pussel

Haloo.

Ma megint sikerult delben kelnem:D. Lementem varosba vettem labmelegitot: szepet szurket. H&M-be mar lattam, hogy rendezgetik be a kirakatot 8ra. Akkor lesznek a Cavalli ruhak. Parat mar lattam kepen. Szepek. Es nekem ilyenkor nincs penzem:D.
Vettem puzzelt is. Kristoffal megint pussel lazban egunk. Meg Mo-n is volt ilyen:D. Kiraktunk midnent otthon meg vettunk is. Itt csak egy 500 darabos volt amit mar ketszer kiraktunk ugyhogy vettem ma egy 2000 darabosat. Egy varos: sok felhokarcolo, tengerobol, kek ego + felho. Rohadt nehez:D. Kb 4 oraja rakjuk harman (Viktor is beszallt) de alig haladunk:D. De legalabb sokaig leköt minket.

Holnap 7kor megy a vonatom:s. Minel korabban oda akarok erni Gustavsbergbe, hogy fel5ig befejezzem a takaritast. Akkor kell indulnom suliba. Es nem akarok ott aludni, mert utalok egyedul a nagy hazban, meg igy Amelievel is tudok suli utan talalkozni. Elvileg:D. Szoval holnap este jovok is vissza. 9tol fel5ig csak kitakaritok. 200 nm... . Plusz egy ket olyat is kell amire maskor nincs idom (huto stb.). Pontos listat csak holnap latom:S.

Na holnap nem hiszem, hogy irok, ha csak onnan nem. Csokok. Mami email csak kesik, de majd megy.

Kommentarer
Postat av: csüngőhasú zsírsertés

hajrá!
holnap nekem is hosszú napom lesz :S
...de Te amíg leolvad a hűtő írhatsz pár sort blogodba lazításként :D
puszi
mamma

2007-11-06 @ 23:14:21
Postat av: I wanna be forever young

na ma lógok óráról h legyen időm tanulni...szerinted?
"jó" h csak decemberben jössz, most kb 3 hétre előre úgy be vagyok táblázva, h kb sz*rni sincs időm :S...igaz, enni se :)
na csókok
kattant mamikád

2007-11-07 @ 10:15:43
Postat av: évi

jo takaritást Frusko! én is most szivesebben csinálnám azt de most buzi előadásra kéne felkészülnöm vmi vizelevezetö csövekböl, szerinted mennyire érdekel:(!
Zsu nem vagy egyedül ezzel a sz*rni sincs idöd dologgal:D! kitartás!
FRu te meg irj sokat h legyen mit olvasnom!
pusaaaaa

2007-11-07 @ 12:26:55
Postat av: zoltán

hol lehet venni fehér nadrágtartót??
ott kint van sárga-kék színű hozentroger? :D ha van akkor hozzál nekem. köszi.
én nem vagyok betáblázva és teli vagyok idővel csak nem tudok vele mit csinálni. gondolom mindenkit érdekel :DDD

2007-11-08 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0