hurihiririrrurur

Z: bizony
en nem voltam koleszos. Nem is igen banom, mondjuk. Mami ne vedd magadra:D. Jo volt nekem otthon.

M: sok sikert!

Vic: mindig elfelejtem mondani, hogy egyik nap (mostmar 1-2 hete) a Robival meg Mirjanaval (Karagic) almodtam:D. Egy kavezoban ultek es en epp! arra maszkaltam. Meglepodtunk es aztan ugy emlekszem leultem hozzajuk:D.


Hetfo estet nagyon ugyesen megoldottam. A gyerekek is nagyon aranyosak voltak. Azota a kozepsovel is joban vagyok (lekpogom meg minden, nehogy megvaltozzon). Ma lent kitakaritok, kicsit vasalok aztan hajatmosok/szaritok es megyek be Stockholmba. Kicsit maszkalok stb aztan 6-ra megyek suliba. Tegnap elkuldtem mar a lecket emailben ugyhogy ugyes vagyok. Jaj de a holnap aaa. Mind3at en viszem. Nö repul Malmöbe koran reggel ugyhogy ebresztestol kezdve minden az en dolgom holnap. De delutan mar repul is vissza. En hozom majd el a kicsit aztan o hozza torna utan (6utan) a ketto masikat es megy vissza szuloi felere. Pentek meg a szokasos lesz. Bar lehet talalkozom majd Amelievel es akkor kicsit kesobb megyek csak Uppsalaba. Meglatjuk. Jovo heten meg Berliiiin. Igaz rovid ido lesz, de varom mar. Bar a repulest nem. Hulye vagyok, de kezdek felni tole.

Ja es naaaagyon rosszat almodtam ma:|. Nagyon beteg voltam. Jol ereztem magam, de azt mondta a doki, hogy csak 4 hetem van hatra:|. De lehet, hogy nem mert ha mas a bajom.... Nem emlekszem. Aaaaa. Miert jutott ennyi is az eszembre.

Ja anyu: lesz Bruce Springsteen koncert tobb helyenis Europaban. Pl Stockholmban is. Decemberben. Gondoltam megnezem mennyi a jegy, mert akkor johetnel mert tudom, hogy oda meg vissza vagy erte. De 390 es 490 EURO a jegy. Azt hittem rosszul latok, de szerintem nem... Ezek hulyek.

Na munkara fel. Csok.

Kommentarer
Postat av: z

én meg azt álmodtam hogy a busapista kigyúrta magát nagyon és valami társával gyúrt valahol ahol én is ott voltam
:D

2007-10-10 @ 13:10:41
Postat av: Piros Dániel

Szeva! Mikorra menjek ki Stockholmba? :)))
Idén tuti nem már. De milyen hírem van!!!! Meg is írom sms-ben.

2007-10-10 @ 15:14:28
Postat av: kattant

kösz Picim. de elmaradt...:S és nem az én hibámból! mindegy, majd jövő7en. képzeld, vettem 2 leggings-t. én...mi jöhet még? boleró meg tunika és magas derekú farmer?!? eh...
az álom amúgy elég ritkán jelenti egy az egyben azt, mint amit konrétan álmodsz. több elmélet (vagy mi) is foglalkozik vele, Freud-é a legegyszerűbb: (szinte) minden fallikus szimbólum. az emelő, a kígyó, egy gyertya, ceruza... amit akarsz :D
szal így első hallásra az álmod pusztán annyit jelent, hogy hiányzik Krille ;D
de amúgy télleg szar ha egy álom elrontja az egész napodat, vagy tovább is nyomaszt...
jjjjaaaaaaaaaaajjjjjjjjj, eszembe jutott hogy honnan annyira ismerős a Kristofer név!!!!! hát a Dallasban hívtáh így Pamela és Bobby gyerekét xD
na csókollak!
kattant

2007-10-10 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0