nem er...

..., hogy ti nem dolgoztok, en meg igen:D.

Szia Nagybacsim!!! Mi a helyzet? Jol vagytok?

Mami: nagyon jol tetted. En meg olyan gyoker vagyok. Par hete vettem egy farmert. Egyedul. Es nagy. Tokon szurom magam. A full szuk szabas ez meg rancosodik ossze vissza. Mit csinaljak vele? Bar, hogy boldog legyek megint tegnap vettem egy ujat:D. Olyan sotet lila, hogy nem is lila. Nem is tudom, milyen szin. De csak 200 korona volt:D. Igaz nem farmer csak ahoz hasonlo es nagyon szuk vegig:D.

Krisz: nem kapjuuuuuuuuuuk. Gyere gyalog. Teljesitmeny tura. Holnap este 22 korul kene itt lenned.

Evike: tenyleg semmi szunet? Anyu azt mondta, hogy most 4napot pihen mindenki.

Z: en nem megyek, mert akkor talalkoznank. Vidd a pincernot.

P.D.: ird le wiwen hulye.


Tegnap voltam suliba is, nem csak boltba. Jo volt, mind mindig. Nemet lannyal megorulunk, hogy kb nincs olyan nap, ami mind2nek jo lenne. Most ugy nez ki, hogy jovo het szerdan suli utan. Jovo heten sulibol Uppsalaba megyek ugyhogy nem kell sietnem. He ide jovok igen mert epphogy elerem az utolso buszt... . Ma jon Kristof. Ellen ma is itthon van. Szegenykemnek az egesz szeme korul piros-lila-kek. Mintha nem aludt volna egy hete. Kicsit kokadt de azert vidam. Most alszik en megy gyorsan feltakaritok itt lent. Fel ketto-ketto korul meg ebresztem. Szerintem holnap is itthon marad. Vasarnap meg mennek Barcelonaba, ugyhogy relemelem meggyogyul.

Na szerintem mostmar csak Uppsalabol irok szombaton kb. Jo pihenest nektek. Csokok.


Kommentarer
Postat av: vanda

Lügerei,
ich muss hier heute und morgen auch mal schön schuften...ist voll langweilig!
Also bist nicht die einzige..:)

2007-11-01 @ 16:05:53
Postat av: z

tegnap nagyon jó kis hardcore+metalcore koncerteken voltam. :) igaz volt a színpad elött kisebb verekedés is...
a lányok kábé ugyanúgy néznek ki. így bárhova be lehet őket rakni, dnb, rap, metal.. buliba. tudod, szúk farmer stb mindegyik emo-s :D
mindegy.
majd még írok talán
nem hívom. hülye vagy? :D
hülyét csináltam magamból :D

2007-11-01 @ 16:48:47
Postat av: ippon lite

o igen mindenkinek 4 nap szünete van, kivéve a plázák népének, én pl. holnap cirka 11 órát dolgozom, meg szombaton is bemegyek, csak h legyen miért sírjon a szám. ez így furán hangzik de érteeed ;)
mélt megkaptad??? mert küldtem ám tegnap :) fényképekkel, szöveggel, nagyon kis tüchtig lett.
amúgy szerintem fenyegesd meg a boltot ahol vetted a nagy farmert hogy bepereled őket, mert a fények a próbafülkében torzítanak meg a tükör sem egyenes meg ilyenek, és EMIATT neked akkor úgy tűnt h jó les a cucc de hazaérve kiderült h mégsem és...kuzis. de amúgy nincs cserelehetőség? pénzvisszafizetés?
vagy egyél még sok fánkot h feszüljön az a farmer ahogy kell xD na jó ez gonosz volt, de te még ha dagi vagy (ami nem létezik) akkor is vékonyabb vagy mint én, márha ez vígasztal :)
most pedig drukkolj, h végre megírjam a referátumomat egy angol cikkből :S
november van, már november :D
puszikállak

