hrurur

Z: jöjjön csak Fannika:D. Szombat este repulunk Berlinbe es hetfo este vissza. De fiam ha figyelmesen olvasnal akkor nem kerdezted volna meg! Latom elkanaszodtal miota itt vagyok:D.

Piros Daniel: igaz a hir:D. Kristof nem jon. Draga a jegy. Legalabbis azt mondja. Meg, hogy gepet akat venni. Ujat. Blek. Tegnap akartatok hivni de suliban voltam. Azota anyu hivott, de nem tudta, hogy mit akartal. Vagy csak ugy beszelgetni? Mond csak ki, hogy hianyzom:D. Te is!

M: vastag teli kabat meg raer, mert aztan kesobb meg majd nem lesz mit magunkra venni. Mar elore sajnallak a karacsonyi oruletben:s. Elore igyekezz, nehogy beosszanak 24-re vagy 31-re. Az nyomaszto. Ja gyerek aranyosak. De kerek kepet a tiedrol is:D. Ha hallok magyar szot majd letamadom aki beszel. Hatha ELTEs:D. Akis megvan oldva mert a Viktor fenykepezojet is visszuk. Ugyhogy ha enyem lemerul meg van masiiiiiiiiik.

Vanda: nem kerdes a randevu:). Szep taska van alatta is nyugi. Mondtam, hogy megoldjuk. Martonnak fotoztam festett vonatot igaz telefonnal, ugyhogy nem a legjobb minoseg. Remelem mar jobban van.

Vic: bekebelezett a suli?:D.

Anett: mi van a lakassal??? Irj wiwen vagy mailt ha itt nem akarsz!! Jag saknar dig! Hälsa Sigmund:)!

A heten semmi extra nem tortent. Varom Berlint. Tegnap voltam suliba es blek mert nem tudunk egy napot talalni a nemet lannyal (Amelie). En innen nem tudok sajna csak hiphop a varosban lenni. Es osszevissza dolgozunk. Jovo heten pasi megint megy csingcsungokhoz ugyhogy tuti sokat kell majd a gyerekekkel lennem delutan meg este is. Aaa.

Ma mar nem nagyon van dolgom. Varom, hogy lejarjon a mosogep meg a szaritogep aztan elmegyek gyalogolni. Ma akarok 6km-t. 5 fok van csak de sut a nap es egyetlen felho sincs. Nagyon szep ido van. Fel 4korul meg en hozom el Ellent ovibol. Aztan gyerekeknek csinalok vacsit. Ma megint esti tornan vannak, ugyhogy csak 6 utan jonnek haza apukaval. Anyuka holnap jon csak haza.

Tegnap tobbekkozott a demokraciarol beszeltunk a suliban. Most sok musor megy a tvben ezzel kapcsolatban stb. Kaptunk egy cikket az ujsagbol amiben kerdesek voltak es arrol beszeltunk. Valaszoljatok ti is. Eleg ize kerdesek:

1. Ki lenne a vilaf elnoke ha te valaszthatnal?
2. A terorizmus lerombolhatja a demokraciat?
3. Ki uralja a vilagot?
4. Miert szavazunk?
5. A nok demokratikusabbak mint a ferfiak?
6. Isten demokratikus?
7. Mindenkinek jo a demokracia?
8. Te mi miatt inditanal forradalmat?
9. Lehet jo a diktatura?
10. Meg lehet-e oldani demokraciaval a problemat ugy hogy a kornyezetet rombolja?

Lehet magyartalan de en forditottam azert:D.

Ja es november 8-an Roberto Cavalli ruhak lesznek a H&M-be:D. Elore latom milyen hisztiera lesz. Tavaly ujsagban lattam, hogy amikor Viktor&Rolf kollekcio volt tobb szaz no visitva rohant a boltba. Amugy volt mar S.McCartney es K.Lagerfeld is! Az Elleben lattam 2-3 ruhat ami most lesz. Leopard mintas es 1500-2000 korona. Meg mindig olcsobb mint egy "sima" Cavalli. Tobbi ruha meg titkos. Tegnap megkerdeztem Hale-t (belga osztalytars aki a h&m-nel designer), hogy latta-e. Azt mondta, hogy a noik szepek, kulonlegesek lesznek de a ferfi ruhak "semmi extra". Nem mintha akarnek venni... . Mast tervezek:D. Kabat es magassarku vmi:D.

Holnap vagy holnap utan Uppsalabol meg irok. Pusz.


Kommentarer
Postat av: Piros

Szeva Butyki!

