hariho

Köszönöm a kommenteket! Dragak vagytok:D. Most csak gyors helyzetjelentes.

Tegnap megse talalkoztam a csajjal... . Faszom ki van. De nem volt kedvem itthon maradni ugyhogy bementem es sokat maszkaltam uj es regi helyeken meg kaveztam es kozben megirtam a hazimat.

Van egy kabat marka ami itt a fel orszagnak van de 5000 korona egy!! Ezt szorozzatok kb 27tel... . Csaladnak is van par de ok olcsobben veszik Azsiaban. Ezert kaptam en is:D. Kristof is akar. Kerdeztem hogy tudnak-e hozni vagy nem tudom. Pasi adott egyet, mert, hogy neki van 2. Ha jo Krille 500 koronaert az ove:D. Ugyhogy mivel o penteken mindig szabad ide jon csutortok este. Itt vacsizik, alszik es felprobalja a kabatot is. Mindig akar talalkozni a gyerekekkel ugyhogy most vegre fog. Penteken meg este lesz Tiesto. Valamikor delelott bemegyunk varosba, mert egy ket dolgott kell venni, aztan valamikor delutan talalkozunk a tobbiekkel. Aztan meg megyunk oda ahol lesz. De, hogy hogy fogunk Uppsalaba jutni azt meg nem tudom... . Kitalaltak, hogy taxival. Majd kiderul.

Vasarnap csalad utazik Barcelonaba es csak csutortokon jonnek haza. Nekem csak ide kell jonnom valamelyik nap kitakaritani aztan mehetek vissza. Ugyhogy egy heeeeeeeeet szabadsag. Jol erzem magam meg minden, de ezt most nagyon jokor jon.

Ellen ma itthon van mert a szeme beteg. Konnyezik, piros, sok a csipa. Most jatszik en meg megirom a hazim, aztan porszivozok, vasalok es remelem amikor o alszik meg tudom mosni a hajamat mert gusztustalan.

Szoval ma tobbet nem tudok irni, mert sok a munka. Csokok.


VANDAAAAAAAAA KERDEZNI AKAROK VALAMIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!! Nem a taska.

Kommentarer
Postat av: vanda

na csak bátran, irj valahova, és szólj hova küldtél üzit, és gyorsba válaszolok..:)

2007-10-31 @ 11:51:52
Postat av: m

ahh Tiesto...persze itt meg volt Axwell és Fedde le Grand de nem mentem el szal nem sírok feleslegesen. inkább alszom tovább.
csók

2007-10-31 @ 14:04:45
Postat av: z

szombaton gyertek les hurlements d'leo koncertre @ west-balkán
jó lesz
1600

2007-10-31 @ 14:39:22
Postat av: Krisztian

Tiesto... Kapjátok be... Mondjuk volt itthon is, csak nem volt rá cash. xD Most lenne annyi h menjek, csak annyi nem h kiutazzak svédbe. xD Ja, ezt utáljátok. *rofl* Szal Svédországba. Sebaj, jó szórakozást hozzá! Pussz nektek. Csoki

2007-10-31 @ 17:24:06
Postat av: évi

jo bulizást! én is egy hét szünetet akarok!
mindent elolvastam de nincs eröm irni mostanában nem nagyon van idöm aludni:(!
pusaa

2007-10-31 @ 18:37:31
Postat av: Alice Csodaországból

nah itt a vég, vettem kötött bolerót...kettőt is! persze szépek meg melegek sőőőt az egyik PIROS xD (a másik barna) meg minden de akkor is...már várom mikor veszek tokáig érő farmert és tunikát...bár olyasmim van kb 1,5 éve vettem a promodban és gyönyörű csak ritkán hordom...nah mindegy ma este összerakom a mélt :) - legalábbis megpróbálom, bár tegnap este kicsit széjjelcsaptam magam és még most is érzem...
Évi! nálatok nincs őszi szünet?!?
pusszantás mindenkinek a nyúl üregéből

2007-10-31 @ 18:46:22
Postat av: Nagybátyóóó

Szevasz Mója!!!!!

2007-11-01 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0