sok munkaaa

Vanda: feljegyezve:D.

Vicko: tied is:). Idoponton akkor meg agyalok es irok szombaton wiwen mondjuk.

Z: csak akkor vagyok ideges ha te kerdezed:D.


Lent kitakaritottam vegre. Mosogepben is a 2. program megy. Nagyjabol rendet is raktam. Kicsit kaosz volt mivel anyuka kedd reggel ota nincs itthon. Tegnap amikor mindenki hazaert apuka kerdezte, hogy nem baj-e ha atmegy egy masik apukahoz (2perc kocsival) meccset nezni. Ettol a meccstol fuggot, hogy kijutnak-e a svedek a eb-re vagy sem. Most erre megis mit mondjak. Mondtam ja. De kepzelhetitek, hogy orultem... . Mar csak azert mert ma is este 7ig egyedul leszek veluk, holnap meg este 10ig plusz en viszem ugye mind3at. Aaaaa. Szerencser keson kezdodott a meccs es a ket lanyt lefektette es el is aludtak, mielott elment, ugyhogy nem volt gaz. Sracnak kellett csak olvasnom is epphogy 9 utan mar o is elaludt. Megneztem Beepitett Szepseget (az a cime ugye amikor Sandra Bullock fbi ugynok es beepul a miss usa versenybe?) es 11 utan mar en is aludtam. Igaz ugy tunik nem volt eleg mert reggel elauldtam:D. 07:41-kor keltem es 45-kor kezdek:D. Meg jo, hogy nem kell messze mennem.
Most eppen ebedelek aztan hajat mosok mert gusztustalanul koszos aztan vasalok aztan mehetek is kb rogton a ket lanyert. Ja es megy itt minden du 3-kor a Dawson´s Creek es azt mindig megnezem:D.

Csok.

Kommentarer
Postat av: vanda

Uh tündér vagy, iiiiiiij...örülök örülök örülök
bár annak a legjoban hogy te végre jössz már haza kicsinykét.
nagy tornalázban égek (meg izomlázban) mert úgy döntöttem dagadt vagyok...úgyhogy most egy az alakformálás és zsírégetés ezerrel..persze óra közben felettéb gyűlölöm és elátkozom az egész világot, da utána mindig jó kedvem van!
Marci már mindjárt itt van...
ma megyek h&m, tegnap előtt nem volt végül kedvem..kiváncsi vagyok milyen és kb a szivem vérzik majd mejd most nincsen shopping keret már igy a hónap végén...megyek decemberber bécsbe majd hozok neked onnan valami jóságot karira..;)
milyene ott amugy a pasik?
jófajták?
mert akár egyet azt is hozhatsz..valami jó gazdagot
XDD

most nekiállok ebben a nem kifejezetten emberi időben dolgozni!
puszmákásosság..és szépséges hétvégét

2007-11-23 @ 07:12:15
Postat av: ez hosszú lesz

aloha!

megkaptad sms? :D ikeából írtam!!! mézes-tojásos banánturmixot iszom...nyami! nagy hírem van: megvettem a szempillaspirált. Artdeco (nem vagyok ám befolyásolható...), perfect volume mascara, waterproof, 71, fekete.
ooo az elle-kért előre is hálás köszönet :) az angol tuti jó vastag de csak nem übereli a 800 oldalas vatikáni "bibliát"...assztem leszakad a karom-hátam mire hazacipeltem :) szal túl ne terheld magad :) miattam főleg.
kaja: nem szeretem a kaprot...mondjuk a petrezselymet sem (főleg amikor a leves tetején úszkál :S) de a (dél)tengeri kaják szentháromsága (olívaolaj-fokhagyma-petrezselyem) megbonthatatlan sőt olyan környezetben még ízlik is sőt én is úgy készítem el őket...úgyh lehet h a kapros tartár is ízlene. amúgy a norbi update majonéznek s picit enyhébb íze van.
a neptunos kerülődet mesélted már, drukkoltam is h ne derüljön ki! nemtom van-e és ha igen mennyi az elévülési idő, de belőlem nem szedik ki a titkot! :D különben is nem a te hibád a rendszer tökélelensége.
a nyaktetkó naggyon jól tud kinézni :) kedvelem, mondhatni (de látnád a vádliján...na majd mélben :). jah Zarában a kirakatrendező csaj full ki van varrva :) bár tél van és jobban fel van öltözve és hetente-kéthetente ha találkoznk de szerintem a háta full tele van meg az egyik (vag mindét?) felkarja és Bog zna még mi...színes-mintás wow...tökre megnézném de nem mondhatom h vetkőzz picim látni akarlak :)
gyerekről részleteset...hmhm...nagyon izgultam előtte semmi kedvem nem volt hozzá...édesanyám ugye óvónő és megkértem és jófej volt és szerzett nekem gyereket...dehát idegen család sosem látott gyerek késő este jájj...ennek ellenére jól sikerült, anyuka aranyos együttműködő rendes, kiscsaj full aranyos jófej okos ügyes szeret rajzolni mittomén. apuka félrevonulva, "minek ez a szarság" fíling áradt belőle, amúgy abszolút megértem. anyuka mondta h mostmár tom a számát bármi kell hívjam :D jófejség.
most megyek is megírom a dolgozatot a csajsziról még meló előtt talán befejezem....
ölel: mamid

2007-11-23 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0