heloo

Z: koszonom:D. En is rad. Hogy kibirod a papok kozott.

Mami aki nem is dagadt: neked is koszonom:). Frei Tomi kavezot egyertelmuen meglatogatjuk:D. Thompson cdm elkeveredett meg otthon. Itt most meg van 5cdm osszesen. Tobbi otthon maradt, de majd decemberben hozom oket, mert hianyoznak :). Te nem tudnal ugy tanulni horvat egyetemen mint egy horvat? Nem osztondijjal, hanem oda felveteliznel. Csak elfogadnak azokat a targyakat, amiket Mo-n csinaltal... . Hm? Vagy hulyeseg?

Vic: a sulit en is igy latom:D. en sajnos mindig talakozom almaim cipojevel, ruhajaval stb csak almaim fizujaval nem:D. Ne is mond amugy. Akarok majd mindenkivel talakozni de bonyolult lesz mert ugye karacsony is lesz. Majd megszervezzuk. Papirom van rola, hogy szabadidoszervezo is vagyok, ugyhogy nem lehet gond:D. Menjunk majd csokoladezobaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Vanda: hat en is remelem, hogy jo lesz Berlinben. Adj tippeket. Mit ne hagyjunk ki?? A kep akkor keszult amikor Kristof megallas nelkul koktelt kevert:D. Sajnos bulizni nem mentunk de igy is jo volt nagyon:D. Jo par hetes kep mar.. . Te tegnap voltam Friis boltba es csorgattam a nyalam. Dec 21ig van idonk. En is akarok :D. Egyik amelyiket kineztem 1200 korona:D. szorozva 27 sok. pedig olyan szep, csak bor. ennyiert meg en sem veszek taskat:D.

Daniel: ugy hallom jo volt a sorozes:D. Hallom voltal a menyorszag oltozojeben. Tobbet anyu nem meselt ugy hogy te tedd meg. irj emailt vagy hivj fel vagy valami csak meseeeeeeeeelj:D.

Most megyek. Takaritgatok, vasalok ble aztan megirom a hazim veget es elkuldom a tanarnak mailben. Aztan kb mar jonnek is haza. Holnap meg suliii elotte meg bemegyek korabban stockholmba maszkalni kicsit. Csok.

Ja es gazdagabb lettem egy uj farmerral es egy feher bluzzal a hetvegen:D.

Es meg egy fontos info: gumikesztyuben rohadt nehez gepelni!


Kommentarer
Postat av: pufi

víííííí!!!!
írok majd de most nincs erőm meg még kevésbé vagyok összeszedett mint máskor és azé az nem semmi...updateltem a myspacemet ha kész lesz nézd meg, majd küldöm a linket is h meg is tudd ;D
(ez, hogy azért írok hogy majd írok, kb olyan, mint amikor összefutsz vkivel és megbeszélitek h össze kéne eccer futni :)
csók

2007-10-03 @ 01:03:00
Postat av: lámpával halásznak xD - a 3. sor überelhetetlen

életem, ne haragudj a trágár kifejezésekért, ha akarod töröld nyugodtan a kommentet, de be kell szúrnom (belső késztetés) az alábbi pár sort, amit egy fordítóprogram produkált az imént, percek óta ezen vinnyogok, persze lehet h csak nekem vicces...
szóval:
az eredeti angol szöveg:
Fuck what I said it dont mean shit now
Fuck the presents might as well throw them out
Fuck all those kisses they didn't mean jack
Fuck you, you hoe, I dont want you back
és mindez magyarul:
Megbassza azt, amit mondtam, ez nem jelent szart most
Baszás, amit akár az ajándékok nekik dobhatnak kint
Megbassza mindazokat azok a csókok, amiket nem gondoltak, lámpával halásznak
Megbaszik téged, kapálsz, nem akarlak téged hát

2007-10-03 @ 01:10:36
Postat av: z

:DD
te hülye vagy :D
rám jut majd időd? lesz ajándékom?
készültek videok. kéred?
wesselényi utcában van egy csokoládézó nem?
manapság félek hogy megtudják hogy nincs mit csinálnom bent. van új kollega is.

2007-10-03 @ 08:54:54
Postat av: vic

köszi a képet jo volt látni titeket:DDDDD!
kicsit csabzott a fejed rajta:D! hétvgén irok sokat!pusaaaaaaaaaaa

2007-10-03 @ 16:03:09
Postat av: vanda

Hellou, mire ezt olvasod szerintem már régesrégen ott vagy
ugyhogy most picinykét irigykedem, de remélem nagyon jól érzitek magatokat!
Mert én anno egy hihetele hetet töltöttem ott!
És ha másért nem is a Starbucks miatt tutira szereted majd..XD bár vikingiában az ugyis van vagy nem?
jajj tegnap szabadnapunk volt é csajon nap, kb 5000000000000000 táskát és ruhát és cipőt és mindeneket néztünk meg...és jajj ebédeltünk finomat is meg ittunk banánsplit shaket!!!kár hogy nem voltál, bár szerintem ez nekem nem annyira az XD
küldhetnél sok sok képet!!!
mondjuk emialben!
puszillak

2007-10-04 @ 07:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0