ajjj mar vasarnap este van...

...es mindjart megyek vissza. Nagyon utalok visszamenni. Felnöttek között akarok lenni. Ha ott vagyok akkor jo. De vissza menni... :s.

A hideg raz engem is amikor mondjak "aa asszem nyaron lemegyunk spanyolba". Sok bunkogyöker... .

A fankok iszonyat finomak voltak. A keknek szerintem csak az a baja, hogy nem volt toltve. Ettem amugy bananosat (csak maz, nem toltott), nugatosat, vanilias nugatosat, almas-fahejasat(ezek töltöttek) es meg kostoltam sokat a fiukebol. Vmi 20-30 fele van de a nagy valasztekrol nem csinaltunk kepet.

Evike: igy jo a neved?:D Otthon leszek Szilveszterkor is ugyhogy akar egyutt is unnepelhetnenk:). El sem hiszed, mennyire varom. Egy csomoszor azzal almodom, hogy vagy megyek haza, vagy ide jön valaki es meglep engem:). Olyan jo lesz otthon lenni kicsit. Te meg meg jo hogy jossz. De ha eselteg ugy jon ki, hogy nem tudsz feljonni, akkor megyek en le:). En is csak ket gyerekre akarok vigyazni. Ha csak ketto van minden ok. De ha mind a harom... Vagy ha a kozepso meg a legnagyobb van mar az is kaosz mert mindig egymast szekaljak... .

Mami: itt most kezdödik szerintem az teli szezon, mert az öszi cuccok most kb mindenhol akszioasak. Varom a melt. A ruharol bovebb beszamolot kernek!!!

Buli jo volt. Igaz ejfel korul mar eljottunk. Kristof kicsit beteg volt egesz nap mar (feje fajt meg nagyon nathas. most nem rugott be, csak vizet ivott:)) en meg iszonyat almos voltam. Meg ittam sok bort:D. Haza jottunk, ami nem volt jo elmeny magassarkuban:D letusoltam es bezuhantam az agyba. Akar milyen keso van, akarmilyen almos vagyok, tusolas nelkul le nem fekszem.
Eleg sokan voltak tegnap. Eleinte eleg fura volt mert alig ismertem valakit meg svedek is ugye... . De aztan beszelgettem. Azt mondtak, hogy nagyon ugyes vagyok:).
Emil meg olyan vicces volt. Mielott jottunk el mar eleg sokat ivott es nagyon szeretett minket. Egyfolytaban mondta, hogy ha barmikor kell nekunk barmi szoljunk es ha tud segit. Meg mindig olelgetett minket:D:D. Itt amugy ha talakoznak ismerosok (fiu lany oreg fiatal mindegy) nem puszikoldnak hanem ölelkeznek. Ilyen oldalrol epphogy odabujos. Ami szerintem jo mert nem kell mindekit vegig nyalni:D.

Eszti: nem tudom, hogy emlkeszel-e de egyszer (Tomi elott) meg mondtad Kristofnak, hogy szerezzen neked egy magas svedet. Es o akkor emlegetett neked valakit. En nem nagyon emlekeztem, csak Kristof. Most a bulin ott volt az a srac. Hat sajnalom, hogy nem volt fenykepezom. Nagyon jol nez ki es tenyleg nagyon magas, bar el nem tudnalak vele kepzelni. Ne kerdezd miert, mert nem tudom. De pl van par tetovalasa is. mm :D. Most meg ugye plane nem:).

Ja Zsu a horvat is ott volt megint. Neked o nem kell. Tiszta hulye:D. Mindig "bunyozni" akar valakivel. Nem igazabol csak ultimate fight lazban eg es imitalni akarja mindig. Neked kell a magas. Latnad, egyet ertenel velem:D.

Kommentarer
Postat av: zoltán :D

hozzál fánkot nekem! mindegyikből egyet. vagyis inkább kettőt!!

2007-10-29 @ 08:58:14
Postat av: évi

zoltán nem vagy kicsit moho?:D
Szilveszterkor akkor egy nagyot fogunk bulizni, iszunk sok bambuszt:D! pestre mindenképp menni fogok mert már az is hiányzik, de persze te is jöhetsz vagyis jössz mert kimlén is mindenkinek hiányzol:D!
pusa
Zsu a Zara cuccokrol én is szeretnék képeket, föleg a vicces cipöröl:D! pusaa

2007-10-29 @ 10:13:04
Postat av: zoltán

nem vagyok mohó!!
mondjuk fog hozni nekem egy sorozat fánkot, neked is. és te nekem adod :P

2007-10-29 @ 10:27:42
Postat av: Don Danielo Rosso

Szeva!

