szabadsaaaag

Vanda: Remelem azert tudtal pihenni kicsit. En most kb egy hetig azt csinalom:D.

Z: mindegyik lany egyeniseg. Legalabbis aki az en bloggomba ir. Meg aki ezt irja az is:D. Keress ujat. Pincer csaj meg szomszed azt hiszi orult vagy:|.

Mami: gatyat lehet megprobalom eladni vagy nem tudom. de elotte majd kimosom. csillio fokban ahogy mondtad:D.

Evike: van 4 csizmam (2 sima es 2 boka) ugyhogy nem fogok fazni:D:D. Berlinben is csak egyik nap voltam a kis topanban. Volt rajtam zokni, egy vekony legging meg egy vastag, ugyhogy nem fagytam meg. A sulinak itt azert orulnek, mert akkor sok emberrel talalkoznenk. Majd ha jol tudok svedul... .

Törten jo sok dolog:


Csutortokon jott Kristof Gustavsbergbe a kabatot felprobalni, de sajnos nagy volt. Jo volt nagyon, hogy ott volt. Gyerekeknek is szimpatikus volt es a szulok es aranyosak voltak vele. De csutortok este olyan gaz volt:D. Mar lefektette Per a gyerekeket mi meg lent voltunk a foldszinten. Petronella csak keso este jott haza. Hallotuk lent Krillevel, hogy egyik lany sir. Nem szoktam felmenni keso este, hiszen valamelyik szulo biztos ott van. De vagy 5 perc utan sem hallottunk semmi valtozast. Felmentem, kinyitottam a lanyok ajtajat es szegeny Ellen allt az ajtoban voros kisirt szemekkel. Felvettem es akkor csak szipogott. Pont ahogy levittem ot, akkor jott haza Petronella. Per elaludt Calle agyaban, azert nem hallotta:D.
Penteken szabad voltam. Kb 9 korul keltunk fel, igaz fel8kor Calle bekopogott es beszelt par szot Kristoffal:D. Aztan jatszottunk Ellennel es pakolasztam, megint kaptunk kaja kupont aztan elindultunk 1 korul. Stockholmban gazdagabb lettem valamivel aztan mentunk a lakasba, ahol a tobbiek mar ott voltak. 6an mentunk Tiestora. Emil (rola volt kep), az ö 2 tesoja: Kim es Jens, es Alvaro. Annyira viccesek es aranyosak:D. Es Jens meg Alvaro megdicsert, hogy milyen jol beszelek svedul:).
 A lakas amugy a Jens baratnojenek az anyjae. Aki pszichologus es ez az irodaja:D. A bulitol nem messze volt, ugyhogy jo volt, hogy lehettunk. Kb 8 utanig ott voltunk. Iszogattunk:D. Aztan eltaxiztunk a helyre es bealltunk a sorba. Kb egy orat alltunk jei:s. Amikor bementunk egy dj jatszot. Talan sved, mindenesetre nagyon jo zeneket. Es elsosorban voltunk:D. A dj pult kb 5 meterre volt. Ez nem egy hudenagy Tiesto buli. Ö min tizezer elott szokott jatszani kb (meg Mo-n is) itt meg kb 1000 ferohelyes volt:D. De eleg is volt. Meg nem mondom hanykor jott Ö. Aaa elöben jol nez ki:D. De a buzi kocsog idiotak miatt nem sokaig maradtunk az elso sorban, mert 60szor leöntottek kb es osszevissza lökdöstek minket. Nagyon jo volt amugy, csak az ilyen kretenek elrontjak a bulit. Mondanom sem kell, hogy a többsege az idiotaknak nem sved volt, hanem midnenfele bara nepek. De jo volt igy is azert. Fel3korul 4en (Alvaro, Jens es mi) visszataxiztunk a lakasba es ott aludtunk. Emil meg Kim meg elobb elment haza Uppsalaba. Ja es kepzeljetek a buli alatt kimentunk a teraszra (fiuk cigi - itt sehol sem lehet bent cigizni: etterem, bar semmi) es ESETT A HO:D:D:D. Azt hittem rosszul latok:D. A hely amugy gyonyoru helyen volt. A vizparton es a varoshaza van szemben ami Sthml egyik jelkepe.
A ho amugy mar reg elolvadt:D.
Szombaton kb 1re ertunk haza azota meg punnyadunk:D.

Na par ilyen olyan kep:

Stockholm varoshaza  Ennek a tetejen van a harom korona. Hires.



Itt iszogatunk. Sorban a fiuk balrol: Jens, Kim, Alvaro, Emil.



O jatszott Tiesto elott, de nem tudjuk a nevet. Ki fogom deriteni, mert nagyon jo volt.



Es itt van Ö:D. Nem sok ertekelheto kep keszult rola:D. De a 2. latszik, hogy ö az.

Mostanaban egy ket uj ruham lett:D. Kepek:

bluz

felsö

egy gatya ami vegre full szuk es sötet lila es olcso volt. errol nem kell kep

es egy bokacsizma ami eloben szebb mint a kepen es most talaltam egy boltot ahol volt ra 20%


Valamit biztos elfelejtettem, de faradt vagyok, azert. Csok.

Kommentarer
Postat av: évi

nagyon jok a képek, a bluz tök jol néz ki:)!
most ennyi telik tölem:(!
pusaaaaaa

2007-11-04 @ 21:23:56
Postat av: atlantisz gyermeke

wow a cipppőőőő odabasz!!! kurva jó kicsim kurva jó xD a blúzt meg én már láttam bleeeee szal mondtam is h jobban teccik mint a felső de hát én ilyen eccerű jány vagyok, divojka sa sela, kuzis :D
télleg, már tök jól tudhacc svédül :)
MÉLT MEGKAPTAD?
pusza

2007-11-05 @ 01:24:03
Postat av: z

egyéniségek,
de én nem rólatok beszéltem :)

nem vagyok az :D

egyébként koncert jó volt. jól éreztem magam.

2007-11-05 @ 09:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0