nem tuntem sehova csak lusta vagyok...:D

Mami&Vicuska: remelem meghatodott a puszimtol:D:D:D. Lakasrol reszletes beszamolast kerek Evivel egyutt. Evi nem igaz, hogy nem tudod ki az!!! Hat a Zsolti. Hosig. Tortenelem. Beugrik?:D Mami jo volt elkapni teged msnen. Evi te meg mi lenne ha feljonnel msnre holnap mondjuk oooo delutan 4kor??? -vagy este valamikor. Ja es megkaptam az smst, csak akkor meg nem volt penz a kartyamon:D.

Vanda&Marci: Ve ha minden igaz te mar egy szulinapossal turbekolsz:D. Vagy eppen uton van hozzad vagy mindjart uton lesz. MARCI NEKED BOLDOG SZULINAPOOOOOOOOOOOOOOOT!!!

Z: rejtozkodok msnen es te bent vagy. Ezert most nem tudok belepni. Nincs szivem letiltani teged. Mar tulsokan letiltottak teged:(.

Epp Emil.Rulez!-t hallgatok youtube-n. Akarom mar a cdimeeeeeeeeeet:D.

Ha mikor is irtam utoljara. Megnezem gyorsan ................. . ........................ jaahhaa. Na pentek oviba/suliba eljutottunk rendben. Igaz kicsit kestunk, de az penteken nem gaz, mert nincs reggel semmi extra programjuk. Otthon punnyadtam meg irtam ide sokat. Delutan mentem ugye mind3ert megint. Es oooooooolyan szinten idegrohatom stb-t kaptam h jiiiiiiiihaj. MAr "nalam" volt mind3. Calle gyalogolt, Ebba egy scooterrel jott, Ellen meg ult a kocsiba. 4utan mar tudni, kell h kb full sotet van ezert szerencsere mind3ra adtam ilyen reflexmellenyt. Citromsarga kukasok:D. Calle meg olyan gyorsan ment es szart ram hallgatni, hogy nem lattam mar. Sotet, erdo szele, sok auto mert mindenki ment a gyerekeert az oviba. Mi Ebbaval meg kiabaltunk Callenek hogy vaaaaaaaarjon meg minket stb. Az a hulye meg csak ment es kb mi a feluton voltunk amikor lattam atrohanni az utooon (ahol busz is megy) es hazaert. Remeltem ott mar megvar. Bar mar lattam magamnak, hogy hogy magyarazom meg a szuloknek hogy eltunt a fiuk:s. Tiszta ideg voltam. Szerencsere otthon vart... Mondtam neki, hogy egy szot se szoljon mert nagyon merges vagyok. O meg nem ertette, hogy miert. Per hazajott egy orara kb, ugyhogy mondtam is neki rogton. Le is baszta Callet, meg mondta, hogy majd szombaton beszelnek vele... . Utana amugy otthon mar tenyleg minden ok volt. Ettunk fagyit, hamburgert, csipszet, gumicukrot, jatszottunk, rohogtunk. Tenyleg jol ereztek veluk magamat. Apuka meg 6kor elment. Callenak meg mondtam, hogy ha nem hallgat ram, nem fogok itt maradni, mert ugy nem akarok dolgozni. Erre csak nezett:D: Tudom, hogy akarja, hogy maradjak mert meg azt is mondta, hogy szeretne, hogy szenteste itt legyek veluk:D. Mondtam, hogy sajnos mar megvan a jegyem:). Fel 9korul lefektettem Ellen. Megvartam amig elalszik. Egy tunder ez a kiscsaj komolyan. 9 utan jott Ebba. Olvastunk es ot is megvartam, hogy elaludjon. Fel 10 utan sikerult is neki, bar en majdnem elobb elaludtam:D. Callevel ugyanez volt csak o 10 utan aludt el valamivel. Amugy korabban fekszenek le, de most pentek volt. Szulok meg ugy 11-11:15 korul jottek haza. Egyutt - a varosban talalkoztak, mert ugye Petronella Pragabol Per meg munkabulibol jott. Ugyhogy tuleltem a penteket is:D.

Szombat reggel Calle a mult het ota hoki edzesre jar. Fel 10kor kezdodik Gustavsberg centrumba - onnan megy a buszom Stockholm centrumba. Ugyhogy elmentem veluk megnezni kicsit az edzest. IGaz csak felorat maradtam mert majdnem szetfagytam a hokicsarnokba:D. Kint se volt sokkal jobb a helyzet: minusz 3 fok... . Ahogy vettem levegot az orromon fajt a hidegtol:D. Fel 1korul mar itt is voltam Kristofnal. En ebresztettem:D.

Tegnap nem volt semmi erdekes. Itthon voltunk. Ma is. Ami nem jo. Vagyis vasarnap jo itthon punnyadni, de szombaton nem... . Ugyhogy puffgotam is egy sort:D. Most fozes van. Kristof probalgat a vizsgara. Belszin lesz ma vorosbor szosszal, karfiolpurevel es valami kulonleges krumplival. A vizsgan kell csinalnia vmi krumplifelet, sonkabol valamit, 1 vorosborszoszt, 1 zoldsegpuret meg meg valamit. Nyamm. Finom lesz az ebed/vacsora:D.

Elzsibbadt amugy a labam. 4 het es egy nap es szenteste es mar otthon leszek tobb mint 48 oraja:D. El sem hiszem.

Jaaaaaaaaaa es Kristof tegnap kereste neten, hogy milyen boltok vannak az uj arenaba. Es van egy AMIT KI KELL PROBALNOOOOOOOOOTOK:  häagen dazs. Isteni finom jegkreeeeeeeeeem fagyi. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oda en is fogok menni. Az epp mostani kedvenc fagyim ettol a markatol a epres-cheescake. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Menjetek es zabaljatok. Vagy varjatok inkabb meg:D. Csok.




Kommentarer
Postat av: vanda

oh jeee az a kedvenc fagyim, berlinben durcáskodtam náluk mert nem engem szolgáltak ki előbb(én jöttem volna) és végigkóstolhattam az összeset XDDDDD
utána meg kaptam három giga gombócot..na persze méregdrágán, de megérte..
voltam új newyorker meg uj h&m és giga cuccokat láttam..megyek majd valamikor majd arena shopping mall (szerintem egy ilyen bevásárlóközpont vagy plaza vagy mall de semmiképp sem mindkettő, nyomorékok még ezt sem tudják)
és jól meglesem hogy mik vannak ott...
de mondjuk veled is szivesen mennék majd valahova ha hazajössz!

a szülinapos itt van és nagy boldogság van most mert már nagyon régen találkoztunk..:)
és várunk haza!!!!
pusziságok

2007-11-26 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0