sokmunkas het

Malnaszörp es a tobbi neved:D: kapsz angol meg svedet azt kesz:D. Pentekn amikor pakolasztam a szobamban a kupac aljarol elokerultek az itt osszegyujtott Elleim es az angol (egy van nekem) sokkal sokkal vastagabb mint a sved. Biztos mert a sved szavak rovidek:D.
A gasztronomiai kerdesekre a valaszok:
1. Nem tudom, de ismersz. Ha en nagyon akarok majd oda menni ugyis meggyozom. Bar most hetvegen megyunk kavezni:D. Mondtam neki, hogy a kedvemert 1-2 havonta kibir 1-2 orat egy helyben ulni (szamitogep nelkul!!!).
2. A tartarba sved majonezt tettunk aminek sokkal enyebb az ize. Tettunk bele sok kaprot meg sok snidlinget. Jo nem sved, de a sved rohadt sok kaprot hasznalnak.
Hat azt en is tapasztaltam parszor, hogy milyen kreten mondon tudjak szervezni a vizsgaidoszakot... . De drukkolok nagyon Mami!!! Neptunba en is tudtam buveszkedni neha. Le sem irom mit mert a vegen visszavonjak, hogy levizsgaztam:D. De mar ugyis meseltem szerintem. Dzsorzs Kluni hmhm emlekszem ER-ben mindig logatta a fejet. Majd rakeresek de jol szokott mutatni a nyakon egy tetko:D.
Azt en itt eleg jol latom, hogy mennyit kolthetnek a svedek... . Kis tikno 13-16 eves sracok is lacoste cipokben toporognak meg kb mindenki a legujabb divat szerint oltozik. Stockholmi sznob gecik:D. Igaz nem csak ok jarnak igy mondanom sem kell. Gyerekrol infot reszleteset, hogy milyen volt.

Z: neked nem irok, mert msnen most zaklatsz eppen.

Evike: en is akarok Domevel is meg veled is talakozniiii. Meg talan Danival is:D. Ket D-vel beszeltem nem reg msnen is. Jo volt nagyon, de hogy mi ketten sose vagyunk fent msnen egy idobe aaaaaa. Beszeljunk meg edgy idopontot. Vasarnap mondjuk vagy hetfo valamikor???? Uuuuu milyet fogunk kavezni meg dumalni:D. Amugy valamelyik nap megint hallottam horvat szot:D. Bar lengyelbol jooval tobb van itt. Osztodnak. Te is adj valamit otletet amugy, hogy mit szeretnel legysziiiiiiiiiiiiiiiii. legalabb annyit, hogy valami sved dolog legyen vagy ne feltetlen!!!

Vanda: ja azt hallottam, hogy kozel van a nyitas. Wiwen kaptam koruzenetet egy csajtol, hogy lehet menni oda kisegitonek a karacsonyi idoszakban. Na de tenyleg ott tuti lesz smink. AKkor viszont lehet megleplek egy make up store-s valamivel csak mond mi kene. Mert tanacstalan vagyok am. Ajandekot venni jo de kitalalni, hogy mit....... . Nem olyan rossz a bebiszitterkedes (ha mesz max ketto gyerekhez menj:D) bar teny, hogy te mar elertel valamit ott, nem erne meg feladni. A ceggel kene talalnod kint valalmit. Nekem pont jokor jott. Igaz en valasztottam, hogy most jojjon:D. De csak felevet kellett varnom.

Most meg fulltanacstalan vagyok, hogy mi legyen majd. De errol nem is irok meg ... mivel en sem tudom igazan. Terveket nem irok, mert akkor szar se lesz beloluk.

Amugy minden ok. Csutortok kicsit, pentek nagyon melos lesz. Csutortokon enyem reggel a ket lany mint mindig. Ovi/suli utan fel 7ig enyem mindharom. Penteken reggeltol este 10-11ig enyem mind a harom:S. Szombat reggel meg megyek Uppsalaba:).

Most megyek teregetek, ebedelek es rakeszulok a delutanra. Tegnap volt, hogy majdnem idegrohamot kaptam. Ugy tudjak egymast piszkalni, hogy az nem igaz. Neha a gyerekek gonoszak. Es mindig az kell nekik ami a masiknal van. Ugyhogy megfogadtam, ha egy gyereknel tobb lesz nekem csak egyforma jatekot kapnak.

Csok.









 


Kommentarer
Postat av: vanda

hát rádbízom!
mondjuk szájfényt ilyen kicsike tégelyeset:
Lipglos Pot: moi/jub/zol árnyalatok tetszenek

vagy egy szempillaspirált, valami ultravolume/göndörítő/extrafekete
mint mondjuk a max lashes

:)

azt hogy meliyket hozod rádbízom..:)
lepj meg, azt ugyis imádom..:)

jaja már alig várom, mág vagy 40 perc van a munkaidőmből utána rohanok haza és utána irány a bolt....

2007-11-21 @ 14:50:22
Postat av: évi

nekem mindegy h mit kapok csak meglepi legyen, és ha már igy lehet választani akkor svéd legyen:D!
hétvégén irj h kb mikor leszel fent msnen és akkor fellépek és végre dumcsizunkkkkkkkk:)!
kitartás a lurkokhoz!
pusaaaaa

2007-11-21 @ 20:51:21
Postat av: z

mi az hogy zaklatlak? :DD
véletlenül se kérdezzétek meg, hogy mikor jön haza és meddig marad, mert arra ideges :DDDD
még mindig nem tudom hogy mikor :)

2007-11-22 @ 08:46:28
Postat av: Anonym

ja. ajándék.
ezt ne írd, mert valaki már mondta. valami újat találj ki akkor :D
:
"hello
hoztam ajándékot (nagyon drágát) csak elvették a vámosok :)"

2007-11-22 @ 09:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0