hgsa

Vanda: csak 20an megyunk. De a starbucks az mmmmm. Itt nincs. Itt Waynes coffee van vagy hogy irjak. ott voltam tegnap. az is jo de nem starbucks.

kepzeljeteeeeeek tegnap megint voltam suliban es volt egy uj srac. o a tizedik. tizen vagyunk, mas mar nem fog jonni. Belga a srac es itt dolgozik a H&M-nel mint designer:D. persze volt rajtam pont csomo hm ruha:D tok jo. az egyik aupair (nemet) csajszival meg ugy nez ki hetfon talalkozok. jo lesz.

Vic irj sokat, Mami te is. Z irj te is tobbet.

Most megyek mert sok a dolgom.

Kep most nincs sok. Majd feltoltom a gepem es hetvegen tevekenykedek. csok.

Kommentarer
Postat av: z

felvettem egy munkáskestyűt hogy átérezzem, a bvajod
most levettem :D
miért írjunk többet? nem a mi blogunk. és úgy se vagy kiváncsi ránk :DDD
ma megyünk scrabble-özni a ponyvaregény kávézóba. van már ott marlenka és csak 380 ft. :P simplonban 400 volt a fele hogy basszodjanak meg :D
tegnap fradi-hódmezővásárhely meccsen voltam (:egyedül:) csináltam egy jó kis videot. többet is.
majd kapsz linket.
lehet felhívlak a svéd számodon majd mert tudok ingyen külföldet hívni valaki telefonjáról. de nem biztos hogy hagyni fogja.
miközben eszem a mese mézes linzert érzem hogy büdös lett a kezem a kesztyűtől. :) megmosom
kitaláltad hogy milyen ajándékot hozol nekem? :D
kram mindenkinek! :D
közben most látom hogy elárasztották az öregek a szemközti kávézót

2007-10-04 @ 11:11:50
Postat av: csüngőhasú zsírsertés

szia Életem!
írtam mélt. majd írok még, de most rohannom kéne suliba...aztán meló...ma derülnek ki a részletek, mennyi fizu, van-e kedvezmény a ruhákra :D ilyenek...bár ha több zsém lesz lehet h átállok a kedvenc (noálisabb) márkáimra (persze itthon még nincs megelelő márkaépviselet...), ezek a bangladeshben meg marakeshben gyártott cuccok hamar szarrá mennek...
...vajon hány piercingem lesz még mire lediplomázom?!?
nézd meg a honlapot amiről írtam :) majdnem teljesen kész, már csak zenékkel kell feltunningolnom, de az is nagyon jó ami most van rajta. a slideshowt tuti meg tudod nézni, a képeket nemtom, lehet h csak regisztrált felhasználóknak lehet. ott lehetne blogot is írni, de inkább a tiédet "hackelem" :D
hát mosst már nem mosok hajat mielőtt elmennék pedig jó lett volna...
jah, ha nem csalódok füleim/informácóim által, akkor hamarosan pesten is lesz Starbucks xD
bezony.
na csóóóóóóók

2007-10-04 @ 12:02:12
Postat av: vanda

Akkor ALexander Platz
Reichstag alap!
Ott a környéken is van kb csomo szép kis utca meg gyönyörű házak szal oda mindenképpen menj!
Van egy utca majd kideritem hogy hívják
kb a burzsujok utcája..gucci LV meg kb 5 H&M egy utcában...a Zoologischer Garten környékén van..az sem rossz amugy, de szerintem az már zárva lesz olyankor!
A Spree parton kicsi séta ha jó az idő...szal én ezeket csípem!
Alexanderpplatzon ott van a Tv Torony, ott fent is lehet kávét inni(nem starbucks) a kilátás mennyei
ha ugyis csak pár napra mentek ennyi mindent megnézni elég lesz!
Ami még durviság a Recihstagtől kb5perc sétára van egy emlékmű..a második világháborúban elhúnyt zsidók emlékére.ha elölről nézed csak egy halom fekete tömb..ha oldalról akkor meg mint a koporsók!
különböző magasságban!
nekem nagyon tetszett!!
jó szórakozást..:)

2007-10-04 @ 14:34:01
Postat av: Piros Dániel Úr

Szeva Nyomesz!
Mi a pálya felétek? Remélem minden ok!! Kis fattyak megvannak? Ugye jól viselik magukat? Az egyikkel már beszéltem úgyis telefonon. Jól összespanoltunk. Én németül beszéltem ő svédül. Kissé elbeszéltünk 1más mellett. :)))
De érzem, hogy országos cimborák leszünk! :)))
Dögunalom van a boltban. Hijnye, te! Tök jól ment a dojcsul beszélés Münchenben. Jó érzés volt, hogy meg tudtam értetni magam az emberekkel. (Nem mutogatással) :))) Mit hozol ajándékba? Te írd már le nekem valahogy a címedet mert küldök képeslapot neked.

2007-10-04 @ 17:34:44
Postat av: m

zdravo duso! ;D
yeah, végre kis mozgás, mi? emberek, élmények, kommunikáció nem-szülőkkel és 6 évnél idősebbekkel :) jó, miiiiiiii? pörögj kicsim!!!
holnap kezdek...hajh. adójóváírás, magánnyugdíjpénztár, faszom...nem akarok adózni. (eddig se tettem :). különben se érem meg a nyugdíjas kort, gyerekeim nem lesznek, akkor meg minek ez az egész?!?
Rex meg csak horkol itt mellettem. kutya egy élet :)
na megyek aludni. álmodni egy szebb holnapot :D
cupp

2007-10-04 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0