szoval

Na ilyen egy kebab tömb: (katt a kepre es megnö). Nem tudom te neked mennyire izlene. Mert ugye ez tömeny hus. Es nem hiszem, hogy mindig a jobbik fajtabol:D. De kit erdekel ha egyszer finom. Nem lehet mindig egeszsegeset enni.

Ma vegul lementunk. Jott Viktor is, meg Emil es Kim is. MAszkaltunk, kebabot ettunk. A Cavalli kollekcio a noi resze 0 volt a pasi reszen ket buzis polo lifegett az alvanyokon. A kirakatban a ruhak gyonyoruek. Cipok is. De azt ugy tunik nem vihetjuk haza:D. Voltunk Charlottanal is Gina Tricotban. Vettem es full egyszeru feher gombos nyaku hosszu ujju felsot (pulcsik ala stb) es o adott egy tok jo szatyrot ami olyan mint egy ilyen ize taska (majd keresek kepet mindjart) meg pecsetelt a bonuskartyamba, pedig nem is annyiert vasaroltam:D. Megeri nala fizetni:D. (Nem talalok kepet. Mindegy. Ilyen muanyag fele de puha es nagy. Mindegy).
Kristof megint vett pusselt:D. Most 3000 darabosat es Noe van rajta meg a barka ahogy epul:S. En nem erre szavaztam.

Nem sokara kezdjuk kirakni. Meg a gepnel ul o is csak a masik szobaban.

Ja es kesz eletveszely maszkalni a varosban mert a ho vmikor olvadhatott de azota mar le is fagyott es tele van minden jarda jegeccel. Parszor majdnem pofara estem... .

Kommentarer
Postat av: évi

Zsu! én is láttam h fent vagy csak épp nem vagy gép közelben uh nem is eröltettem az irást! tanulok ezerrel csak közben felnézek h tudok e vkivel csevegni:D!
Fru a kebab bizti finom én még sose ettem se itthon se Svédországban:)! majd egyszer kiprobálom!
jo puzzle rakást:)
Gabi: nem baj h nem álmodtál velem:)!
Dani gyere hozzám győrbe:)!
mindenkinek pussssaaaa

2007-11-10 @ 19:10:47
Postat av: vruce kitice

Éviiiii!
ha látod h fent vagyok bombázz nyugodtan max télleg nem vagyok s nem válaszolok de ha felmerészkedek általában a közelen vagyok...érteeeeed :)
s még: ha Fru visszagyün Te meg feltiplizel Pestre (amit ki szoktak kérni maguknak a nyugatabbra lakók h az nem fel mert a Duna erre folyik LEfele...mindegy nem élezzük a vidék-pest ellentétet, bár persze én is vidéki vagyok hát mit lehet tenni) szóval a lényeg h ha végre együttleszünk és magamra húzhatom megint a fekete pulcsim (ugye megvan még és nem hagyod otthon, ÉÉÉVVVVIIIII - köszi xD), végigmásztuk az aréna plázát, ittunk Frei Tominál kávét és magamhoz térek h utoljára Hr-ban talltunk és voltunk együtt (bizony!) akkor egy közös kebab befigyel, miccóltok? max. hányok egyet a hústól de Évi, együtt kell elvesztenünk :) ha már mással nem sikerült...
na szia lányok! (emlékeztek még Mariettára? nyehehe hihhetetlen...)
m

2007-11-10 @ 21:18:01
Postat av: magic mushroom

heló-haló elektor kalandorok!
mi a pálya?
m

2007-11-11 @ 00:39:20
Postat av: mickey mouse since 1928

mióta megláttam nem tudok lekattanni róla (vagyok így pár dologgal, de viszonylag ritka), szal beszarás h pár óra alatt kerítettél egy kebab tömböt baszki xD ...és: katt a képre és megnő :D
csak meg kel nyitnom a blogod és rápillantani az első sorra, máris jobb kedvem lesz :)
hmm volt már itt ilyen h valamire mondtam h aranyos Te meg h nem is ez is lehet h olyan h nekem vicces pedig nem is...mindegy azért köszönöm! csak akartam h tudd.
szeretlek, csók
m

2007-11-11 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0