Én is kérek szépen fánkot. És én is mindegyikből kettőt! :)) Én viszont nem adom senkinek sem oda! :))) Mert irigy dög vagyok! :) Hehe! :)
Majd ha megyek ki én is elmegyek partyzni veletek a svéd spanokhoz. :) Jól besvédezek! :)))))
Pár pohár tömény és perfektül beszélek majd sévdül! :))) Évi, mikor menjek le? Most hétvégén? Kb szombaton? Úgyis lemegyek max majd nem leszel rám kiváncsi. :))
Ha a svédek ölelkeznek akkor majd ha kint leszek megölelek minden fiatalt akivel tala. :)))))
Szőke a hajam, világos a bőröm, ölelkezek, olyan leszek majd mint egy svéd! Köszönni is tudok svédül. És mától Magnus Rotsson lesz nevem. :)))

2007-10-29 @ 12:53:22
Postat av: Dani

Szia!

Szomorú hír! Ma elment Vili kutya! :((((
El kellett altatni. :(((((

2007-10-29 @ 13:26:13
Postat av: Krisztian

Hi Hugi!

Itt a video amit ígértem:
http://youtube.com/watch?v=rGAzeYM9G-0

De be kell jelentkezni hozzá Utube-ra mert csak over 18. :-P Majd lesz kérdésem, de nem lövöm le egyenlőre a poént. xD

2007-10-29 @ 13:52:47
Postat av: mamikád aki vágja a centit decemberig :D

szép jó reggelt mindenkinek!

sikerült felkelnem, megreggeliznem.
egész szép is nyelvművelő szakkör lett itt :) jah amúgy én NEM kérek fánkot. tiszta amcsi zsaru fíling. akkor már inkább Starbucks poharas kv meg sárga taxi :D
mikor nyit végre Starbucks nálunk? vagy csak betrippeltem az egészet?
ez a kajálás dolog amúgy jól összehoz titeket, mi? meg ugy általában mindenkit...lehet ha szeretnék enni jobban élvezném az életet?
Évikém, mindenképpen Pestre kell jönnöd, hisz a pulcsim még mindig nálad!!! xD (otthon ne hagyd könyörgöm :)
hm. szóval a svédek ilyen sunyin ölelkezősek. hozzád is érek meg nem is. akkor már a horvátok a legvisszafogottabbak, ott csak kézfogás van. a puszi vagy az ölelés már nagyon intimnek számít és jó barátok között van (ha van). feltéve, ha jók a megfigyeléseim. (hajók, gliserek, bárkák:)) tavalyhoz képest idén sokkal több puszit meg ölelést kaptam...vajon kezdenek megszokni? na majd februárban kiderül, lesz kis helyszíni riport is, ha szeretnétek. talán fényképpel is, bár utóbbi időben sosem merem elővenni...
jah, a horvát. igen így képek alapján valszeg csak dumcsizgatnék vele :) bár ahogy öregszem egyre inkább tudom azt is értékelni...a svéd jöhet de pont nekem szánod a magasat? én elhiszem neked h helyes és jól választasz és meg tudna tanítani egy-két alapvető svéd kifejezésre xD de...áh megvan. ha kimegyek hozzád viszek magassarkút mindenképpen. vagy: kint soppingolok :D még jobb :D
oh és tetoválása is van :) főnyeremény! nekem is lesz. most már tuti :) előbb befejezem a piercing projektet, aztán majd varratok is magamra ezt-azt jól :D
megyek is. csókok!

2007-10-29 @ 16:27:18
Postat av: m2

jah még annyit h ez a verekedős dolog sztem a horvátok vérében van, de komolyan. ritkán van úgy buli h ne legyen vmi verekedés (tuku se!) balhé akármi. meg szeretik egymást ütögetni veregetni stb...(divni smo al' imamo srce...) múltkor olvastam vmit erről a népszabi adria mellékletében, mindjárt megkeresem (bár erős fenntartásaim vannak az újságírónővel kapcsolatban)
a ruháról mit akartok tudni? képet nem találtam róla egyelőre, hm egye-bassza esetleg lefényképezem vagy mittomén :)
jah, miccólna a hr fiúka egy ultimate fight in bed-hez? xD
tsááá

2007-10-29 @ 17:43:26
Postat av: m

hülyülök, nem is arról szól. mindegy, ha már megígértem...
http://www.nol.hu/adria/cikk/464737/
p

2007-10-29 @ 17:55:21
Postat av: milán

akkor nekem adod a fánkjaidat?? :D

ezért ne menj vissza hr-be!

2007-10-30 @ 09:44:17
Postat av: zé

hírek pestről:
4es busz megszűnt helyette 105ös
:D
(nem vagyok teljesen hülye. múltkor kerestem a végállomását, de nem találtam)

2007-10-30 @ 13:46:56
Postat av: Don Rosso

Nemsokára itt a Rita és hoz nekem francia drazsét! :)) Király!!! Pénteken végre fociiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! És ingyen!!! Rühellem ezt a borús retek időt. :S Hányinger és erősen deprimáló! :)))

2007-10-30 @ 16:49:17
Postat av: Krisztian

Demprimáló? Az mi?! Mellőzzétek már az ilyen szavakat, nem értem a commenteket... Thx. xD

2007-10-30 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0