Ne magadnak vásárolgass! :)) Lassan itt a Karácsony, ilyenkor a szeretteidre kell gondolnod mikor vásárolsz, különöstekintettel a bátyádra! :))))
Mi a kotta kint? Kölkök jók? Remélem! :) Ma megyünk Bogihoz! :) Kis husi! Nő a foga így nincs a toppon! :))

2007-10-18 @ 16:59:18
Postat av: vic

kipurcantam, tele a hocipöm mindennel:(((((

2007-10-18 @ 18:30:49
Postat av: Mmmm

aloha!

mindig van még mit magunkra venni. mindig van vastagabb, melegebb, szebb, jobb, zöldebb :D
majd küldök az enyéimről képet, mindenKÉPpen :)
meg is mutathatod itt őket, versenyezünk, kié a szebb :D (persze én nyernék, Veled :)
majd szerzek róluk friss fotókat, nagyon ééédesek!!!
asszem úgy van itt, hogy választanod kell, mikor jössz...szal vagy 24, vagy 31, de valamelyik mindenképp...szopás ez így is, úgy is...
írok majd még de holnap 10től 21:30ig vagyok és előtte még a nyugdíjamat is intéznem kell :S (ezt a faszságot, na mindegy...)
jah mielőtt lépek aludni, a válaszaim:
1. Yoda mester
2. már azt teszi...
3. hát nem én
4. mert mások is ezt csinálják és mert reméljük figyelembe veszik amit mondunk és talán számít valamit
5. inkább talán empatikusabbak...persze, már amelyik. a férfiak meg hímsoviniszták, elnyomóak, gátlástalanok. de ezt (is) szeretem bennük...
6. Isten halott. (by Nietzsche)
7. nem. a magyaroknak pl. kifejezetten nem való
8. mi miatt nem?!?
9. lehet bizony.
10. sürgősen gyere haza és gyakorold kicsit az anyanyelved is!

üdv, csók, pusszantás, miegymás...mamiKád

2007-10-18 @ 23:40:33
Postat av: vanda

hellou,

igen igen jobban van már, dolgogatunk, hamarosan mandulaműtét
de legalább egy kurvajó ürügy hogy végre szabadságra menjek.és sokat kávézzek meg pihenjek meg sétálgassak vásárolgassak...
alig várom...
ti meg érezzétek jól magatokoat berlinben!!és nézzétek meg azokat amiket mondtam...

2007-10-19 @ 07:40:21
Postat av: z

hello mindenki
kram
:D
kérdésekre meg válaszolok
6-os kérdés: én mint aki tőle kapom a fizetésem :) azt kell mondjam az
megkérnélek valamire! vannak itt a Volvo Alfa Localo (Volvo B7R) buszok. kérlek találd meg a tervezőt (valószínű svéd, vagy ott él, vagy ott volt kint amikor tervezte...) és adj neki egy kokit. köszi :)

2007-10-19 @ 08:10:12
Postat av: vic

jo hétvégét, érezzétek jol magatokat Berlinben, pihizzetek helyettem is!
pusaaaa

2007-10-20 @ 14:34:15
Postat av: bosnyák rap forever :D

ahoj Életem!
na mizu? mi a helyzet Berlinben? itt semmi küli, falu csendes kao uvijek, Pestet megint verik szét de csak 2 napig tart most szerintem, remélem holnapra elillan a könnygáz maradéka is...és a svédeknél mizu? semmi szexbotrány mint a dán uralkodói családban?
jah, ha az USÁba keszülődnél, tudd: Dallasban és Philadelphiában élnek a legrondább amerikaiak, Miamiban és San Diegoban viszont szépek és kedvesek az emberek.
Egy kínai faszi meg egy edényben főzette magát 5 tyúkkal együtt, és 45 perc után a tyúkok teljesen puhák és ehetőek voltak, a faszinak meg semmi baja...
én meg világítótoronyőr szeretnék lenni az Adrián.
csolk

2007-10-23 @ 16:15:31
Postat av: m

mostanában rajzana a svédek szétfele :) tegnap volt itt Axwell, egyik kedvenc svédem :)
Tingsek vajon mikor jön?
pusszancs

2007-10-23 @ 22:43:26
Postat av: Krisztian

Szia Hugi!

Kitöltöttem a tesztet:

1. Nem választanék az egész világ élére elnököt. Még egy országgal sem bír el egy ember, nemhogy egy egész világgal.
2. Nem rombolhatja le. (Ez remélem egy szimpla eldöntendő kérdés volt. xD )
3. Cion, v ha úgy tetszik akinek a legtöbb "pénz" a kezében van.
4. Hogy elhiggyük van beleszólásunk a dolgok menetébe. xD
5. Ez nemtől független. Szerintem...
6. A demokrácia emberi "eredetű". Isten nem. A válasz: nem.
7. Nem. Sőt azt is kétségbe vonom h a többségnek jó.
8. Naruto oktatási-rendszerbe iktatásáért. xD Amúgy meg a ma létező rendszer lehetetlensége miatt.
9. Nem.
10. Ezt az uccsót nem értem. xD Milyen problémát? És milyen környeztet? xD

Remélem nem késő... Amúgy írnék egy csomó mindent, csak nemtom összeszedni a gondolataimat. Van egy csomó szerelmem most. Pl. Pamela Anderson, Sandra Nasic, stb.. Most John Legendet hallgatok, mindjárt mék edzésre. Ennyi. Csoki xD

2007-10-24 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0