tu masrum end visza

Medzsik masrum: orulok:D. Es en is teged <3. Most itt rohogok:D.

Arenazas jo lesz:D. Karacsony utan ugyis sok az akszio viszont ember nincs annyi. Remelem.

uuuu este beszeltem Anyuval, Apuval, Danival, Markkal, Hermannal es Saci is ott nyekergett de nem hallottam:D. Mar ugy varom, hogy hazamenjek. Penteken volt amugy 6 het. Fel labon is...

Mi meg a 3000es pussellel szenvedunk. A keret plusz mellette a sav megvan. Kemeny 5-6 ora munka utan:D. Kb marcsak 2800 darab van hatra:D. Holnap kesz:D.

Ja es megorulok, mert olyan a hangom hogy nem is igaz. Es hulye ize van a köhögesnek. Ez meg hulyen hangzik:D. Es nem kapok levegot az orromon es kb fel orankent csuklom... . Kripli vagyok, nincs mese:D.


Es most rogton kerem ide ezeket: kakaoscsiga sok, boci csokik (feher es barackos kekszes), halaszle sok gyufatesztaval. Most hirtelen mas nem jut eszembe, pedig amikor azon gondolkozok, hogy mi az ami hianyzik van egy rakat dolog. Most csak "targyakrol" beszelek. TI egyertelmu, hogy hianyoztok. Mindig.

Megyek kirakni a kepet:D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

A kaják meg a csokik pár perc és az ablakpárkányon lesznel:)!
szakad a hó és nem olvad el, az uton sem! nagyon nem akartam még ráért volna karácsonyra!
megyek ebédelni!
pusaaaaa

2007-11-11 @ 12:01:26
Postat av: They tried to make me go to rehab but i said 'no, no, no'

szevasz tavasz!
ma vettem lököt. méghozzá rostad lököt. nemtom mire fogom használni de nem tudtam otthagyni :) ma ilyen soppingolós napom volt (meló előtt volt 10 percem...), csupa kihagyhatatlan: Dorcinak tündéri ruha (Zara baby, természetesen:), szürke jóóóó meleg leggings meg a rostad lök. szempillaspirált is akartam de nem volt amilyenre gndoltam...télleg, előbb meg is kérdezlek: szerinted barnát vagy feketét? (az nem ér h is-is, mert úgyis az lesz, de először melyiket?) az is a baj h a feketében van csomó féle: göndörítő, hosszabbító, dúsító, vízálló, meg ezek tetszőleges kombinációja, plusz ápoló-kondícionáló résszel meg tököm tudja még mi, a barna (kék stb) meg csak egyszerűen barna, örülj b*szd meg h színes mellékhanggal...

2007-11-11 @ 22:52:22
Postat av: rasta pasta

ja igen, macikám, ötmjél magadba mézet, és ne málnás étcsokit :) bár brit tudósok arról is tuti kimutatják majd h immunerősítő hatású. és a SLÁJM is finomabb tőle!
az elég kelemetlen lehet amúgy ha nem kapsz levegőt az orrodon közben meg csuklasz...és hogy horkolhatsz most :D Rexről jutott eszembe, aki épp a papucsomat használja párnának...ha elfelejtem és elölhagyom mindig szétlapítja a cipőimet...szereti a párnákat, hát ez van. én is szeretném már az enyémet de még be kell fejeznem egy ppt-t...már majdnem kész de...ne da mi se da zavrsim...i don't think i'm strong enough....na abbafejezem mert csak feleslegesen izé
csókok, mú

2007-11-11 @ 23:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0