frew

Na megint Uppsalaban vagyok. Tegnap Kristoffal kavezoztunk. Waynes coffeeban voltunk, itt Uppsalaban. Malnas kavet ittam:D.Meg scone.t ettem. Ismeritek? Krille szerint ez regi es mindenki ismeri. en nem. ugy nez ki mint egy pogacsa de edeskes. adnak hozza lekvar + vajat/kremsajtot. Finom es sokaig elnyammogok vele:D. TEgnap keszult fenykep majd felrakom valamikor ma. Krille papajanak segitettunk koltozni, meg majd holnap is. Ma elvileg megyunk vagy le varosba vagy csak kajat venni. En mar kesz vagyok de mire Kristof hajlando megmozdulni en idegbajt kapok..:D. Szoval szokasos hetvege:D.

Z: en GUMIkesztyube voltam. NEm ugyanaz. Munkaskesztyu nagyobb:D. Videokat megnezem majd. En is akarok szkrebölözni es marlenkaaaaaaaaaat enni. Felhivhatsz de csak akkor ha nekem az nem penz:D. meg nem talaltam ki, de lehet kapsz egy renszarvas sipot (ha talalok):D. Biztos kirandulnak es keveznak az oregek. Joguk van. Kuss. Ne lazadj.

Vanda: koszi koszi a tippeket. Kristof csak a LV-nel kezdett lihegni:D. Hat biztos jol fogjunk magunkat erezni megha egy minimal tura is lesz:D. Penz szempontjabol nekem legalabbis. MEg ido se sok les. JOl vagy remelem amugy!

Piros Daniel ?ur?: Gyerekek jol vannak. Calle nem mondta, hogy beszeltetek csak a Per (apuka):D. A cimet majd elkuldom smsben meg, hogy milyen nevet irjal ra. Hm uppsalaba vagy gustavsbergbe akarod kuldeni?:D. Tudom hogy jo volt kint mert beszeltunk telefononxD.

Mamikam:
adozz. amuuuuuuugy most verig sertodhetnek, mert MAR VAN gyereked. Rex is horkol es en is. Te meg nem vag hajlando elmondani ki az apam. Gyanus. :D. Megnezem majd az oldalad becco ma de most akarok ki menni, csak a kedves svedet kell meggyoznom hogy o is akar. Zaraert irigyellek. akartam ott dolgozni. igaz valaki azt mondta nagy a szigor:D. de a zaras lanyok fiuk mindig olyan csinosan vannnak feloltozve:D. KEdvezmeny tuti lesz valami. Mindenhol adnak, max minimalisat. Sok sikert.

Vic: hallom osszefutottal Domevel. Irigykedek. Ti talakoztok aaaaaaa.

csok.


Kommentarer
Postat av: m

mindjárt írok sokat csak hív a zimzelen, s ki kell használni mindig a lehetőségeket és a kedvező feltételeket. most épp egy ilyen pillanat van xD
m

2007-10-06 @ 15:55:01
Postat av: amit összekuszálsz nyáron azt bogozd ki télen

nah ez is megvolt. 4 órát aludtam :S úgyh rövid leszek :D
ma beiratkoztam a bgf kvifk-re ;D persze csak Bibb helyett
TUDOM hogy van egy lányom már ;) épp ezért is nemakarok többet, hisz ez az egy tökéletesre sikeredett!
jó hír: ha meghalok Te öröklöd a nyugdíjalapomat. szerintem öngyilkosság esetén is hisz nem életbiztoítás...
az hagyján h Te horkolsz meg Tündér is...hallanád apádat, hajjaj! ;D embert én így még...tyű...bele a füledbe fél centiről! ezért vagyok mindig kialvatlan xD
jah zaráért csak ne irigyejjé, jó? több mint 10 éve dolgozom de ez a legfosabb meló...mindegy ennek a munkaterápiának úgyis része hogy megtanuljam értékelni az életem...
még mindig hamburgerszaga van a kezemnek...
fekete színű motor menő, nem? vagy legyen benne homok?...hm homokszín fekete mintákkal :)
I see a red door and I want it painted black!
skickaaaaaaa

2007-10-06 @ 16:22:11
Postat av: vic

Bocsi Fru, h sose irok de annál többet gondolok rád de vhogy mire gép közelbe kerülök addigra csak annyi eröm van h elolvassam amit irsz aztán lépek is. most hétvégén sz.helyen vagyok és itt mindig gyorsabban telik az idö de köv hétvégét kis falumban töltöm nyugott körülmények közt és akkor irok email.
jo hétvégét ami még van belöle, aztán jövöten még egy kis robotolás aztán a jo kis utazás! csavarogj helyettem is:)!
pusaaaa

2007-10-07 @ 15:01:08
Postat av: z

majd jelentkezem :D

2007-10-07 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0