2007-11-01 @ 18:38:44
Postat av: vic

Zsu te lassan elfogysz már ugyhogy nálad senki se vékonyabb:D!
Fru én is arra gondoltam h egyél még sok fini fánkot aztán jo lesz a gatyó, de ez tényleg gonosz dolog ez csak a pimasz mamikádnak meg nekem fordulhat meg a fejemben:D!
hosszu hétvége van nálunk csüt péntek szombat meg vasárnap, de ez kb semmire se elég, ezer dolgom van csomo házit kell csinálnom meg a sok köcsög zhák is.
egyre többször gondolok arra h elmegyek fókavadásznak, de a régi tervem se a tökehal halászat:D!
FRu az a lényeg h nagyon örülj h nem kell tanulnod már ilyen komolyan!
nálunk mindenki jol van, ikrek nönek mint a bolondgombák! irj emailt:)
pusaaaaa

2007-11-01 @ 21:04:38
Postat av: évi

mindent csinálok tanulás helyett, lusta disznó vagyok már csak röfögnöm kéne:D! megnéztük bálinttal ismét a berlines képeket és még csak most figyeltem fel rá h be vagy öltözve mint egy medve és egy kis pippelöben vagy, nem fagyott le a lábad? itthon ma egész jo idö van süt a nap végre nem kell fagyoskodni, de jövöhétre havat is mond:(!
szülinapodkor hol leszel, jössz haza? csak egy kosza kérdés:)!
jo pihizést használd ki h nincsenek a gyerekek!
pusaaaa

2007-11-03 @ 11:28:56
Postat av: csinálj olyat amit másnap szégyelsz

Éviiiiiiiii!!!!!!!!! szija :D jó újra hallani Téged! előbb-utóbb látlak is jehejj :)
cuki vagy de nincs mit tenni, én maradok az örök dagatt...persze lehet h a mérleg azért mutat mindig ugyanannyit mert bár fogyok egyre több a vas bennem :)
amúgy nekem is egyre vonzóbbak az "egyéb" lehetőségek, még mindig nem adtam fel a kraljevicai takarítónői melót de érdekelne egy világítótoronyőri poszt is :) biztos csak kihalásos alapon lehet bekerülni...mindenesetre vonzóbb mint az mta.
jah amúgy Fru trendi, ezért tipeg topánkában, ahelyett h vmi normális cipőt húzna a lábára xD
persze csizmában is lehetne menő, de ahhoz meg rövidnaci kell, szal lehet választani melyikben fázol kevésbé :) lenne sztorim trendiségről de véüglis nem az én blogom meg így is eleget írtam már :)
na csókok

2007-11-03 @ 12:00:16
Postat av: mö

http://www.youtube.com/watch?v=08upF693EEA
nyehhe :D
jah Évi, megkérdezted a faluban mit jelent nálatok a "kitice"?
Fru: még egy ötlet a túl bő nacira (ha nem veszik vissza): mosd ki 90 fokon, csak összemegy vmennyit :)
pusza

2007-11-03 @ 12:45:05
Postat av: évi

Zsu!!!
kitice=virág de ezt mondtam már ez alap szó amit már az oviban az auto után tudni kellett!
irj csak trendi dolgokat Fru is szivesen olvassa!
pusaaaa

2007-11-03 @ 19:43:02
Postat av: nem ér a nevem, káposzta a fejem

:) igen mondtad de én meg erre h jelent az bojtocskát is meg versszakot és akkor mondtad h utánakérdezel h jelent-e mást is de én már akkor is hajlottam rá h inkább neked higgyek :D
a trendiségről ami eszembe jutott most nemtom elmondani nem vagyok hozzá eléggé összeszedett de persze sajátélményű nyári hr sztori...na majd egyszer, közkívánatra :D
pussz

2007-11-04 @ 15:59:15
Postat av: zs

jah, Fru!!! Tiesto milyen volt?

2007-11-04 @ 16:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0