talaltunk vmit:D

Vojnik: jo is lenne nagyoooon. De a termalba is szivesen mennek. Jo lenne ebben a hidegben. Milyen jo volt tavaly. Emlekszem nemelyik oreglany nem tudott minket hova tenni: 1 pasi  ket no:D. Lesz meg ilyen ugyis.

Zö: meglatom mit tehetek. De amugy ha mindig mindent megvennek, ahogy kered, mar a marciusi fizumat koltenem:D:D:D. Rosszabb vagy mint Dani. O csak egyet ker mindig igaz dragat:D.

Vanda: eloszor is jobbulast Marcinak. Buszke vagyok ra:). Szegenyre hetfon vagy mikor ra hoztam a fraszt:D. De csak azt mondtam ami velem törtent. Nem ertem miert nem altatast kert. En nem akartam ebren lenni amikor turkalnak a szamban. Vegulis kiderult, hogy jol dontottem mert volt 1-2 nehezito korumleny. Turizni is akarok. Itt van egy par amit fel akarok deriteni, de valahogy sosem jutok el oda. Egyben voltam ami viszonylag hires itt, de kb olyan arak vannak mint mas akarmelyik sima boltban csak egyedik a cuccok. Najo talan vagy nehany occcso. Annyira nem mindegyik Cavallinak veszes az ara ugy tudom, de le sem merek menni a varosba:D. 1 azert mert pentek van es itt hiszteria van ma a H&M-ben, 2 nincs nalam annyi penz, es most amugy is vissza kell fognom magam vasarlasban. Sajnos:D. Meg kene tanulnom varrni... .

Zsuki: hm teny, hogy fosulira azert jarsz, mert TE akarsz. De azert a giminek is van tetje. Mert ha leszarja az ember es nem fejezi be utana nem mehet fosulira es nem tanulhat ccccihologusnak. Vagy mi. De amugy en nem hiszem el, hogy te nem tudod vegig csinalni! De komolyan. 3szög finom. Ahogy karcolja szet a torkom aaa:D.  Amugy ilyen sok magos ize, ami egeszseges es joghurttal finom is:D. Na mire hazamegyek legalabb nyitva lesz. Majd kalauzolsz. Telekihez kozel van. Jobbulast koszonom:).


Ezt nezzeeeeeeeeeeeeetek:D:

image371

Tegnap este talaltunk vegreeeeeeeeeee valamit neten arrol, hogy itt volt Tiesto. Itt van ugye Kristof es en, fejem folott Jens, mellettunk meg Alvaro. Kerem kitalalni, hogy Alvaro es Jens hany eves!!! Es megtalaltuk a dj-t aki Tiesto elott (es mint kderult utan) jatszott. Niklas Paus (igen a Niklasban nincs u). Fent van myspace-n es le lehet tolteni Tiesto warp up szettet. Aaaaaaaaaaaa nagyon jooooo. Mami hallgasd meg, mert te meg szeretd az ilyet. 112 perc. Foleg a vege iszonyaaaaaaaaat jo. Most megyek hajatszaritani, feloltozni es megnezni, hogy Krille itthon hagyta-e a biciklit. Ha igen lehet lenezek hooemmbe:D:D:D. Kivancsi vagyok es kesz. Csok.

Kommentarer
Postat av: z

vettem tegnap fehéret. meg egy pulovert.
de azért még vehetsz sárga kéket. bármit megvehetsz nekem csak sokat hozz és drágákat :D
jó kis kép. remélem a jobb oldali lány miatt postoltad. tongue out kép :PPPPP észrevetted egyáltalán? :D
Jens 30. és talán Alvaro is. de lehet hogy ő 31. aztán lehet hogy csak 17. nem érdekes
írj sokat. de érdekeset :D

2007-11-09 @ 13:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0