Vicko

Aaaaaaaaaa ezt rossz hallani. Es tudom, hogy te csak akkor nyafogsz ha tenyleg nem jo valami. Na majd megyek kezelesbe veszlek es telepakoljuk az arcunkat jo kis maszkokkal es olyan szepek leszunk h jiiiiiiiiiiiiiihhaaa. Igaz most is azok vagyunk de most csak belul es nem akarjuk mutatni masoknak, hogy kivul is szepek tudunk lenni. Eleg ha mi tudjuk:D. Dome a pletykas:D. Bizony Gyor tervbe van veve. De meg csak azt a kettot tudom biztosra (ZOLTAN MOST FIGYELJ), hogy 21en repulok hozzatok es, hogy 24en halaszlet tomok magamba. Legalabbis remelem, hogy ezek biztosak:D. Viszont most kiötlöttem (ma meg elozo napokban), hogy mit kapsz:D. Nem pont sved lesz, de otthon ilyen nincs.

Es kepzeeeeeeeeeeeeeeeeld Vic meg tobbiek tegnap ittam ORANGINAAAAAAAAAAAAAAT:D:D:D:D. Pressbyråban vettem, ami olyan kb mint egy benzin kut shop csak van csillio pontot mindenhol. Most lattam eloszor. Fel literes volt es nagyon finoooom mums:D.

Na mara kb vegeztem. Gyors voltam. Meg el kell pakolni a ruhakat, amiket kivasaltam. De elotte eszek fagyit, mert megerdemlem aztan a kormeimet rendbe rakom. A piros lakk mar csak nyomókban fellelheto a mai konyha takaritas utan:D.

Csok megint.

Kommentarer
Postat av: z

:))))
ugye mondtam én
21 és 28 volt a két tippem. akkor a 21 talált!
(nem igérem hogy nem felejtem el megint:)
ajándék nem fontos. mondjuk örülnék neki :P

2007-11-28 @ 14:15:33
Postat av: vicko

képzeld én meg összetörtem az oranginas poharamat amit még novibol loptam a djeke ádámék étterméböl:D! remélem ök nem megszállott blogg olvasok:)!
már nem nyafogok inkább ezerrel csinálom a dolgokat és mire hazajössz csak vizsgákra kell tanulnom de azt is majd beosztom h azért tudjunk talizni:)!
szilveszter h lesz van már terv?
megyek egy kicsit még teszek veszek kicsit tanulok az autocad vizsgára ami meg pénteken lesz, komolyan én tiszta hülye vagyok nem elég a sok tantárgyam még ilyenkor iratkozok be egy tanfolyamra is, de azt majd csak lesz vmi, ott nem lehet megbukni uh nem para:)!
pusaaaaaaa

Zsu nagyon eltüntél, se vicc se jo sztori gyere elö:D! pusaaa

2007-11-28 @ 22:47:54
Postat av: z

hideg van. nem fog előjönni.

2007-11-29 @ 08:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0