzenetemhez:
"Szia!
Jogos az üzenőfalon közzétett "felhivás",de a stiluson van még mit csiszolni..."
ezért 5 órával rá egy ":D" smileyval probáltam oldani a feszültséget :DDDD
remélem jól tettem
busa nem vékony, de az álmomban nagyon kigyúrta magát :D nem tudom miért pont ő :D
majd ezt végigolvasom és még írok
oi

2007-10-11 @ 14:16:56
Postat av: anyád

Szia Nyussz!! Megkaptam az emilt! Itt van Bövcsi, befestette a hajamat. Izgul, milyen leszek. Én nem. Pussz

2007-10-11 @ 18:41:24
Postat av: élőhalott

tegnap találkoztam Radić Sa?ával!!! kérdezte mi van Veled, meg puszil :D
...én is. ölelés!
m

2007-10-13 @ 09:52:21
Postat av: vic

megkaptad az emailt mert jött vissza egy üzenet h nem????

2007-10-13 @ 13:11:53
Postat av: dagi mami

képet csinálni mindig van miről :D
kezd itt is egyre hidegebb lenni...milyen lehet a tél a svédeknél? bár te még egész délen vagy, nem?
a Mikulás is tuti azért járja a világot decemberben mert már nem bírja otthon!
nah...kutatási tervet kell írnom...ááá
puszikaaaaaaa
(jah, voltam bent pénteken hosig. Pasityka, Gombi, Éva, Petres Anica, Boky, Radic Sasa xD mini party a kolesz tanáriban...sütikézés, miegymás...szerencsére ebédszünetem volt és nem maradtam sokáig...sve je isto jebo te...pff...na mindegy azé jó volt)
csolk

2007-10-14 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0